Några Spanien mammor här?
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Några Spanien mammor här?

    Hej!
    Jag ville bara säga hej här till er alla,och berätta att jag själv bor i Alicanteområdet..
    Det skulle vara kul att komma i kontakt med er mammor här i Spanien och kunna dela med mig mina erfarenheter av allt man gått igenom densista tiden ....seguridad social,registro civil och hela den baletten.....
    Kram så länge väntar m spänning på svar....:-)
    Gordii
  2. 1
    Några Spanien mammor här? Hej!
    Jag ville bara säga hej här till er alla,och berätta att jag själv bor i Alicanteområdet..
    Det skulle vara kul att komma i kontakt med er mammor här i Spanien och kunna dela med mig mina erfarenheter av allt man gått igenom densista tiden ....seguridad social,registro civil och hela den baletten.....
    Kram så länge väntar m spänning på svar....:-)
    Gordii
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Det finns några stycken så jag hoppas du får svar. Det går undan här på sidan så får du inte svar snart så fråga igen!

    Välkommen hit! Jag bor själv i USA.
  4. 2
    Det finns några stycken så jag hoppas du får svar. Det går undan här på sidan så får du inte svar snart så fråga igen!

    Välkommen hit! Jag bor själv i USA.
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3
    Välkommen! Själv bor jag nääääästan i Spanien, knappt 4 mil söder om Ceuta, men planerar att flytta upp till fastlandet inom något år. Jag är halvspanjorska så Spanien är "hemma" för mej, kanske mer än Sverige. Seguridad Social och company kämpar jag också med, så du är inte ensam.

    Kramar från Marocko
  6. 3
    Välkommen! Själv bor jag nääääästan i Spanien, knappt 4 mil söder om Ceuta, men planerar att flytta upp till fastlandet inom något år. Jag är halvspanjorska så Spanien är "hemma" för mej, kanske mer än Sverige. Seguridad Social och company kämpar jag också med, så du är inte ensam.

    Kramar från Marocko
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4

    Hej och välkommen hit!

    Jag bor i Malaga sedan 17 âr tillbaka, sâ jag har hunnit tröttna pâ Seguridad Social ;-)
    Vad kul med fler Spanienmammor!! Jag har en son pâ 7 âr.
    En annorlunda bild av Andalusien: www.nyttundersolen.blogspot.com
  8. 4
    Hej och välkommen hit! Jag bor i Malaga sedan 17 âr tillbaka, sâ jag har hunnit tröttna pâ Seguridad Social ;-)
    Vad kul med fler Spanienmammor!! Jag har en son pâ 7 âr.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Hej va kul att få svar.....och att man har ngn att fråga och dela med sig. till...:-)
    Jag har mina perioder då jag har skriv kramp och andra som jag har fullt upp med annat då det kan dröja när jag skriver mitt nästa inlägg....men jag hör av mig lite då och då.....vi hörs....:-)
  10. 5
    Hej va kul att få svar.....och att man har ngn att fråga och dela med sig. till...:-)
    Jag har mina perioder då jag har skriv kramp och andra som jag har fullt upp med annat då det kan dröja när jag skriver mitt nästa inlägg....men jag hör av mig lite då och då.....vi hörs....:-)

Liknande trådar

  1. Några mammor från..
    By ElinÅ in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-31, 13:50
  2. Någn/Några GBG mammor
    By -Cecilia- in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 20:25
  3. Någon/några GBG mammor
    By -Cecilia- in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 13:44
  4. Mammor i Spanien!
    By Azucena in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 23:26
  5. Mammor i Spanien
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 05:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar