Dubbelmacka
Sex & erotik
  1. Kåta Lisa
    #1

    Dubbelmacka

    Sitter och kollar porr på nätet och blir så kåt av att se dubbelmackor. Aldrig provat själv och vet inte om jag vågar vara med två män. Men hur är det? ÄR det skönt eller?
  2. 1
    Dubbelmacka Sitter och kollar porr på nätet och blir så kåt av att se dubbelmackor. Aldrig provat själv och vet inte om jag vågar vara med två män. Men hur är det? ÄR det skönt eller?
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2

    Handlar

    väldigt mycket om tillfället, har provat och det var OK, Men inget jag går runt och trånar efter.
  4. 2
    Handlar väldigt mycket om tillfället, har provat och det var OK, Men inget jag går runt och trånar efter.
  5. Passionata
    #3
    Inte med två män, men däremot med min man och en dildo. Kanske inte går att jämföra, men det var skönt att bli uppfylld ordentligt.
  6. 3
    Inte med två män, men däremot med min man och en dildo. Kanske inte går att jämföra, men det var skönt att bli uppfylld ordentligt.
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4

    Nä inte med..

    ..2 levande snoppar *S*

    Men med en snopp och en dildo

    Pröva först om du gillar det..

    Jag tycker det är skönt ibland att bli rejält uppfylld.. men jag vill då ha dildon stilla vilket hål den än är i.. vill bara att sambon pumpar..

    Jag har ingen som helst fantasi att ha en dubbelmacka.. tror inte jag skulle gilla det heller.
  8. 4
    Nä inte med.. ..2 levande snoppar *S*

    Men med en snopp och en dildo

    Pröva först om du gillar det..

    Jag tycker det är skönt ibland att bli rejält uppfylld.. men jag vill då ha dildon stilla vilket hål den än är i.. vill bara att sambon pumpar..

    Jag har ingen som helst fantasi att ha en dubbelmacka.. tror inte jag skulle gilla det heller.
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5

    Om det är skönt?

    Men hur är det? ÄR det skönt eller?
    Vid alla typer av avancerad sex ligger min njutning i att se kvinnan njuta. Att se en ”vanlig och skötsam” kvinna ge sig hän i avancerade sammanhang kan vara rena hjärtvätten. Min attraktion för en sådan kvinna kan öka med nästan hundra procent. Jag tror att det är kontrasterna som tänder mig. Helst ska kvinnan vara duktigt i jobbet, en bra mamma, en trofast vän och en god granne. Sen ska hon ha en ”mörk” sida som nästan ingen känner till. Hon ska älska sex och hon ska gilla att ta ut svängarna.

    Såna kvinnor går aldrig spårlöst förbi.
  10. 5
    Om det är skönt?
    Men hur är det? ÄR det skönt eller?
    Vid alla typer av avancerad sex ligger min njutning i att se kvinnan njuta. Att se en ”vanlig och skötsam” kvinna ge sig hän i avancerade sammanhang kan vara rena hjärtvätten. Min attraktion för en sådan kvinna kan öka med nästan hundra procent. Jag tror att det är kontrasterna som tänder mig. Helst ska kvinnan vara duktigt i jobbet, en bra mamma, en trofast vän och en god granne. Sen ska hon ha en ”mörk” sida som nästan ingen känner till. Hon ska älska sex och hon ska gilla att ta ut svängarna.

    Såna kvinnor går aldrig spårlöst förbi.
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Hej Lisa!
    Det är fruktansvärt skönt att vara med 2 kvinnor så jag kan tänka mig att det är likadant åt andra hållet.
    Hör av dig så kan vi prata om det.
  12. 6
    Hej Lisa!
    Det är fruktansvärt skönt att vara med 2 kvinnor så jag kan tänka mig att det är likadant åt andra hållet.
    Hör av dig så kan vi prata om det.

Liknande trådar

  1. Dubbelmacka
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 12:49
  2. Nya bekanta och dubbelmacka!!!
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 12:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar