Inget på gång
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Inget på gång

    Trots de nda värkarna igår, så avstannade det. JAg har varit med om att det har varit såhär en gång förut. jAg hade regelbundna värkar till o från i flera dagar innan hon föddes. Så vi får väl se hur dagen utvecklas.......
    Cayenne med klöver i tjejer
  2. 1
    Inget på gång Trots de nda värkarna igår, så avstannade det. JAg har varit med om att det har varit såhär en gång förut. jAg hade regelbundna värkar till o från i flera dagar innan hon föddes. Så vi får väl se hur dagen utvecklas.......
  3. Smygis
    #2
    Stackare! Även fast man varit med om det tidigare kan man ju bara inte låta bli att hoppas...

    Själv sitter jag just nu på jobbet med duktiga förvärkar sedan lunch. Dessutom med toppar som lixom ilar...precis som vid en förlossning. Dock väldigt korta sådana.=(

    Får tjusigt ångra mina hurtiga tillrop att det minsann inte är några problem att jobba. Nu är det bara till att sitta här och låtsas som om det regnar.

    Just idag är maken här i samma hus och sitter och pluggar så jag har varit förbi honom några svängar och fått lite push.

    Precis som dig har jag alltid förvärkar mycket och länge innan barnen väl kommer, men tänk OM bebis skulle komma inatt?! ;OD...Fassst jag VET att jag går över tiden...men ändå.
  4. 2
    Stackare! Även fast man varit med om det tidigare kan man ju bara inte låta bli att hoppas...

    Själv sitter jag just nu på jobbet med duktiga förvärkar sedan lunch. Dessutom med toppar som lixom ilar...precis som vid en förlossning. Dock väldigt korta sådana.=(

    Får tjusigt ångra mina hurtiga tillrop att det minsann inte är några problem att jobba. Nu är det bara till att sitta här och låtsas som om det regnar.

    Just idag är maken här i samma hus och sitter och pluggar så jag har varit förbi honom några svängar och fått lite push.

    Precis som dig har jag alltid förvärkar mycket och länge innan barnen väl kommer, men tänk OM bebis skulle komma inatt?! ;OD...Fassst jag VET att jag går över tiden...men ändå.

Liknande trådar

  1. Här är det inget på gång..
    By madicken73 in forum _95 Alla barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-07, 08:26
  2. Inget denna gång
    By MajasMama in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-12, 15:18
  3. Inget plus för mig denna gång..
    By josefinh in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-19, 09:21
  4. Nej.....inget på gång.....
    By nåt på gång? in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 07:52
  5. inget denna gång =(
    By secret lady in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 21:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar