Måste bara berätta!
_0406 Junibarn
  1. Snart 3-barnsmamma?
    #1

    Måste bara berätta!

    Jag är så glad att jag nästan spricker och måste bara berätta för er att jag och mannen har startat vår bebisverkstad nu, vi har öppnat dörren för ett 3:e barn och om det går lika lätt som det har gjort de andra gångerna så kan vi kanske testa positivt lagom till jul.

    Men eftersom det är så nytt allting just nu (vi bestämde oss igårkväll) så vill jag gärna suga på karamellen själv ett tag och se hur allt utvecklar sig men jag kommer att avslöja mig så småningom, ni kan ju gissa så länge.

    Trevlig Helg
  2. 1
    Måste bara berätta! Jag är så glad att jag nästan spricker och måste bara berätta för er att jag och mannen har startat vår bebisverkstad nu, vi har öppnat dörren för ett 3:e barn och om det går lika lätt som det har gjort de andra gångerna så kan vi kanske testa positivt lagom till jul.

    Men eftersom det är så nytt allting just nu (vi bestämde oss igårkväll) så vill jag gärna suga på karamellen själv ett tag och se hur allt utvecklar sig men jag kommer att avslöja mig så småningom, ni kan ju gissa så länge.

    Trevlig Helg
  3. anonymt namn
    #2

    Jag med!!!

    Hej!
    Och jag blir 3-barnsmamma i slutet av juli om allt går väl!!! Är så jätteglad.
    Har ingen aning om vem du ovan är, du får allt ge oss lite ledtrådar!! Lycka till med bebistillverkningen!

    Vem jag är får ni vänta ett tag med at få veta, men jag tror att en viss nybliven 3-barnsmor i denna grupp nog kan lista ut vem jag är..... Avslöja mig inte i så fall
  4. 2
    Jag med!!! Hej!
    Och jag blir 3-barnsmamma i slutet av juli om allt går väl!!! Är så jätteglad.
    Har ingen aning om vem du ovan är, du får allt ge oss lite ledtrådar!! Lycka till med bebistillverkningen!

    Vem jag är får ni vänta ett tag med at få veta, men jag tror att en viss nybliven 3-barnsmor i denna grupp nog kan lista ut vem jag är..... Avslöja mig inte i så fall
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    Om jag ska gissa...

    först och främst får jag önska er lycka till i bebisverkstaden, jag menar man har ju ganska roligt under tiden

    Sen får jag lov att gissa att du är....Karamella, har jag fel?
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  6. 3
    Om jag ska gissa... först och främst får jag önska er lycka till i bebisverkstaden, jag menar man har ju ganska roligt under tiden

    Sen får jag lov att gissa att du är....Karamella, har jag fel?
  7. Anonym
    #4
    Grattis!! Hoppas att det är jag som vet vem du är!!
    Skall inte avsöja något : )
    Kramis U
  8. 4
    Grattis!! Hoppas att det är jag som vet vem du är!!
    Skall inte avsöja något : )
    Kramis U
  9. anonymt namn
    #5

    Ja!

    Ja jag tror att det är du!!
    /M
  10. 5
    Ja! Ja jag tror att det är du!!
    /M
  11. Snart 3-barnsmamma?
    #6

    *Fniss*

    Det är väldigt roligt att läsa era spekulationer. Det var kanske lite orättvist det där att ni kan ju gissa vem jag är...det är ju nämligen så att jag inte är någon flitig skribent här inne, läser mer än jag skriver. Nåja, ni får ju veta tids nog.
  12. 6
    *Fniss* Det är väldigt roligt att läsa era spekulationer. Det var kanske lite orättvist det där att ni kan ju gissa vem jag är...det är ju nämligen så att jag inte är någon flitig skribent här inne, läser mer än jag skriver. Nåja, ni får ju veta tids nog.
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7

    Gissar vidare...

    Får jag det?




    Isåfall.......
    Scrolla































    En Jessica med en sommar 01:a och en juni 04
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  14. 7
    Gissar vidare... Får jag det?




    Isåfall.......
    Scrolla































    En Jessica med en sommar 01:a och en juni 04
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Hmm tror jag vet vem du anonym är tack vare den sista ledtråden...men jag håller tyst. Grattis i alla fall!
  16. 8
    Hmm tror jag vet vem du anonym är tack vare den sista ledtråden...men jag håller tyst. Grattis i alla fall!
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Jag gissar också på Karamella! Men oavsett vem du är - grattis till det stora steget :-)
  18. 9
    Jag gissar också på Karamella! Men oavsett vem du är - grattis till det stora steget :-)
  19. Medlem sedan
    Jan 2005
    #10
    Jag tror att det är Karamella. Hoppas att allt går bra att och det tar sig fort.
  20. 10
    Jag tror att det är Karamella. Hoppas att allt går bra att och det tar sig fort.
  21. Medlem sedan
    Jan 2005
    #11
    Har mina misstankar även vem du är. Tror att jag har träffat dig en gång. Men jag håller tyst.
  22. 11
    Har mina misstankar även vem du är. Tror att jag har träffat dig en gång. Men jag håller tyst.
  23. Medlem sedan
    Sep 2003
    #12
    Jag med!

    Kul och höra att det är flera som jobbar på bebis..
    Jag är så öppen av mig, så jag struntar i att vara anonym.. ;o)

    Plockade ut mina p-stavar den 14/11 så vi kör för fullt!


    Lycka till och kram!
  24. 12
    Jag med!

    Kul och höra att det är flera som jobbar på bebis..
    Jag är så öppen av mig, så jag struntar i att vara anonym.. ;o)

    Plockade ut mina p-stavar den 14/11 så vi kör för fullt!


    Lycka till och kram!
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Lycka till! Spännande!
  26. 13
    Lycka till! Spännande!
  27. anonymt namn
    #14

    Haha, du har nog fel!

    För jag har inte träffat dig. Fast vi bor inte så jättelångt ifrån varandra
  28. 14
    Haha, du har nog fel! För jag har inte träffat dig. Fast vi bor inte så jättelångt ifrån varandra
  29. Medlem sedan
    Oct 2001
    #15

    Lycka till!!!

    Spännande, spännande Vad många det är som väntar sitt 3:e barn!
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  30. 15
    Lycka till!!! Spännande, spännande Vad många det är som väntar sitt 3:e barn!
  31. Medlem sedan
    Oct 2001
    #16

    Eller planerar

    för att försöka vänta ett 3:e barn
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  32. 16
    Eller planerar för att försöka vänta ett 3:e barn
  33. Medlem sedan
    Dec 2001
    #17
    Spännande! Jag är värdelös på att gissa så jag hoppar över det . Här är det ju bara ett par veckor kvar tills jag blir 3-barnsmamma!
    Ska försöka knipa ihop över jul men vi får se om det går
  34. 17
    Spännande! Jag är värdelös på att gissa så jag hoppar över det . Här är det ju bara ett par veckor kvar tills jag blir 3-barnsmamma!
    Ska försöka knipa ihop över jul men vi får se om det går
  35. Medlem sedan
    Feb 2002
    #18
    Spännande! Är inte så bra på att gissa så jag väntar tills du ger dig till känna... Grattis!
  36. 18
    Spännande! Är inte så bra på att gissa så jag väntar tills du ger dig till känna... Grattis!
  37. Medlem sedan
    Sep 2001
    #19

    Haha, jag tror jag vet!

    Hej!
    Tror att jag vet vem du är! För visst har du avslöjat dig på ett annat ställe?
    /Malin
  38. 19
    Haha, jag tror jag vet! Hej!
    Tror att jag vet vem du är! För visst har du avslöjat dig på ett annat ställe?
    /Malin
  39. Medlem sedan
    Sep 2001
    #20

    Du hade ju redan avslöjat dig

    Läste inte ditt senaste inlägg innan jag skrev mitt.
  40. 20
    Du hade ju redan avslöjat dig Läste inte ditt senaste inlägg innan jag skrev mitt.

Liknande trådar

  1. Måste bara få berätta ...
    By Mimzi in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 15:21
  2. Måste bara berätta vad som
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 18:52
  3. Måste bara berätta om vår son.
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 12:52
  4. Måste bara berätta...
    By stello in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 08:56
  5. Måste bara få berätta...
    By Ronja **dag 16/41** in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 12:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar