julklappsenkät
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    julklappsenkät

    1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
  2. 1
    julklappsenkät 1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    *Ellen tittar dagligen i julkataloger, och det hon allra mest vill ha, är ett pippi pussel. Andra önskemål har hon inte, jo mera plåster...

    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
    *Ja, jag hoppas ju på en rubens docka, men den kommer inte därifrån jag beställt. Får leta någon annan stans. Pippi pussel ska jag försöka hitta ett lagom stort, en sångbok med skiva. Mer har jag inte kommit på.
    Katja, mamma till Tre söta tjejer!
    http://ytterbymorsa.blogg.se
  4. 2
    1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    *Ellen tittar dagligen i julkataloger, och det hon allra mest vill ha, är ett pippi pussel. Andra önskemål har hon inte, jo mera plåster...

    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
    *Ja, jag hoppas ju på en rubens docka, men den kommer inte därifrån jag beställt. Får leta någon annan stans. Pippi pussel ska jag försöka hitta ett lagom stort, en sångbok med skiva. Mer har jag inte kommit på.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Max klappar
    1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    Bilar bilar bilar och åter bilar
    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
    Släp till bobbycaren, en klassisk bondgård, en ratt med liten skärm och div spakar, en traktor med släp, kanske en skrattande nicke nyfiken "docka"
    ....det är det jag kommer på nu :-)
    Vad kul det ska bli och läsa era andra svar!
  6. 3
    Max klappar
    1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    Bilar bilar bilar och åter bilar
    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
    Släp till bobbycaren, en klassisk bondgård, en ratt med liten skärm och div spakar, en traktor med släp, kanske en skrattande nicke nyfiken "docka"
    ....det är det jag kommer på nu :-)
    Vad kul det ska bli och läsa era andra svar!
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    Bygger mkt med Duplo nu och leker mer och mer med sin Rubens docka (Ida) som hon fick i födelsedagspresent. Men hlest vill hon nog ha tusen klänningar och de ska helst alla gå ända ner till fotknölarna (hon står och drar missnöjt i sin klänning varje morgon vid påklädning). Jag är rätt trött på denna klänningsmani.Tycker själv att det är fint med byxor/tajts och tröja.

    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
    Det blev ingen dockservis till födelsedagen så det får nog bli i julklapp, kanske ett sopset också (inte en hel vagn!). Hoppas på en leksaksspis som en faster har i sin källare till ingen nytta också.
  8. 4
    1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    Bygger mkt med Duplo nu och leker mer och mer med sin Rubens docka (Ida) som hon fick i födelsedagspresent. Men hlest vill hon nog ha tusen klänningar och de ska helst alla gå ända ner till fotknölarna (hon står och drar missnöjt i sin klänning varje morgon vid påklädning). Jag är rätt trött på denna klänningsmani.Tycker själv att det är fint med byxor/tajts och tröja.

    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
    Det blev ingen dockservis till födelsedagen så det får nog bli i julklapp, kanske ett sopset också (inte en hel vagn!). Hoppas på en leksaksspis som en faster har i sin källare till ingen nytta också.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    1. Hon har nog redan allt hon önskar sig
    2. Ett startpaket duplo hade jag tänkt
  10. 5
    1. Hon har nog redan allt hon önskar sig
    2. Ett startpaket duplo hade jag tänkt
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6

    Hmm

    Docka
    Dockkläder (Alltid roligt att få hemmasytt eller stickat)
    Prinsess Duplo (vi har en del vanligt redan)
    Något fint till kroppen gillar i allafall mina tjejer.
    Böcker
    Hårspännen
    Fischer Price saker (håller ju bra)
    Talböcker eller sånger på dvd.
    Smycken
    Smyckesskrin eller skrin till hårspännen och småsaker.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  12. 6
    Hmm Docka
    Dockkläder (Alltid roligt att få hemmasytt eller stickat)
    Prinsess Duplo (vi har en del vanligt redan)
    Något fint till kroppen gillar i allafall mina tjejer.
    Böcker
    Hårspännen
    Fischer Price saker (håller ju bra)
    Talböcker eller sånger på dvd.
    Smycken
    Smyckesskrin eller skrin till hårspännen och småsaker.
  13. Medlem sedan
    Dec 1999
    #7

    Bobbycar med släp!

    Är en favvis här hemma. De kör varandra över alla trösklar till mammas förtvivlan. Det finns en ny sort som är ljuddämpad!!! Nästan så att jag skulle vilja byta. Men det blir då dyrt.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  14. 7
    Bobbycar med släp! Är en favvis här hemma. De kör varandra över alla trösklar till mammas förtvivlan. Det finns en ny sort som är ljuddämpad!!! Nästan så att jag skulle vilja byta. Men det blir då dyrt.
  15. Medlem sedan
    Sep 1999
    #8
    Man kan köpa bara nya hjul, som inte låter så mycket. Mjukare. Dock vet jag inte vart... Kanske leksaksaffärer?! Dagis har köpt sådana, och det verkar jätte bra!
  16. 8
    Man kan köpa bara nya hjul, som inte låter så mycket. Mjukare. Dock vet jag inte vart... Kanske leksaksaffärer?! Dagis har köpt sådana, och det verkar jätte bra!
  17. Medlem sedan
    Dec 1999
    #9

    Åhh

    det vore ju en dröm!! Måste kolla vidare på nätet om jag hittar var...
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  18. 9
    Åhh det vore ju en dröm!! Måste kolla vidare på nätet om jag hittar var...
  19. Medlem sedan
    Nov 2002
    #10
    Här finns Sagas lista http://www.brandt.nu/emmasaga/, orkar inte skriva av den =)
    Jag vet faktiskt inte vad vi ska köpa. HOn fyllde ju år nyss så fantasin tryter lite. Kanske köper vi lite duplo-figurer och ritbok och en bok, sånt man kan pyssla lite med under dagen.
    Vet annars att hon får en pulka, faktiskt den enda grej jag vet när jag tänker efter.
  20. 10
    Här finns Sagas lista http://www.brandt.nu/emmasaga/, orkar inte skriva av den =)
    Jag vet faktiskt inte vad vi ska köpa. HOn fyllde ju år nyss så fantasin tryter lite. Kanske köper vi lite duplo-figurer och ritbok och en bok, sånt man kan pyssla lite med under dagen.
    Vet annars att hon får en pulka, faktiskt den enda grej jag vet när jag tänker efter.
  21. Medlem sedan
    Sep 1999
    #11
    Kom på en sak till. En docksäng. Gjorde i ordning en liten lekhörna till Ellen igår, och tog in docksängen från lekstugan, och den var inte så fräsch...
    Ni kan se resultatet av lekhörnan i min blogg!
  22. 11
    Kom på en sak till. En docksäng. Gjorde i ordning en liten lekhörna till Ellen igår, och tog in docksängen från lekstugan, och den var inte så fräsch...
    Ni kan se resultatet av lekhörnan i min blogg!
  23. Medlem sedan
    Sep 1999
    #12

    astrid svar

    1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    **blixten mcqueen och en kaka

    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
    ** en vagn.....
  24. 12
    astrid svar 1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    **blixten mcqueen och en kaka

    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
    ** en vagn.....
  25. Medlem sedan
    Jan 2001
    #13

    Måns julklappar

    1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    ** Måns älskar allt som har med Teletubbies att göra, så Teletubbeis-saker vill han nog ha!

    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
    ** Teletubbies-saker (surprise!! ), fraktflygplan som man lastar saker och bilar i, lite saker till leksaksköket.
    *~* The road to hell is paid with good intentions *~*
  26. 13
    Måns julklappar 1. vad önskar sig novemberbarnet i julklapp? (eller vad gillar de att göra)
    ** Måns älskar allt som har med Teletubbies att göra, så Teletubbeis-saker vill han nog ha!

    2. vad får novemberbarnet i julklapp?
    ** Teletubbies-saker (surprise!! ), fraktflygplan som man lastar saker och bilar i, lite saker till leksaksköket.

Liknande trådar

  1. Julklappsenkät
    By Kristina med 3 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 23:36
  2. Julklappsenkät
    By Fru M in forum _0707 Julibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-12-22, 10:50
  3. Julklappsenkät
    By Jul ia in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 10:15
  4. Julklappsenkät
    By Burk-Anna in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 16:31
  5. Julklappsenkät!
    By aasha in forum _05 Vårbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2005-11-19, 14:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar