Tips på aktiviteter - sthlm
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Tips på aktiviteter - sthlm

    Tidningen barnistan stockholm innehåller massa aktivitetstips under olika kategorier som teater, dans, kul utomhus, knattebio, museum, lek o rörelse mm

    www.barnistan.se/ Här kan ni se var tidningen finns.

    Bra tidning tycker jag!
  2. 1
    Tips på aktiviteter - sthlm Tidningen barnistan stockholm innehåller massa aktivitetstips under olika kategorier som teater, dans, kul utomhus, knattebio, museum, lek o rörelse mm

    www.barnistan.se/ Här kan ni se var tidningen finns.

    Bra tidning tycker jag!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Den är super!
  4. 2
    Den är super!
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Håller med Det finns många fördelar med att bo i storstan Lite synd att det inte finns mer för våra småttingar bara!
  6. 3
    Håller med Det finns många fördelar med att bo i storstan Lite synd att det inte finns mer för våra småttingar bara!
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4

    Ett annat aktivitetstips

    Jag har ett toppen förslag . Gå till The Creativity House på Fridhemsplan i Stockholm och gör hand- och fotavtryck på era bebisar eller måla fritt på deras olika keramikföremål. Deras keramikstudio har dropin och så får man hjälp med avtrycken och att sätta igång. Blir jättefint! Jag har gjort koppar, tallrikar och fotoramar på mina när de var mindre. Blir hur snyggt som helst, och så håller grejerna till skillnad från annat skitmaterial som gips.
    Man gör avtryck med glasyfärger på riktiga keramikföremål på The Creativity House. Kolla själv på : thecreativityhouse.se De har nästan bara småbarnfamiljer hos sig.

    Så beställde jag en doppresent av dem också till min lilla Anton ((nu 7år) så det kan man också beställa hon dem och de är helt handmålade : www.babyprints.se/piggybank.html
  8. 4
    Ett annat aktivitetstips Jag har ett toppen förslag . Gå till The Creativity House på Fridhemsplan i Stockholm och gör hand- och fotavtryck på era bebisar eller måla fritt på deras olika keramikföremål. Deras keramikstudio har dropin och så får man hjälp med avtrycken och att sätta igång. Blir jättefint! Jag har gjort koppar, tallrikar och fotoramar på mina när de var mindre. Blir hur snyggt som helst, och så håller grejerna till skillnad från annat skitmaterial som gips.
    Man gör avtryck med glasyfärger på riktiga keramikföremål på The Creativity House. Kolla själv på : thecreativityhouse.se De har nästan bara småbarnfamiljer hos sig.

    Så beställde jag en doppresent av dem också till min lilla Anton ((nu 7år) så det kan man också beställa hon dem och de är helt handmålade : www.babyprints.se/piggybank.html

Liknande trådar

  1. Tips på aktiviteter?
    By indra76 in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 17:12
  2. Tips på aktiviteter?
    By wallina in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 12:57
  3. Tips på aktiviteter? Sthlm
    By Klickann in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 09:35
  4. Aktiviteter i Sthlm?
    By Klickann in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 14:13
  5. Har ni tips på aktiviteter?
    By ulrika gi in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 20:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar