Första tanden!!
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    Första tanden!!

    Nu har den anlänt! Idag kan jag känna något vasst i underkäken och dessutom se den! Han har mycket ont men tack för alvedon!! Slutar det göra ont efter att tanden tittat fram? Jag menar alltså även om den inte "växt" hela vägen ut, så att säga...
    Personligt föremål på en öde ö eller i vildmarken: Bear Grylls

    "Ettan 070303 Tvåan 090407"
  2. 1
    Första tanden!! Nu har den anlänt! Idag kan jag känna något vasst i underkäken och dessutom se den! Han har mycket ont men tack för alvedon!! Slutar det göra ont efter att tanden tittat fram? Jag menar alltså även om den inte "växt" hela vägen ut, så att säga...
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Tror att det kan göra ont lite under tiden också.Det kan säkert spränga lite i vissa perioder när den tränger fram.Vi har fått ge alvedon lite då och då när det varit tänder påväg ut!
  4. 2
    Tror att det kan göra ont lite under tiden också.Det kan säkert spränga lite i vissa perioder när den tränger fram.Vi har fått ge alvedon lite då och då när det varit tänder påväg ut!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Har hela tanden trängt igenom så känns de nog ingenting när den bara ska uppåt!!!Vi har sex stycken här, gommen är hårdare å gör ondare, tyvärr!
  6. 3
    Har hela tanden trängt igenom så känns de nog ingenting när den bara ska uppåt!!!Vi har sex stycken här, gommen är hårdare å gör ondare, tyvärr!
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Det tror jag beror på om tanden kommer rakt upp och hur den är utformad.Våra barn har haft ont mer eller mindre i perioder.
  8. 4
    Det tror jag beror på om tanden kommer rakt upp och hur den är utformad.Våra barn har haft ont mer eller mindre i perioder.

Liknande trådar

  1. Första tanden!
    By Karamella in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 23:18
  2. Första tanden
    By Jennifer med C,B & L in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 22:15
  3. Första tanden!
    By Nina02&07 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-13, 01:47
  4. Första tanden!
    By mimiototte in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 19:46
  5. Första tanden....
    By Magela in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 10:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar