Har ni provat trekant?
Sex & erotik
  1. idag är jag hemlig
    #1

    Har ni provat trekant?

    Jag är seriöst intresserad av om ni har provat, om det uppfyllde era förväntningar, om det var krångligt att få till det. Svartsjuka? 2män och en kvinna eller 2 kvinnor och en man?
  2. 1
    Har ni provat trekant? Jag är seriöst intresserad av om ni har provat, om det uppfyllde era förväntningar, om det var krångligt att få till det. Svartsjuka? 2män och en kvinna eller 2 kvinnor och en man?
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2

    Ja det har jag.

    Haft två killar men det var många år sedan, att bli uppfylld och omhändertagen var helt ok, men inget jag strävar efter idag.

    Idag ska det nog hellre vara en tjej och en kille, mera sugen på att prova tjejsex än två killar igen.Helst ska det vara hon och jag men killen finnas i bakgrunden när vi är så att säga klara
  4. 2
    Ja det har jag. Haft två killar men det var många år sedan, att bli uppfylld och omhändertagen var helt ok, men inget jag strävar efter idag.

    Idag ska det nog hellre vara en tjej och en kille, mera sugen på att prova tjejsex än två killar igen.Helst ska det vara hon och jag men killen finnas i bakgrunden när vi är så att säga klara
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Frågan är har ställts tidigare, och ingen svarar, vilket nog är ett svar i sig.
    Ja, jag har provat som hastigast i fyllan o villan en gång i tiden. För min del... kammade noll.
  6. 3
    Frågan är har ställts tidigare, och ingen svarar, vilket nog är ett svar i sig.
    Ja, jag har provat som hastigast i fyllan o villan en gång i tiden. För min del... kammade noll.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Har provat det

    För en smärre evighet sen känns det som men det är... Hmmm... 8 år sen...

    Två killar och så jag.... En av dem var mitt KK och den andra killen var en kompis till honom som även jag kände.... Hur man får till det.. ?? Hmmm... Ja... Jag och mitt KK skulle åka hem efter krogen och så undrade han bara om kompisen fick följa med.... Och jag var nyfiken och ville testa och sa ja...

    Det var helt OK.... Jag fick all uppmärksamhet och blev omhändertagen ås det räckte (och blev över... )

    Skulle jag kunna tänka mig samma igen... ??

    Visst... Kanske.. Eventuellt... Men då med maken och en till kille som vi tillsammans valt ut men där jag har veto och lite mer att säga till om...

    Vill jag att detta ska ske i morgon dag och dör jag om det aldrig sker igen... ??

    Nej och nej är svaren på de frågorna... Jag har testat och tycker inte det vore helt världen om det inte skedde igen...
    Vår värld den bara snurrar fortare för varje dag
    Är då så konstigt att nån människa vill hoppa av
    Vi låser våra dörrar och vi stänger våra fönster
    Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
  8. 4
    Har provat det För en smärre evighet sen känns det som men det är... Hmmm... 8 år sen...

    Två killar och så jag.... En av dem var mitt KK och den andra killen var en kompis till honom som även jag kände.... Hur man får till det.. ?? Hmmm... Ja... Jag och mitt KK skulle åka hem efter krogen och så undrade han bara om kompisen fick följa med.... Och jag var nyfiken och ville testa och sa ja...

    Det var helt OK.... Jag fick all uppmärksamhet och blev omhändertagen ås det räckte (och blev över... )

    Skulle jag kunna tänka mig samma igen... ??

    Visst... Kanske.. Eventuellt... Men då med maken och en till kille som vi tillsammans valt ut men där jag har veto och lite mer att säga till om...

    Vill jag att detta ska ske i morgon dag och dör jag om det aldrig sker igen... ??

    Nej och nej är svaren på de frågorna... Jag har testat och tycker inte det vore helt världen om det inte skedde igen...
  9. PumaSwede
    #5
    Nu är jag för ärlig och väljer att vara anonym.
    Ja.

    2 kvinnor, 1 man.

    Gav noll.
    Eller det var helhäftigt att "se ner" och tänka på vad jag sysslade med, och kvinna+kvinna-delen gav mer än när mannen lade sig i.

    Jag skulle gärna pröva igen, men vet inte om jag skulle klara av det med mannen jag älskar.
  10. 5
    Nu är jag för ärlig och väljer att vara anonym.
    Ja.

    2 kvinnor, 1 man.

    Gav noll.
    Eller det var helhäftigt att "se ner" och tänka på vad jag sysslade med, och kvinna+kvinna-delen gav mer än när mannen lade sig i.

    Jag skulle gärna pröva igen, men vet inte om jag skulle klara av det med mannen jag älskar.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6
    Jag är seriöst intresserad av om ni har provat,
    **Ja, det har provats.

    om det uppfyllde era förväntningar,
    **Hade inga förväntningar i förväg, var bara nyfiken och bejakande.

    om det var krångligt att få till det.
    **Nej inte alls. Det var inte särskilt planerat innan.

    Svartsjuka?
    **Nej, ingen av deltagarna, ingen av tillfällena, var i förhållanden.

    2män och en kvinna eller 2 kvinnor och en man?
    **En gång av vardera sorten. KKM var mest spännande, den andra tjejen var lesbisk och det blev lite katten på råttan, råttan på repet av det hela. =)
  12. 6
    Jag är seriöst intresserad av om ni har provat,
    **Ja, det har provats.

    om det uppfyllde era förväntningar,
    **Hade inga förväntningar i förväg, var bara nyfiken och bejakande.

    om det var krångligt att få till det.
    **Nej inte alls. Det var inte särskilt planerat innan.

    Svartsjuka?
    **Nej, ingen av deltagarna, ingen av tillfällena, var i förhållanden.

    2män och en kvinna eller 2 kvinnor och en man?
    **En gång av vardera sorten. KKM var mest spännande, den andra tjejen var lesbisk och det blev lite katten på råttan, råttan på repet av det hela. =)
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Ja har provat och fick mersmak så fler gånger lär det bli.Hade inga speciella förväntningar utan lät det ske det som skedde.Planerar man blir man väldigt lätt besviken om det inte blir som man planerat.

    Inte krångligt alls att få tag på en intressent.

    Svartsjuka??? Sånt talar man on INNAN och är överrens om,finns en gnutta svartsjuka ska man INTE genomföra detta.

    Jag har själv provat KKM och KMM, gillar båda varianterna men mest KMM, är såååå underbart att bara få ta emot av två män.
  14. 7
    Ja har provat och fick mersmak så fler gånger lär det bli.Hade inga speciella förväntningar utan lät det ske det som skedde.Planerar man blir man väldigt lätt besviken om det inte blir som man planerat.

    Inte krångligt alls att få tag på en intressent.

    Svartsjuka??? Sånt talar man on INNAN och är överrens om,finns en gnutta svartsjuka ska man INTE genomföra detta.

    Jag har själv provat KKM och KMM, gillar båda varianterna men mest KMM, är såååå underbart att bara få ta emot av två män.
  15. hemlig idag med
    #8
    Tack för era svar. Statistiken pekar ju då på att kvinnor gillar trekanter mer än män . Eller så är de andra männen på den här sidan inte intresserade av att svara.
    Jag vill prova, jag är så nyfiken!
  16. 8
    Tack för era svar. Statistiken pekar ju då på att kvinnor gillar trekanter mer än män . Eller så är de andra männen på den här sidan inte intresserade av att svara.
    Jag vill prova, jag är så nyfiken!
  17. anonymt namn
    #9

    Synd att inte fler

    Det här med extra man kan tyvärr vara väldigt känsligt:

    http://www.aftonbladet.se/karleksex/article1160898.ab

    Samtidigt är det synd att så många män inte vill ge sina kvinnor denna fina upplevelse. Kvinnors lust brukar ju bli jättestark ett bra tag efteråt.
  18. 9
    Synd att inte fler Det här med extra man kan tyvärr vara väldigt känsligt:

    http://www.aftonbladet.se/karleksex/article1160898.ab

    Samtidigt är det synd att så många män inte vill ge sina kvinnor denna fina upplevelse. Kvinnors lust brukar ju bli jättestark ett bra tag efteråt.
  19. Anonym nu med
    #10
    Det verkar vara väldigt känsligt för en man. Om man sätter på sig samhällets moralglasögon så kan man kanske förstå varför det är mer accepterat att köra en KKM. Jag är kvinna och jag vill prova. Helst med två män, men, jag skulle känna mig otroligt utlämnad, äh förresten, jag vill prova ändå. Att ha med en till kvinna.........Som det känns just nu: Hon får göra vad hon vill, men jag har svårt att se mig själv smeka en annan kvinna.Å andra sidan, förr eller senare hamnar jag i en sån situation, för jag har bestämt mig för att prova. Och då kanske jag pillar på som sjutton.
  20. 10
    Det verkar vara väldigt känsligt för en man. Om man sätter på sig samhällets moralglasögon så kan man kanske förstå varför det är mer accepterat att köra en KKM. Jag är kvinna och jag vill prova. Helst med två män, men, jag skulle känna mig otroligt utlämnad, äh förresten, jag vill prova ändå. Att ha med en till kvinna.........Som det känns just nu: Hon får göra vad hon vill, men jag har svårt att se mig själv smeka en annan kvinna.Å andra sidan, förr eller senare hamnar jag i en sån situation, för jag har bestämt mig för att prova. Och då kanske jag pillar på som sjutton.
  21. Medlem sedan
    Nov 2007
    #11
    Jag har provat de flesta varianter. Och ÄLSKAR sex med fler än en partner. Det tänder mig enormt. Jag har gjort det både då jag varit singel och haft kk, eller då jag levt i relationer och då och då bjudit in en eller flera tjejer eller killar. Ett härligt minne jag har var då jag och sju män hade sex i en bubbelpool. Där simmade jag runt mellan männen som en sjöjungru och njöt enormt!!!
  22. 11
    Jag har provat de flesta varianter. Och ÄLSKAR sex med fler än en partner. Det tänder mig enormt. Jag har gjort det både då jag varit singel och haft kk, eller då jag levt i relationer och då och då bjudit in en eller flera tjejer eller killar. Ett härligt minne jag har var då jag och sju män hade sex i en bubbelpool. Där simmade jag runt mellan männen som en sjöjungru och njöt enormt!!!
  23. Anonym Man
    #12
    OK. Ett svar från en man. Jag har bara varit med om KKM, där kvinnorna var mycket med varandra. Det var fint, även om jag kände mig lite utanför, eftersom sexet så uppenbart mest handlade om de två kvinnorna. MMK kan nog vara jobbigt för en man, om han inte gillar att se på när någon har sex med hans partner, eller gillar att se på när män har sex, och det gör inte jag.
  24. 12
    OK. Ett svar från en man. Jag har bara varit med om KKM, där kvinnorna var mycket med varandra. Det var fint, även om jag kände mig lite utanför, eftersom sexet så uppenbart mest handlade om de två kvinnorna. MMK kan nog vara jobbigt för en man, om han inte gillar att se på när någon har sex med hans partner, eller gillar att se på när män har sex, och det gör inte jag.

Liknande trådar

  1. Trekant
    By Nyfikna... in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 10:42
  2. Trekant
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-10-14, 06:13
  3. Trekant
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 23:47
  4. Trekant...
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 00:52
  5. Trekant
    By Frågvis in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 13:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar