Molande värkar var10 minut
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 1998
    #1

    Molande värkar var10 minut

    har nu haft molande värkar ca var 10 minut sisådär. .Har pågått nån timme nu. Värker mest nedåt ljumskarna och lite i ryggen. Håller på ca halvminuten, minuten...

    Nu börjar det närma sig... imorgon är det 12 dar till BF och ev snitt. Hoppas ju att bebis lägger sig med huvudet ner så att jag får föda vaginalt istället.
  2. 1
    Molande värkar var10 minut har nu haft molande värkar ca var 10 minut sisådär. .Har pågått nån timme nu. Värker mest nedåt ljumskarna och lite i ryggen. Håller på ca halvminuten, minuten...

    Nu börjar det närma sig... imorgon är det 12 dar till BF och ev snitt. Hoppas ju att bebis lägger sig med huvudet ner så att jag får föda vaginalt istället.
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    JAg hade så heeela kvällen igår. Det satt i ryggen mest.... Någon sammandragning hade jag inatt också, och lite på frömiddagen med samma värk i ryggen, och jag kännde precis att det kom tillbaka nu när jag har satt mig...

    Så visst är det snart dags! Jag har 17 dagar till bf.
  4. 2
    JAg hade så heeela kvällen igår. Det satt i ryggen mest.... Någon sammandragning hade jag inatt också, och lite på frömiddagen med samma värk i ryggen, och jag kännde precis att det kom tillbaka nu när jag har satt mig...

    Så visst är det snart dags! Jag har 17 dagar till bf.
  5. Medlem sedan
    May 1998
    #3
    ohhh - spännande! Men min kille ligger ju inte med huvudet ner ... än *hoppet är det sista som överger mej*
  6. 3
    ohhh - spännande! Men min kille ligger ju inte med huvudet ner ... än *hoppet är det sista som överger mej*
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4
    Du har visst ett riktigt busigt litet barn därinne!

    Min ligger med huvudet nedåt, och just nu så känns det, kan man säga...... Men vis av erfarenhet vet jag att det kan dröja några dagar till....
  8. 4
    Du har visst ett riktigt busigt litet barn därinne!

    Min ligger med huvudet nedåt, och just nu så känns det, kan man säga...... Men vis av erfarenhet vet jag att det kan dröja några dagar till....
  9. Medlem sedan
    May 1998
    #5
    Avundsjuk på dej som har ett lydigt barn *ler*

    Inatt har jag haft två så onda värkar att jag vaknat av dem (svårväckt vanligtvis). Ajajaj - riktiga supervärkar var det. Ska till MVC nu mitt på dan så vi får se om hon vill kolla om jag har börjat öppna mej eller så. Undras om nåt e på g?
  10. 5
    Avundsjuk på dej som har ett lydigt barn *ler*

    Inatt har jag haft två så onda värkar att jag vaknat av dem (svårväckt vanligtvis). Ajajaj - riktiga supervärkar var det. Ska till MVC nu mitt på dan så vi får se om hon vill kolla om jag har börjat öppna mej eller så. Undras om nåt e på g?

Liknande trådar

  1. Värkar var 10:e minut!!!!
    By Stitchy bf -1 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 15:51
  2. 144 slag/minut
    By Jessica~4barnsmamma in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 10:23
  3. Äta var 90e minut?
    By rubyblue in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-05-08, 11:41
  4. Värkar och molande "mensvärk" - UVI?
    By Maria med 4 barn in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 13:16
  5. 1½ minut!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 11:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar