Han sa boll!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Han sa boll!

    Jag tror Isac sa "boll" Han leker med en röd bandyboll och en minigolfklubba(ja, allt kan ju inte bli rätt)och bollen for in under sängen.Nu ligger han på mage och försöker peta ut bollen med klubban.Jag frågade vad han höll på med och han sa "BOLL"
    Wow, hur stolt kan man bli
  2. 1
    Han sa boll! Jag tror Isac sa "boll" Han leker med en röd bandyboll och en minigolfklubba(ja, allt kan ju inte bli rätt)och bollen for in under sängen.Nu ligger han på mage och försöker peta ut bollen med klubban.Jag frågade vad han höll på med och han sa "BOLL"
    Wow, hur stolt kan man bli
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    ojoj, duktiga isac! sen att han kämpar med att få ut den och inte bara struntar i den är en bedrift i sig!
  4. 2
    ojoj, duktiga isac! sen att han kämpar med att få ut den och inte bara struntar i den är en bedrift i sig!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Ja, han har kommit på att han kan använda den där klubban till redskap Idag stod han på en upp o nervänd kastrull (för att bli längre) och så tog han golfklubban och petade ner en tomte som sitter på fönsterbrädan.Han hade försökt få ner den innan ,men nådde inte,men med klubban gick det ju perfekt
    Tyvärr petar han ner andra saker oxå.Adventsstaken är väldigt rolig, man kan hälla ut all mossa och mosa sönder den till molekyler
  6. 3
    Ja, han har kommit på att han kan använda den där klubban till redskap Idag stod han på en upp o nervänd kastrull (för att bli längre) och så tog han golfklubban och petade ner en tomte som sitter på fönsterbrädan.Han hade försökt få ner den innan ,men nådde inte,men med klubban gick det ju perfekt
    Tyvärr petar han ner andra saker oxå.Adventsstaken är väldigt rolig, man kan hälla ut all mossa och mosa sönder den till molekyler
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    va duktig han e,ååå jag ser fram i mot att få höra dom börja blurra... här görs d ljud som låter gunggung och då e d faktiskt gungan hon menar
  8. 4
    va duktig han e,ååå jag ser fram i mot att få höra dom börja blurra... här görs d ljud som låter gunggung och då e d faktiskt gungan hon menar
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Ja, du ser då är det på gång Jag tror Isac äger äpple ibland oxå,men det låter mest som babba
  10. 5
    Ja, du ser då är det på gång Jag tror Isac äger äpple ibland oxå,men det låter mest som babba
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Åh, härligt!
    Vildas pappa hävdar med bestämdhet att Vilda sa "sockerbagare" idag när han hämtade henne på dagis. Fast jag tror att han tolkade en liiiiiten smula
  12. 6
    Åh, härligt!
    Vildas pappa hävdar med bestämdhet att Vilda sa "sockerbagare" idag när han hämtade henne på dagis. Fast jag tror att han tolkade en liiiiiten smula
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Vilken kille! De börjar bli både pratsamma och företagsamma, full aktivitet hela dagarna!
  14. 7
    Vilken kille! De börjar bli både pratsamma och företagsamma, full aktivitet hela dagarna!
  15. Marmelad
    #8
    Aaaah, begåvad ung man . Grattis till boll-ordet
  16. 8
    Aaaah, begåvad ung man . Grattis till boll-ordet
  17. Medlem sedan
    Apr 2005
    #9
    Kan tänka mig att man blir sådär härligt glad i hela kroppen! Längtar efter första riktiga ordet än, men det verkar dröja här.
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  18. 9
    Kan tänka mig att man blir sådär härligt glad i hela kroppen! Längtar efter första riktiga ordet än, men det verkar dröja här.
  19. Medlem sedan
    Mar 2007
    #10
    Ja dom börjar bli så stora och duktiga våra små.Kloka är dom också,vad påhittig han är när han kommer på att använda kastrullen till pall
    Här har det också börjat pratas,han har lärt sej det viktiga ordet "Tata"(data).
  20. 10
    Ja dom börjar bli så stora och duktiga våra små.Kloka är dom också,vad påhittig han är när han kommer på att använda kastrullen till pall
    Här har det också börjat pratas,han har lärt sej det viktiga ordet "Tata"(data).
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11
    Heja Isac, så duktig han är!!! Förstår att du är stol
  22. 11
    Heja Isac, så duktig han är!!! Förstår att du är stol

Liknande trådar

  1. Boll!?????
    By lud157 in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 21:55
  2. Boll och lek
    By Sannan in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 20:32
  3. Nu har jag min boll!
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 13:17
  4. Han sa BOLL!
    By felixmamma in forum Downs Syndrom
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 22:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar