Ur form
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000

Ur form

Jag har varit kompledig idag. Jobbade i måndags på studiedagen, och eftersom det är min "sjukskrivningsdag" (har ju sjukersättning på 25%), bytte jag med de två lektioner jag har på onsdagar. Borde ha blivit en skön och lugn hemmadag, så där som mina måndagar brukar vara. Men så har det inte varit. Jag är ur form. Jag är SUR. Och jag triggar som bäst här hemma nu, försöker få igång maken... Jag SER ju vad jag gör och till och med varför, men varför får jag inget stopp på det?! Tror jag eg skulle behöva ut och röra på mig... men jag har ingen som helst LUST i grådisregnet som hänger där ute. Jag får sitta här istället, för att ändå hålla mig ur vägen för maken. Gissa vad jag vill:
    1) tröstäta
    2) tröstäta

...
    För ett par generationer sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion.
  2. 1
    Ur form Jag har varit kompledig idag. Jobbade i måndags på studiedagen, och eftersom det är min "sjukskrivningsdag" (har ju sjukersättning på 25%), bytte jag med de två lektioner jag har på onsdagar. Borde ha blivit en skön och lugn hemmadag, så där som mina måndagar brukar vara. Men så har det inte varit. Jag är ur form. Jag är SUR. Och jag triggar som bäst här hemma nu, försöker få igång maken... Jag SER ju vad jag gör och till och med varför, men varför får jag inget stopp på det?! Tror jag eg skulle behöva ut och röra på mig... men jag har ingen som helst LUST i grådisregnet som hänger där ute. Jag får sitta här istället, för att ändå hålla mig ur vägen för maken. Gissa vad jag vill:
    1) tröstäta
    2) tröstäta

...
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    Skickar en stor tröstkram och hoppas att du snart känner dej i bättre form igen!! Det är ju skitjobbigt att ha sådana dagar när allt bara känns så kass... *kram igen*
  4. 2
    Skickar en stor tröstkram och hoppas att du snart känner dej i bättre form igen!! Det är ju skitjobbigt att ha sådana dagar när allt bara känns så kass... *kram igen*
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    Skickar dig en kram och hoppas att du känner dig bättre nu. Känner precis igen det där stämningsläget. Kunde du hitta något vettigt att göra istället? Skämma bort dig med ett skumbad kanske? En bra bok?
  6. 3
    Skickar dig en kram och hoppas att du känner dig bättre nu. Känner precis igen det där stämningsläget. Kunde du hitta något vettigt att göra istället? Skämma bort dig med ett skumbad kanske? En bra bok?
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    Åh, vännen.. jag har också haft en SÅN dag idag.. eller rättare sagt ikväll. Triggar som f-n och blir så SUR ... på mig själv. .och på maken.. fast han inte gjort något?! Stackars honom...

Sänder dig många kramar och hoppas din morgondag blir bättre. Oftast har man ju inte flera såna här dagar på raken... en liiiiiten tröst kanske?
  8. 4
    Åh, vännen.. jag har också haft en SÅN dag idag.. eller rättare sagt ikväll. Triggar som f-n och blir så SUR ... på mig själv. .och på maken.. fast han inte gjort något?! Stackars honom...

Sänder dig många kramar och hoppas din morgondag blir bättre. Oftast har man ju inte flera såna här dagar på raken... en liiiiiten tröst kanske?

Liknande trådar

1. Ur form
    By Dame in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-21, 20:45
  2. Isa Form
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-25, 13:42
  3. Är SÅ ur form
    By Nilla* in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 07:08
  4. Kom i form med mat! :)
    By gabbsan in forum Träning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 20:47
  5. E N K Ä T!!! Kom i form IRL?
    By Inte som Indra in forum Träning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 10:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar