Den ryska vännen
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Den ryska vännen

    heter en bok av kasa Ingmarsson som medföljer damernas Värld denna månad, den boken är helt suveränt bra, ett litet tips från mig..

    Men fy vad jag mår illa idag...:-(
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Den ryska vännen heter en bok av kasa Ingmarsson som medföljer damernas Värld denna månad, den boken är helt suveränt bra, ett litet tips från mig..

    Men fy vad jag mår illa idag...:-(
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Bakis?
    Boken är kanon. Läste den när den kom ut första gången. Har läst alla Kajsas böcker. Den ryske vännen är dock annorlunda jämfört med de andra.
  4. 2
    Bakis?
    Boken är kanon. Läste den när den kom ut första gången. Har läst alla Kajsas böcker. Den ryske vännen är dock annorlunda jämfört med de andra.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3

    Blev det månne mer än

    ett glas vin?

    Har inte läst just den av Kajsa I men kanske skulle göra. Själv har jag fallit i barndom och läser en uppföljare till min ungdomsfavorit Avalons dimmor av Marion Zimmer Bradley.
  6. 3
    Blev det månne mer än ett glas vin?

    Har inte läst just den av Kajsa I men kanske skulle göra. Själv har jag fallit i barndom och läser en uppföljare till min ungdomsfavorit Avalons dimmor av Marion Zimmer Bradley.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Nej jag är inte bakis.. :-) Mår baar jätteilla....

    Ja den var annorlunda och bättre än de andra tycker jag.
  8. 4
    Nej jag är inte bakis.. :-) Mår baar jätteilla....

    Ja den var annorlunda och bättre än de andra tycker jag.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Ja ett blåmärke på armen, jag blev antastad av en man!:-( men jag drack bara ett glas vin, det är nått annat!
  10. 5
    Ja ett blåmärke på armen, jag blev antastad av en man!:-( men jag drack bara ett glas vin, det är nått annat!
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #6

    Whisky

    Öl. Gin. Bacardi. Tequila. Calvados på nattkröken. Litet mera whisky. En cognac som avslutning. Men bara ETT glas vin!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  12. 6
    Whisky Öl. Gin. Bacardi. Tequila. Calvados på nattkröken. Litet mera whisky. En cognac som avslutning. Men bara ETT glas vin!
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Han beställde en Gin & tonic åt mig som jag inte smakde på, jag drack bara ett glas rött vin plus ett glas vanligt vatten..så illmåednet beror på nått annat. kanske fruksoten på sunkhotellet.
  14. 7
    Han beställde en Gin & tonic åt mig som jag inte smakde på, jag drack bara ett glas rött vin plus ett glas vanligt vatten..så illmåednet beror på nått annat. kanske fruksoten på sunkhotellet.

Liknande trådar

  1. Ryska korvar?
    By ~Trixie~ in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 13:46
  2. Ryska Kyssar...
    By Li - Kryddburken in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-04, 08:02
  3. Ryska varor?
    By _annae_ in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 20:57
  4. Ryska namn
    By Linda in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 12:00
  5. på ryska??
    By Hjälmen =) in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 22:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar