Gravid symtom
Mellan missfall & graviditet
  1. anonymt namn
    #1

    Gravid symtom

    Jag fick missfall några dagar efter jag testade pos. Blöder ung som mens nu efter 5 dagar. Hur länge håller alla gravsymtom i sig? Jag har tom fått mer ont i brösten. Mår lite illa och känner mig helt slut. Jag blöder ju inte så mycket så jag tycker inte att tröttheten beror på det.

    Hoppas att ni kan hjälpa mig
  2. 1
    Gravid symtom Jag fick missfall några dagar efter jag testade pos. Blöder ung som mens nu efter 5 dagar. Hur länge håller alla gravsymtom i sig? Jag har tom fått mer ont i brösten. Mår lite illa och känner mig helt slut. Jag blöder ju inte så mycket så jag tycker inte att tröttheten beror på det.

    Hoppas att ni kan hjälpa mig
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    Hej! Vet tyvärr inte hur länge det kan sitta i...det är nog olika från fall till fall tror jag. Men ring din gynekolog och fråga om du kan få tid att kolla. Kan ju vara bra att veta att "allt" har kommit ut.
    Hoppas det löser sig för dig.
    Kram
  4. 2
    Hej! Vet tyvärr inte hur länge det kan sitta i...det är nog olika från fall till fall tror jag. Men ring din gynekolog och fråga om du kan få tid att kolla. Kan ju vara bra att veta att "allt" har kommit ut.
    Hoppas det löser sig för dig.
    Kram

Liknande trådar

  1. Gravid utan symtom
    By Ceer in forum _1206 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-20, 18:12
  2. Gravid symtom
    By Ozzy74 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 21:41
  3. Ok Mens vs. gravid symtom
    By Smygis m.2 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 15:29
  4. Tidigare gravid symtom?
    By Annes in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 16:23
  5. gravid utan symtom
    By Mira in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 21:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar