Sitter och kollar porr på nätet och blir så kåt av att se dubbelmackor. Aldrig provat själv och vet inte om jag vågar vara med två män. Men hur är det? ÄR det skönt eller?
1
Dubbelmacka Sitter och kollar porr på nätet och blir så kåt av att se dubbelmackor. Aldrig provat själv och vet inte om jag vågar vara med två män. Men hur är det? ÄR det skönt eller?
Vid alla typer av avancerad sex ligger min njutning i att se kvinnan njuta. Att se en ”vanlig och skötsam” kvinna ge sig hän i avancerade sammanhang kan vara rena hjärtvätten. Min attraktion för en sådan kvinna kan öka med nästan hundra procent. Jag tror att det är kontrasterna som tänder mig. Helst ska kvinnan vara duktigt i jobbet, en bra mamma, en trofast vän och en god granne. Sen ska hon ha en ”mörk” sida som nästan ingen känner till. Hon ska älska sex och hon ska gilla att ta ut svängarna.
Såna kvinnor går aldrig spårlöst förbi.
5
Om det är skönt?
Men hur är det? ÄR det skönt eller?
Vid alla typer av avancerad sex ligger min njutning i att se kvinnan njuta. Att se en ”vanlig och skötsam” kvinna ge sig hän i avancerade sammanhang kan vara rena hjärtvätten. Min attraktion för en sådan kvinna kan öka med nästan hundra procent. Jag tror att det är kontrasterna som tänder mig. Helst ska kvinnan vara duktigt i jobbet, en bra mamma, en trofast vän och en god granne. Sen ska hon ha en ”mörk” sida som nästan ingen känner till. Hon ska älska sex och hon ska gilla att ta ut svängarna.
Hej Lisa!
Det är fruktansvärt skönt att vara med 2 kvinnor så jag kan tänka mig att det är likadant åt andra hållet.
Hör av dig så kan vi prata om det.
6
Hej Lisa!
Det är fruktansvärt skönt att vara med 2 kvinnor så jag kan tänka mig att det är likadant åt andra hållet.
Hör av dig så kan vi prata om det.
Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.
Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.