Pissväder!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Pissväder!

    Vad trött jag blir... det är december, det ska fan inte regna Himlen bara pissar ner och jag måste ut, inte bara en gång idag... och jag som slängde regnskyddet för det inte riktigt passade till vagn nr 2... *gnäll*

    Tur att mamma är ledig idag, ska lämna över Kian, ta på mig mina rosa blommiga stövlar och hoppas på att inte alla paraplyer är på vift, ge mig ut och träffa studievägledaren, man kommer ju ingen vart med att bara tänka att man ska plugga, känner mig bara inte så inspirerad tack vare vädret. Peppar mig själv till att vara duktig

    Sen ska jag hem och hetsäta min lunch, har varit duktig och sparat en liten portion pastagratäng från igår Sen bär det av till dagis, lär ju inte komma iväg i tid så jag kommer att få stressa, hämta Millis och besöka farbror doktorn, hon har en massa märkliga prickar som envisas med att stanna kvar, sist vi var på vårdcentralen sa dr att det var exem och tvingade oss köpa en massa dyra salvor, men de hjälper inte ett dugg och de har spridit sig från armvecken till lite här och var faktiskt, der typ ut som vattkoppor fast mindre, en del är bara små knottror, *ryser* ser inte så fräscht ut, tycker han ska göra lite mer än bara snegla och säga med sin "jag har jobbat med det här sen stenåldern så jag behöver inte mer än en liten titt för att veta vad det är"-röst att det här bara är liiiiite exem ju... smörj på lite salva så är det bra sen, tack och hej. typ.

    Sen måste vi handla och ta oss till skolan och promenera hem, blir trött bara av att skriva (det här aslånga som ingen orkar läsa ) inlägget och så måste jag göra allt på riktigt också, suck. Nån som har en burk med energi över, skicka hit tack!

    Kram på er bejbs!
  2. 1
    Pissväder! Vad trött jag blir... det är december, det ska fan inte regna Himlen bara pissar ner och jag måste ut, inte bara en gång idag... och jag som slängde regnskyddet för det inte riktigt passade till vagn nr 2... *gnäll*

    Tur att mamma är ledig idag, ska lämna över Kian, ta på mig mina rosa blommiga stövlar och hoppas på att inte alla paraplyer är på vift, ge mig ut och träffa studievägledaren, man kommer ju ingen vart med att bara tänka att man ska plugga, känner mig bara inte så inspirerad tack vare vädret. Peppar mig själv till att vara duktig

    Sen ska jag hem och hetsäta min lunch, har varit duktig och sparat en liten portion pastagratäng från igår Sen bär det av till dagis, lär ju inte komma iväg i tid så jag kommer att få stressa, hämta Millis och besöka farbror doktorn, hon har en massa märkliga prickar som envisas med att stanna kvar, sist vi var på vårdcentralen sa dr att det var exem och tvingade oss köpa en massa dyra salvor, men de hjälper inte ett dugg och de har spridit sig från armvecken till lite här och var faktiskt, der typ ut som vattkoppor fast mindre, en del är bara små knottror, *ryser* ser inte så fräscht ut, tycker han ska göra lite mer än bara snegla och säga med sin "jag har jobbat med det här sen stenåldern så jag behöver inte mer än en liten titt för att veta vad det är"-röst att det här bara är liiiiite exem ju... smörj på lite salva så är det bra sen, tack och hej. typ.

    Sen måste vi handla och ta oss till skolan och promenera hem, blir trött bara av att skriva (det här aslånga som ingen orkar läsa ) inlägget och så måste jag göra allt på riktigt också, suck. Nån som har en burk med energi över, skicka hit tack!

    Kram på er bejbs!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Jag har läst ända till slutet Kram på dig!
  4. 2
    Jag har läst ända till slutet Kram på dig!
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3

    Tur att du ser så ljust på

    tillvaron nu! Det är ju annars så lätt att falla ner i ett hål nu när det mest är grått och trist ute
    Knottrorna låter skummt. Adam har haft det, det var bältros i hans fall. Inga salvor hjälpte där inte. Nu har han molusker... stackarn.

    Kram på dig tjejen!
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  6. 3
    Tur att du ser så ljust på tillvaron nu! Det är ju annars så lätt att falla ner i ett hål nu när det mest är grått och trist ute
    Knottrorna låter skummt. Adam har haft det, det var bältros i hans fall. Inga salvor hjälpte där inte. Nu har han molusker... stackarn.

    Kram på dig tjejen!
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Hua, tuff dag för dig idag. Kram på dig! Hoppas verkligen ni får bättre hjälp med dotterns utslag.
  8. 4
    Hua, tuff dag för dig idag. Kram på dig! Hoppas verkligen ni får bättre hjälp med dotterns utslag.
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5
    Samma skitväder här! Och jag hamnade också ut i regnet med Ingrid.

    Är inte utslagen mollusker då? De ser ju ut som vattkoppor ju!
  10. 5
    Samma skitväder här! Och jag hamnade också ut i regnet med Ingrid.

    Är inte utslagen mollusker då? De ser ju ut som vattkoppor ju!
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Skickar dig lite energi,virtuell sådan......
    Lycka till med allt!Jag beundrar kvinnor(särskilt de med många barn) som bestämmer sig för att plugga! Jag skulle oxå vilja,men har inte tagit tag i det heller!
    Skriv gärna vad farbror dr sa, för om det inte är en sjukdom(som Adam-Bältros) så rekommenderar jag nåt som heter "Sudocrem"-en ganska stor/dryg burk för 49:-kr hos "The English Shop"-Söderhallarna-medborgarplatsen.Jag smörjde in dotterns nässelutslag o de försvann inom nån timme!Det står på burken att den kan användas till bl.a-blöjekcem(?),akne,solsveda,van lig ekcem,brännsår!Värt att testa.....
    kram!
  12. 6
    Skickar dig lite energi,virtuell sådan......
    Lycka till med allt!Jag beundrar kvinnor(särskilt de med många barn) som bestämmer sig för att plugga! Jag skulle oxå vilja,men har inte tagit tag i det heller!
    Skriv gärna vad farbror dr sa, för om det inte är en sjukdom(som Adam-Bältros) så rekommenderar jag nåt som heter "Sudocrem"-en ganska stor/dryg burk för 49:-kr hos "The English Shop"-Söderhallarna-medborgarplatsen.Jag smörjde in dotterns nässelutslag o de försvann inom nån timme!Det står på burken att den kan användas till bl.a-blöjekcem(?),akne,solsveda,van lig ekcem,brännsår!Värt att testa.....
    kram!
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Japp, en drös ilskna mollusker! Sist sa läkaren att det var exem... hon har väldigt många överallt, kul att höra att de kommer att sitta kvar i flera år....
  14. 7
    Japp, en drös ilskna mollusker! Sist sa läkaren att det var exem... hon har väldigt många överallt, kul att höra att de kommer att sitta kvar i flera år....
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8
    Mollusker här med... hade nästan hopppats att det var nåt lite värre, låter hemskt kanske, men då skulle det iaf funnits mediciner mot det...
  16. 8
    Mollusker här med... hade nästan hopppats att det var nåt lite värre, låter hemskt kanske, men då skulle det iaf funnits mediciner mot det...
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Haha, du är härlig
  18. 9
    Haha, du är härlig
  19. Medlem sedan
    Feb 2003
    #10
    Nu är jag helt slut skönt att bara få ta det lugnt resten av dan.. eller inte, måste ju laga mat kom jag på
  20. 10
    Nu är jag helt slut skönt att bara få ta det lugnt resten av dan.. eller inte, måste ju laga mat kom jag på
  21. Medlem sedan
    Feb 2003
    #11
    Tack, kanske var det din energi som fick mig att orka med allt
  22. 11
    Tack, kanske var det din energi som fick mig att orka med allt
  23. Medlem sedan
    Feb 2002
    #12
    Håller med dig på samtliga punkter när det gäller vädret..Hatar detta regnande, vill ju ut och gå ju!!!!

    Vet inte riktigt vad man skall hitta på dessa tråkiga dagar..Kanske ska ta och dra i hop en lekdate för tjejjerna någon dag, eller vad säger du?

    Skickar över en flaska barnenergi till dig vännen....

    Kram kram!
  24. 12
    Håller med dig på samtliga punkter när det gäller vädret..Hatar detta regnande, vill ju ut och gå ju!!!!

    Vet inte riktigt vad man skall hitta på dessa tråkiga dagar..Kanske ska ta och dra i hop en lekdate för tjejjerna någon dag, eller vad säger du?

    Skickar över en flaska barnenergi till dig vännen....

    Kram kram!
  25. Medlem sedan
    Feb 2003
    #13
    Ja tack till play-date! och så beställer vi fint regfritt väder, kanske lite snö till och med?
  26. 13
    Ja tack till play-date! och så beställer vi fint regfritt väder, kanske lite snö till och med?
  27. Medlem sedan
    Jun 2001
    #14
    Klart vi orkar! Fattas bara annat. Du brukar ju läsa mina svammelinlägg.....eller???

    Kram

    ps. Har tyvärr ingen sån burk till övers bruden.....ds
  28. 14
    Klart vi orkar! Fattas bara annat. Du brukar ju läsa mina svammelinlägg.....eller???

    Kram

    ps. Har tyvärr ingen sån burk till övers bruden.....ds
  29. Medlem sedan
    Feb 2003
    #15
    Älskar dina svammel inlägg!
  30. 15
    Älskar dina svammel inlägg!
  31. Anonym
    #16

    Sudocrem

  32. 16
    Sudocrem Vi köpte sudocrem i Sverige: http://www.dinodoni.com/hud-harvard/...ska-kramer/275

Liknande trådar

  1. Pissväder
    By Anonym in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-09, 09:04
  2. Vilket pissväder!
    By Ingen alls in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 11:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar