Vad köper ni i julklapp??
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Vad köper ni i julklapp??

    Vad köper ni i julklapp åt era små?Eftersom vi har tre sen tidigare så har vi redan en aldrig sinande ström av leksaker.Så det blir nog ett eget gosedjur och sen blir det kläder att växa i,symboliska paket så att syskonen ser att hon också får.Vad ska era få?
    Livet stjälps inte över ända
    Det ställs på sin spets

    En dag möts vi
    men längta inte
    lev istället
    lev varje dag för mig
    då hedrar du mig
    om vi lever tillsammans
    *Lisa f/d 31 /5 2000*
  2. 1
    Vad köper ni i julklapp?? Vad köper ni i julklapp åt era små?Eftersom vi har tre sen tidigare så har vi redan en aldrig sinande ström av leksaker.Så det blir nog ett eget gosedjur och sen blir det kläder att växa i,symboliska paket så att syskonen ser att hon också får.Vad ska era få?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Samma här skulle jag tro. Det blir nog bara nåt enstaka paket, sen får hon ju från släkten och det blir förhoppningsvis mer kläder än saker.
  4. 2
    Samma här skulle jag tro. Det blir nog bara nåt enstaka paket, sen får hon ju från släkten och det blir förhoppningsvis mer kläder än saker.
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Det får bli någon bok, kläder o någon leksak. Inte så mycket i år, får bli mer nästa år tror jag. Det viktigaste är ändå att vi umgås m familj o vänner. Klappar kommer i andra hand.

    KRam
  6. 3
    Det får bli någon bok, kläder o någon leksak. Inte så mycket i år, får bli mer nästa år tror jag. Det viktigaste är ändå att vi umgås m familj o vänner. Klappar kommer i andra hand.

    KRam
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Han ska få ett verktygsbälte i tyg. Finns på busigt punkt se. Jättegulligt. Men det är väl mer till mig Vi håller ju på att renovera.
  8. 4
    Han ska få ett verktygsbälte i tyg. Finns på busigt punkt se. Jättegulligt. Men det är väl mer till mig Vi håller ju på att renovera.
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Snygga napphållare, är tokig i såna
    Pepparkakssnutte från teddykompaniet
    Nappar med Nicke nyfiken
    Pyjamas med Nicke N.
    Hade velat ha en mysfilt från teddykompaniet oxå...men de är rätt dyra...
    En pedagogisk kub som man kunde veckla ut med massa olika aktiviteter på
    Mest saker som jag gillar Hon har ju det mesta annars, två kassar kläder i nästa storlek står redan och väntar så kläder lär hon inte få i alla fall..
    Snarare att man kostar på lite specialgrejer som man inte tycker sig ha råd med annars!
    Kladdskydd till golvet under barnstolen är ett supertips! Underbart..kan ha mattan kvar utan att få intorkade kex och matkladd!
  10. 5
    Snygga napphållare, är tokig i såna
    Pepparkakssnutte från teddykompaniet
    Nappar med Nicke nyfiken
    Pyjamas med Nicke N.
    Hade velat ha en mysfilt från teddykompaniet oxå...men de är rätt dyra...
    En pedagogisk kub som man kunde veckla ut med massa olika aktiviteter på
    Mest saker som jag gillar Hon har ju det mesta annars, två kassar kläder i nästa storlek står redan och väntar så kläder lär hon inte få i alla fall..
    Snarare att man kostar på lite specialgrejer som man inte tycker sig ha råd med annars!
    Kladdskydd till golvet under barnstolen är ett supertips! Underbart..kan ha mattan kvar utan att få intorkade kex och matkladd!
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Bra tips!!!!

    Är de nåt speciellt kladdskydd eller du har fixat själv?
  12. 6
    Bra tips!!!!

    Är de nåt speciellt kladdskydd eller du har fixat själv?
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7

    Smiter in...

    Jag har köpt ett sånt där golvskydd man ska ha under diskmaskinen som kladdskydd under matstolen. Vi har en stol från Ikea, tror den heter Antilop, och den passar precis på bredden i golvskyddet. Det täcker dock inte på sidan så helt kladdfritt blir det inte men det fångar upp det mesta *superduperskönt*
    Dotter juni-05, dotter mars-07
  14. 7
    Smiter in... Jag har köpt ett sånt där golvskydd man ska ha under diskmaskinen som kladdskydd under matstolen. Vi har en stol från Ikea, tror den heter Antilop, och den passar precis på bredden i golvskyddet. Det täcker dock inte på sidan så helt kladdfritt blir det inte men det fångar upp det mesta *superduperskönt*
  15. Medlem sedan
    Oct 2006
    #8
    Jag köpte mitt, men man kan ju göra ett med kraftig vaxduk och bomullskantband om man kan sy (det kan inte jag Måtten är 75x75 så benen på bordet håller det perfekt på plats, superbra är det i alla fall
    Såna finns i mitt favoritmärke Gaia&Ko:

    http://www.mammashop.se/group.asp?group=74&sub=71

    Finns med Pippi oxå:

    http://www.wiell.com/shop/

    Sen har jag sett dom i vissa babyaffärer oxå beroende på sortiment förstås...
    Se om jag kan få med en bild i albumet senare idag
  16. 8
    Jag köpte mitt, men man kan ju göra ett med kraftig vaxduk och bomullskantband om man kan sy (det kan inte jag Måtten är 75x75 så benen på bordet håller det perfekt på plats, superbra är det i alla fall
    Såna finns i mitt favoritmärke Gaia&Ko:

    http://www.mammashop.se/group.asp?group=74&sub=71

    Finns med Pippi oxå:

    http://www.wiell.com/shop/

    Sen har jag sett dom i vissa babyaffärer oxå beroende på sortiment förstås...
    Se om jag kan få med en bild i albumet senare idag
  17. Anna m Freja o T-03
    #9

    Här blir

    det nog mest kläder att växa i,nån leksak,gosedjur
  18. 9
    Här blir det nog mest kläder att växa i,nån leksak,gosedjur
  19. Medlem sedan
    Jul 2001
    #10

    Emmy ska få

    några få egna paket, men precis som du säger finns det ju en hel del här hemma redan innan med två storasyskon. Några kläder och badleksaker är det jag köpt hittills. Vi brukar köpa en salig blandning av nytt och begagnat, leksaker och nyttosaker till barnen.
    Kristina med 3♥
  20. 10
    Emmy ska få några få egna paket, men precis som du säger finns det ju en hel del här hemma redan innan med två storasyskon. Några kläder och badleksaker är det jag köpt hittills. Vi brukar köpa en salig blandning av nytt och begagnat, leksaker och nyttosaker till barnen.

Liknande trådar

  1. Köper ni böcker i julklapp?
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-12-03, 16:26
  2. Vad köper ni i julklapp?
    By Pansen in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-12-13, 22:18
  3. Vad köper du till julklapp?
    By Ali-6barn in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 18:21
  4. Vad köper jag i julklapp...?!
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 15:01
  5. Vad köper ni i julklapp
    By MammaCaf in forum _03 Vårbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 14:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar