Tips på barnspel?!
_0411 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Tips på barnspel?!

    Hej! Nu var det länge sen jag var här inne! Känns som det var evigheter sedan vi var gravida allihopa! Jag sitter och ska försöka hitta ett bra första dataspel att köpa i julklapp till en 4-åring (min lilla killes kusin!). Är mycket tacksam för tips! Hoppas alla mår bra i julstöket!
  2. 1
    Tips på barnspel?! Hej! Nu var det länge sen jag var här inne! Känns som det var evigheter sedan vi var gravida allihopa! Jag sitter och ska försöka hitta ett bra första dataspel att köpa i julklapp till en 4-åring (min lilla killes kusin!). Är mycket tacksam för tips! Hoppas alla mår bra i julstöket!
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Mina barn har haft väldigt roligt med "skol-spel" typ kalle kunskap och lek-och-lär-spelen. De enklaste som riktar sig till förskolebarn borde fungera bra för en 4-åring. Man behöver inte kunna läsa utan får alla instruktioner muntligt.
    Förutom en envis förkylning som drar runt i familjen mår vi helt ok i julstöket!
  4. 2
    Mina barn har haft väldigt roligt med "skol-spel" typ kalle kunskap och lek-och-lär-spelen. De enklaste som riktar sig till förskolebarn borde fungera bra för en 4-åring. Man behöver inte kunna läsa utan får alla instruktioner muntligt.
    Förutom en envis förkylning som drar runt i familjen mår vi helt ok i julstöket!

Liknande trådar

  1. barnspel tips önskas
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-10-07, 21:01
  2. Barnspel på internet
    By danieldrake in forum Stora barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-09, 13:59
  3. Barnspel - fem myror
    By Ottelina in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 14:25
  4. Barnspel på svt.se
    By Quentin in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 17:54
  5. Kan CD-ROM-barnspel
    By Gerta in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 13:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar