nidblödning
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    nidblödning

    hej alla tjejer!

    har en lite frågor som jag hoppas ni kan svara på. när kommer en nidblödning och hur märker man att det verkligen är det? Känner man något?

    har nämligen fått en liten blödning idag, men som bara var några ynka droppar. tycker det är konstigt, för jag brukar inte ha några mellanblödningar eller något. vad kan det vara?


    Kram på er!
  2. 1
    nidblödning hej alla tjejer!

    har en lite frågor som jag hoppas ni kan svara på. när kommer en nidblödning och hur märker man att det verkligen är det? Känner man något?

    har nämligen fått en liten blödning idag, men som bara var några ynka droppar. tycker det är konstigt, för jag brukar inte ha några mellanblödningar eller något. vad kan det vara?


    Kram på er!
  3. Hoppla
    #2
    Jag tror man brukar säga en vecka efter äl och en vecka innan mens... men jag är inte hundra. Jag småblöder ofta ett par dagar innen im så jag är inte expert. Kanske ngn annan vat. Hoppas i alla fall att dt är en nidbödning!!!
    J.
  4. 2
    Jag tror man brukar säga en vecka efter äl och en vecka innan mens... men jag är inte hundra. Jag småblöder ofta ett par dagar innen im så jag är inte expert. Kanske ngn annan vat. Hoppas i alla fall att dt är en nidbödning!!!
    J.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    hmm. för jag är cirka en vecka efter äl nu. jag hoppas också!! tack för svaret ändå
  6. 3
    hmm. för jag är cirka en vecka efter äl nu. jag hoppas också!! tack för svaret ändå
  7. T... på besök
    #4
    Jag hade en pyttepytte blödning (som en liten brun flytning) 8 dagar efter ÄL och eftersom det resulterade i en graviditet så kan det kanske ha varit en nidis. Men annars kände jag inget specellt och skulle säkert ha missat denna lilla blödning också om jag inte hade varit så alldeles extremt uppmärksam.
  8. 4
    Jag hade en pyttepytte blödning (som en liten brun flytning) 8 dagar efter ÄL och eftersom det resulterade i en graviditet så kan det kanske ha varit en nidis. Men annars kände jag inget specellt och skulle säkert ha missat denna lilla blödning också om jag inte hade varit så alldeles extremt uppmärksam.
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    ååh, hoppas då att detta med var en liten nidis då. jag kan knappt vänta tills nästa vecka för att se om tanten kommer eller inte. jag vill ju så gärna ha ett litet frö i mig. jag kanske vill för mycket?
  10. 5
    ååh, hoppas då att detta med var en liten nidis då. jag kan knappt vänta tills nästa vecka för att se om tanten kommer eller inte. jag vill ju så gärna ha ett litet frö i mig. jag kanske vill för mycket?

Liknande trådar

  1. Nidblödning..!?
    By Cinco in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 12:41
  2. nidblödning?
    By waldmeisterin in forum Planera för barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 03:21
  3. Nidblödning?
    By mammatilloskar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 23:39
  4. nidblödning
    By Susanne med 3 in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 18:49
  5. Ev. nidblödning?
    By Blåklockan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 12:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar