Vad fort det går...
_0703 Marsbarn
  1. Anna m Freja o T-03
    #1

    Vad fort det går...

    Nu kryper hon och försöker resa sig upp..Och vilken vilja hon har! Hon vet vad hon vill,har hon en sak som hon inte får ha,oj vad arg hon blir när man tar av henne den..
    Och vad härligt det är när hon skrattar,storasyster får henne att skratta jämt =)

    Inatt sov hon hos farmor o farfar för första ggn..Det hade gått jättebra!

    Hoppas ni har en bra helg...Nu ska jag vila en stund nu,lite trött efter födelsedagsfirande igår *s*Sen blir det mys framför tvn med barnen.
  2. 1
    Vad fort det går... Nu kryper hon och försöker resa sig upp..Och vilken vilja hon har! Hon vet vad hon vill,har hon en sak som hon inte får ha,oj vad arg hon blir när man tar av henne den..
    Och vad härligt det är när hon skrattar,storasyster får henne att skratta jämt =)

    Inatt sov hon hos farmor o farfar för första ggn..Det hade gått jättebra!

    Hoppas ni har en bra helg...Nu ska jag vila en stund nu,lite trött efter födelsedagsfirande igår *s*Sen blir det mys framför tvn med barnen.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Visst är det kul när det går framåt.Vår lilla har förut hoppat fram på rumpan nu ställer hon sig på knä och sen drar hon sig fram med händerna.Liksom masar på knä,jättesöt och jättefort går det!Vi har idag varit på församlingsgården(som vi hyrt) och bakat pepparkakor med tre andra familjer,mysigt med doften av pepparkakor,sen när vi promenerade hem så började det snöa riktiga lapphandskar.
    Nu sover barnen,gubben och äldste sonen ser som vanligt på Svensson Svensson och jag sitter och äter "julig"fruktsallad med mandarin,fikon,banan,mandel och dadlar.
  4. 2
    Visst är det kul när det går framåt.Vår lilla har förut hoppat fram på rumpan nu ställer hon sig på knä och sen drar hon sig fram med händerna.Liksom masar på knä,jättesöt och jättefort går det!Vi har idag varit på församlingsgården(som vi hyrt) och bakat pepparkakor med tre andra familjer,mysigt med doften av pepparkakor,sen när vi promenerade hem så började det snöa riktiga lapphandskar.
    Nu sover barnen,gubben och äldste sonen ser som vanligt på Svensson Svensson och jag sitter och äter "julig"fruktsallad med mandarin,fikon,banan,mandel och dadlar.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Härligt att det gick bra med övernattningen hos farmor!

    Ja, visst går det fort nu? Här har jag en liten tjej som vinglar runt och går längs med möbler. Hon har blåmärken överallt !
  6. 3
    Härligt att det gick bra med övernattningen hos farmor!

    Ja, visst går det fort nu? Här har jag en liten tjej som vinglar runt och går längs med möbler. Hon har blåmärken överallt !

Liknande trådar

  1. Rösta vad jag ska se! Fort fort!
    By Åsa med tjejtriss in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 22:43
  2. Fort, fort - ett LÖFTE!
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 21:07
  3. Fort fort fort! Presenthjälp
    By ~liten~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-17, 13:17
  4. Fort, fort! Tårthjälp!
    By Mme_Knorr in forum Mat & dryck
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 13:21
  5. Paketkalenderhjälp, fort fort!
    By Mme_Knorr in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar