Aniara fyra år idag! :)
_03 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Aniara fyra år idag! :)

    Här skuttar en fyraårig Aniara, för dagen utstyrd i värsta Törnrosa-klänningen och med ett rejält svärd i bältet.

    Säger som du, Stumpan - att det gått FYRA år, helt otroligt men samtidigt är det ju som om hon alltid funnits, min älskade, stolliga, pladdrande, hökögda vilding till dotter.
  2. 1
    Aniara fyra år idag! :) Här skuttar en fyraårig Aniara, för dagen utstyrd i värsta Törnrosa-klänningen och med ett rejält svärd i bältet.

    Säger som du, Stumpan - att det gått FYRA år, helt otroligt men samtidigt är det ju som om hon alltid funnits, min älskade, stolliga, pladdrande, hökögda vilding till dotter.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    GRATTIS!

    Redan liksom! Det är ju vår månad nu! Det är härligt med blandade könsroller. J vill ha kungakläder och superflickekläder!

    Stort grattis. Och du vi skulle ju ses?! Tiden bara flyger iväg. På tisdag blir L 1 år (och 23:e fyller ju J).
    Femina med J-031123 och L-061106
  4. 2
    GRATTIS! Redan liksom! Det är ju vår månad nu! Det är härligt med blandade könsroller. J vill ha kungakläder och superflickekläder!

    Stort grattis. Och du vi skulle ju ses?! Tiden bara flyger iväg. På tisdag blir L 1 år (och 23:e fyller ju J).
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Ja, den där träffen blev ju aldrig av som så mycket roligt man vill göra, attans. Dagarna verkligen bara rinner iväg i ett jobba-dagis-sova-mönster.

    Hoppas att du och ni mår bra och grattispussar i förskott till ettåringen (visst är det så härligt med en ettåring och fyraåringen - och dig för visst fyller väl du i november också eller har jag drömt det?
  6. 3
    Ja, den där träffen blev ju aldrig av som så mycket roligt man vill göra, attans. Dagarna verkligen bara rinner iväg i ett jobba-dagis-sova-mönster.

    Hoppas att du och ni mår bra och grattispussar i förskott till ettåringen (visst är det så härligt med en ettåring och fyraåringen - och dig för visst fyller väl du i november också eller har jag drömt det?
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Det har du drömt!;-)

    Januari fyller jag.
    Femina med J-031123 och L-061106
  8. 4
    Det har du drömt!;-) Januari fyller jag.
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5
    Grattis i efterskott gumsan kramar
  10. 5
    Grattis i efterskott gumsan kramar
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
  12. 6

Liknande trådar

  1. Aniara tre år idag!
    By Zandra m Aniara&Eli in forum _03 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-26, 13:02
  2. Zandra m Aniara&Eli --->
    By Bissen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 22:21
  3. zandra m aniara&eli
    By gwendolyn in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 08:34
  4. Sjuk Aniara :-(
    By Zandra in forum _03 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 22:34
  5. Hipp, hipp - Aniara 2 idag!
    By Zandra in forum _03 Höstbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 11:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar