Linux was killed.
Hem & fritid
  1. °Jools°
    #1

    Linux was killed.

    Och XP har sett dagens ljus istället. Saker och ting fungerar tillfredsställande -bortsett från en liten detalj; två tonåriga virusmagneter smurfar å det överdrivna utan min tillåtelse, är det någon som vet var jag hittar en gratis e-lock?
  2. 1
    Linux was killed. Och XP har sett dagens ljus istället. Saker och ting fungerar tillfredsställande -bortsett från en liten detalj; två tonåriga virusmagneter smurfar å det överdrivna utan min tillåtelse, är det någon som vet var jag hittar en gratis e-lock?
  3. Gryn1
    #2

    Vi har en router

    som vi kan filtrera klienter i. Stoppar dem senast ett visst klockslag. Jag har döpt om länken till "Kista grossen" om de skulle få för sig att leta bland våra favoriter. Lösenord krävs också När jag lämnar datorn utan tillsyn väljer jag växla användare och även då behöver de knäcka ett lösen
  4. 2
    Vi har en router som vi kan filtrera klienter i. Stoppar dem senast ett visst klockslag. Jag har döpt om länken till "Kista grossen" om de skulle få för sig att leta bland våra favoriter. Lösenord krävs också När jag lämnar datorn utan tillsyn väljer jag växla användare och även då behöver de knäcka ett lösen

Liknande trådar

  1. Linux hjälp
    By mezz in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2021-10-17, 23:39
  2. Linux: sfär i Compiz - hur?
    By klirker in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-15, 21:22
  3. Installera i Linux?
    By °Jools° in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 20:13
  4. Linux för nybörjare?
    By Bengt in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 22:59
  5. krashad linux
    By ayeree in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 22:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar