Julklappshjälp!!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Julklappshjälp!!

    Jag vet inte vad vi ska köpa till Lukas i julklapp! Allt finns ju redan! Spis, duplo, järnväg, kritor, Bobby Car, gunghäst, you name it!

    Kläder ska han få, men skulle vilja ge nåt som han uppskattar lite mer oxå!

    Har ni några förslag?
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  2. 1
    Julklappshjälp!! Jag vet inte vad vi ska köpa till Lukas i julklapp! Allt finns ju redan! Spis, duplo, järnväg, kritor, Bobby Car, gunghäst, you name it!

    Kläder ska han få, men skulle vilja ge nåt som han uppskattar lite mer oxå!

    Har ni några förslag?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Kan man få för mycket duplo?

    En ny liten duplogrej skulle jag föreslå... Båda mina barn fullkomligen älskar duplot och det verkar aldrig finnas tillräckligt trots att vi har en stor låda... En plasto lastbil eller en little tikes bil är ju oxå bra, de håller ju i evigheter!! (Även på förskolan)
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  4. 2
    Kan man få för mycket duplo? En ny liten duplogrej skulle jag föreslå... Båda mina barn fullkomligen älskar duplot och det verkar aldrig finnas tillräckligt trots att vi har en stor låda... En plasto lastbil eller en little tikes bil är ju oxå bra, de håller ju i evigheter!! (Även på förskolan)
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Little People från Fisher Price ska Tida få en del. Det kan dom leka med många år.
    Stora tjejerna leker fortfarande ibland med det som jag plockat fram sen dom var små.
  6. 3
    Little People från Fisher Price ska Tida få en del. Det kan dom leka med många år.
    Stora tjejerna leker fortfarande ibland med det som jag plockat fram sen dom var små.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Leksaksverktyg, Linus ska få det och tvättmaskin, doktorväska, sopborste, för vi får inte ha våran i fred. nu är den trasig för jag jagade en mus förut.
  8. 4
    Leksaksverktyg, Linus ska få det och tvättmaskin, doktorväska, sopborste, för vi får inte ha våran i fred. nu är den trasig för jag jagade en mus förut.
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Fisher Price har ju ett så underbart fint garage, med hiss till bilarna. Har ju funnits jämt, och alltid uppskattats....Det ska Leo få!
  10. 5
    Fisher Price har ju ett så underbart fint garage, med hiss till bilarna. Har ju funnits jämt, och alltid uppskattats....Det ska Leo få!
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Och...

    ett sånt står redan i rummet (de har fått det efter mig och min bror! Bra kvalitet!!)

    Används mycket!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  12. 6
    Och... ett sånt står redan i rummet (de har fått det efter mig och min bror! Bra kvalitet!!)

    Används mycket!
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Bästa med att de är så små är ju att de inte direkt bryr sig om vad de får. En bok med djur och ljud, något gosigt djur eller en bil kan väl duga hur bra som helst.

    Alice får lite saker till hennes nya rum, lite kläder och en bondgård med djur. Tror inte hon kommer att klaga.
  14. 7
    Bästa med att de är så små är ju att de inte direkt bryr sig om vad de får. En bok med djur och ljud, något gosigt djur eller en bil kan väl duga hur bra som helst.

    Alice får lite saker till hennes nya rum, lite kläder och en bondgård med djur. Tror inte hon kommer att klaga.
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    Böcker? Antar att ni redan har en del, men man kan aldrig få för många
  16. 8
    Böcker? Antar att ni redan har en del, men man kan aldrig få för många
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9
    Ja, du. Här har vi också det mesta redan. Felix ska få en badhandduk med bilar på. Vi ska köpa några mer saker, någon leksak. Han gillar att plocka så det blir kanske något med klossar och någon bil. Kanske något från Fischer Price som låter också
  18. 9
    Ja, du. Här har vi också det mesta redan. Felix ska få en badhandduk med bilar på. Vi ska köpa några mer saker, någon leksak. Han gillar att plocka så det blir kanske något med klossar och någon bil. Kanske något från Fischer Price som låter också
  19. Medlem sedan
    Mar 2004
    #10
    Jag har precis beställt julklapp till Felix från www.sessanosus.se maraccas och tamburin Så nu blir det ljuv musik här hemma
  20. 10
    Jag har precis beställt julklapp till Felix från www.sessanosus.se maraccas och tamburin Så nu blir det ljuv musik här hemma
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11
    Nej! Och mina ungar får mest roliga duplo-grejer typ hästar och traktorer, men inga vanliga klossar, så det får bli en påse såna!
  22. 11
    Nej! Och mina ungar får mest roliga duplo-grejer typ hästar och traktorer, men inga vanliga klossar, så det får bli en påse såna!
  23. Medlem sedan
    Dec 2002
    #12
    Ähum... August får en symbolisk present. Vi har inga pengar, tillräckligt med saker och han förstår ju inget av det ändå. Treåringen har koll i år, men det funkar att ge henne billiga saker fortfarande. De får duplo...
  24. 12
    Ähum... August får en symbolisk present. Vi har inga pengar, tillräckligt med saker och han förstår ju inget av det ändå. Treåringen har koll i år, men det funkar att ge henne billiga saker fortfarande. De får duplo...
  25. Medlem sedan
    Jan 2005
    #13
    Det blir samma sak här. Vi slår in någon grej i ett paket bara. Sen får hon ju julklappar av farmor och farfar och faster. Så det går ingen nöd på henne.- Det är skönt att hon är så liten att hon inte har hunnit bli något materialist ännu, när vi pratar om julklappar så klappar hon i händerna! Klappar som klappar liksom
  26. 13
    Det blir samma sak här. Vi slår in någon grej i ett paket bara. Sen får hon ju julklappar av farmor och farfar och faster. Så det går ingen nöd på henne.- Det är skönt att hon är så liten att hon inte har hunnit bli något materialist ännu, när vi pratar om julklappar så klappar hon i händerna! Klappar som klappar liksom

Liknande trådar

  1. julklappshjälp
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-08, 09:03
  2. Julklappshjälp
    By ullgull in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 21:44
  3. Rop på Julklappshjälp!
    By IkaPika in forum _0405 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-26, 19:10
  4. Julklappshjälp!?
    By Liten77 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 08:42
  5. Julklappshjälp! *very OT*
    By Debbie in forum _05 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-19, 14:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar