long time
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    long time

    hej alla... länge sen jag skrev, är inne och tittar till er, titt som tätt, men orkar inte riktigt annat. Jobbar fortfarande mycket, lyfter och härjar runt. Inatt och idag a min kropp ifrån, har ett tryck ner mot "vägen ut" och mot revbenen. Men dum som man är så är ju kroppen konstigt nog der sista man lyssnar på. Så gick till jobbet ändå, men kände väl nästan direkt att det kommer inte funka... Som tur va kunde vi fylla upp dagen med vikarier. Får ju så dåligt samvete bara, eftersom jag har hand om en liten tjej, så känns det som att man sviker... Ringde iaf min barnmorska, hon vill att jag kommer dit så hon får "klämma" lite=)! Skönt... Får iaf hel havandeskapspenning from 26 dec. Skönt! Lite gnäll från mej.
    Massa kramar till er alla!!
  2. 1
    long time hej alla... länge sen jag skrev, är inne och tittar till er, titt som tätt, men orkar inte riktigt annat. Jobbar fortfarande mycket, lyfter och härjar runt. Inatt och idag a min kropp ifrån, har ett tryck ner mot "vägen ut" och mot revbenen. Men dum som man är så är ju kroppen konstigt nog der sista man lyssnar på. Så gick till jobbet ändå, men kände väl nästan direkt att det kommer inte funka... Som tur va kunde vi fylla upp dagen med vikarier. Får ju så dåligt samvete bara, eftersom jag har hand om en liten tjej, så känns det som att man sviker... Ringde iaf min barnmorska, hon vill att jag kommer dit så hon får "klämma" lite=)! Skönt... Får iaf hel havandeskapspenning from 26 dec. Skönt! Lite gnäll från mej.
    Massa kramar till er alla!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Hej gumman!

    Vet att det är svårt att lyssna på sin kropp, men du måste försöka!
    Kram!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Hej gumman! Vet att det är svårt att lyssna på sin kropp, men du måste försöka!
    Kram!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Hej! Ha inte dåligt samvete (lättare sagt än gjort). Du och bebisen är ju viktigare än allt annat!
  6. 3
    Hej! Ha inte dåligt samvete (lättare sagt än gjort). Du och bebisen är ju viktigare än allt annat!

Liknande trådar

  1. Long time no see!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 20:52
  2. Long time no see...
    By Apollonia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 15:16
  3. Long time no seen...
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 09:19
  4. Long time, no see
    By minskamera in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 21:44
  5. Long time no see...
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 11:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar