Ni med illamående
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    Ni med illamående

    Är ni känsliga kring halsen? Idag känns det som om jag har en alldeles för tajt polotröja kring halsen, ett tryck som gör mig illamående. Kan inget ha kring halsen utan det skall vara så fritt som möjligt. Skulle jag nudda med fingrarna vid "gropen" så är jag jättenära att kräkas. Det känns lite som en klump i halsen om ni förstår vad jag menar. Någon mer eller är jag bara konstig
  2. 1
    Ni med illamående Är ni känsliga kring halsen? Idag känns det som om jag har en alldeles för tajt polotröja kring halsen, ett tryck som gör mig illamående. Kan inget ha kring halsen utan det skall vara så fritt som möjligt. Skulle jag nudda med fingrarna vid "gropen" så är jag jättenära att kräkas. Det känns lite som en klump i halsen om ni förstår vad jag menar. Någon mer eller är jag bara konstig
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Precis så är jag med! Ingenting får ens snudda vid halsen, då mår jag riktigt illa! Jag förstår precis vad du menar med klump i halsen för så känner jag med. Stackars oss, hoppas att vi snart mår bättre!!
  4. 2
    Precis så är jag med! Ingenting får ens snudda vid halsen, då mår jag riktigt illa! Jag förstår precis vad du menar med klump i halsen för så känner jag med. Stackars oss, hoppas att vi snart mår bättre!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3
    PUH! Skönt att inte vara ensam, har lite av en hypokondrisk ådra så i min värld var det bara det ena och det andra. Men kanske det inte är så ovanligt ändå vid graviditet, men dock obehagligt när det till och med kan framkalla hulkningar. Hoppas det ger med sig snart!
  6. 3
    PUH! Skönt att inte vara ensam, har lite av en hypokondrisk ådra så i min värld var det bara det ena och det andra. Men kanske det inte är så ovanligt ändå vid graviditet, men dock obehagligt när det till och med kan framkalla hulkningar. Hoppas det ger med sig snart!
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4

    Precis så!

    Ofta kan ajg inte ta på mig halsduk...
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  8. 4
    Precis så! Ofta kan ajg inte ta på mig halsduk...
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Samma här, tycker t o m att jackan går för högt upp vid halsen så måste ha dragkedjan nere hela tiden
  10. 5
    Samma här, tycker t o m att jackan går för högt upp vid halsen så måste ha dragkedjan nere hela tiden
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Skönt att veta att det är fler som har svårigheter med halsen. Så det inte är mig det är fel på
    Funderade på att ringa BM, men nu när jag vet att jag inte är ensam så får det vänta tills vi träffas på måndag. Börjar redan bli nervös!
  12. 6
    Skönt att veta att det är fler som har svårigheter med halsen. Så det inte är mig det är fel på
    Funderade på att ringa BM, men nu när jag vet att jag inte är ensam så får det vänta tills vi träffas på måndag. Börjar redan bli nervös!
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7
    Jag har en kompis som sa att hon varit så vid sina graviditeter, själv har jag inte varit så. Jag klarar däremot inte av att något trycker på magen. Inte minsta lilla, för då blir jag väldigt illamående.
  14. 7
    Jag har en kompis som sa att hon varit så vid sina graviditeter, själv har jag inte varit så. Jag klarar däremot inte av att något trycker på magen. Inte minsta lilla, för då blir jag väldigt illamående.

Liknande trådar

  1. Illamående / inte illamående
    By Holmeen in forum _1211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-04-09, 16:25
  2. Illamående...
    By Sarah29 in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 12:52
  3. illamående?
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 14:07
  4. illamående
    By Smaragd in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 15:52
  5. ILLAMÅENDE!
    By Big_belly in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 19:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar