Hej hej!
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Hej hej!

    Var evigheter sen jag skrev här... Är väl ingen som minns mig längre...
    Men tänkte ändå berätta att Bianca ska bli storasyster i sommar!

    Är gravid igen med beräknad födsel 3 juli.
    Känns jättekul att bli trebarnsmor!

    Var på UL idag, ett extra, fast jag bara är i vecka 12. Och därinne fanns en liten, som verkade må bra! Lycka!

    Hoppas bara allt går vägen!

    /Jennifer med Colin 0312, Bianca 0511 och bf 3/7
  2. 1
    Hej hej! Var evigheter sen jag skrev här... Är väl ingen som minns mig längre...
    Men tänkte ändå berätta att Bianca ska bli storasyster i sommar!

    Är gravid igen med beräknad födsel 3 juli.
    Känns jättekul att bli trebarnsmor!

    Var på UL idag, ett extra, fast jag bara är i vecka 12. Och därinne fanns en liten, som verkade må bra! Lycka!

    Hoppas bara allt går vägen!

    /Jennifer med Colin 0312, Bianca 0511 och bf 3/7
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Grattis grattis!
    Mysigt med en liten till :-) men här stannar vi på två (än så länge i alla fall).
    Håll oss uppdaterade om hur det gr och vad Bianca tycker om att bli storasyster!
  4. 2
    Grattis grattis!
    Mysigt med en liten till :-) men här stannar vi på två (än så länge i alla fall).
    Håll oss uppdaterade om hur det gr och vad Bianca tycker om att bli storasyster!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Tack för grattis!

    Var helt övertygad om att vi bara skulle ha två barn fram till Bianca var cirka 18 månader. Då plötsligt käde jag längtan efter en till. Så det kans förändras när man minst anar det!

    Det ska bli jätteroligt med ett barn till som sagt! (Får se om jag ångrar den meningen sen... )
    Bianca är väldigt förtjust i bebisar, så jag tror och hoppas hon blir en bra storasyster. Men svartsjuka går väl aldrig riktigt kmma ifrån!
  6. 3
    Tack för grattis! Var helt övertygad om att vi bara skulle ha två barn fram till Bianca var cirka 18 månader. Då plötsligt käde jag längtan efter en till. Så det kans förändras när man minst anar det!

    Det ska bli jätteroligt med ett barn till som sagt! (Får se om jag ångrar den meningen sen... )
    Bianca är väldigt förtjust i bebisar, så jag tror och hoppas hon blir en bra storasyster. Men svartsjuka går väl aldrig riktigt kmma ifrån!
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4

    Grattis!

    till fröet i magen. Då får jag kolla till även dej inne på 0807 snacket: Har ju en annan väninna där...så jag kikar in där emellanåt.
    Själv är jag nuförtiden mest på ankomst 0804...
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  8. 4
    Grattis! till fröet i magen. Då får jag kolla till även dej inne på 0807 snacket: Har ju en annan väninna där...så jag kikar in där emellanåt.
    Själv är jag nuförtiden mest på ankomst 0804...
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Tackar!

    Ja du väntar ju fyran, där ligger man i lä!

    Önskar jag också hade haft BF i april, det är ju så lååångt till juli!
    Men men, tiden går ju trots allt!

    Just nu längtar jag tills jag får känna sparkar!!!

    Lycka till med allt!
  10. 5
    Tackar! Ja du väntar ju fyran, där ligger man i lä!

    Önskar jag också hade haft BF i april, det är ju så lååångt till juli!
    Men men, tiden går ju trots allt!

    Just nu längtar jag tills jag får känna sparkar!!!

    Lycka till med allt!
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6

    Hihi!

    Femman är det som ligger i magen.....Sparkar kommer du säkert känna om ett tag. Jag kände tidigt sist men sent denna gången... men det är så mysig när de kommer,
    Tänk vad härligt att få sommarbarn. Sen kan du ha en hel drös kalasbarn på fest ute. Jag får ju jaga runt dem inomhus......
    Ellem och jag hängde på samma snack innan så jag är ofta på din ank grupp och kikar Nu kan jag ju kolla till dej lite extra också!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  12. 6
    Hihi! Femman är det som ligger i magen.....Sparkar kommer du säkert känna om ett tag. Jag kände tidigt sist men sent denna gången... men det är så mysig när de kommer,
    Tänk vad härligt att få sommarbarn. Sen kan du ha en hel drös kalasbarn på fest ute. Jag får ju jaga runt dem inomhus......
    Ellem och jag hängde på samma snack innan så jag är ofta på din ank grupp och kikar Nu kan jag ju kolla till dej lite extra också!
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7

    Oooops! Sorry!

    Tog visst lite fel! Femte barnet var det ju!

    Skyller på min trötta gravidhjärna!

    Fem barn, det är ju riktigt coolt ju!
  14. 7
    Oooops! Sorry! Tog visst lite fel! Femte barnet var det ju!

    Skyller på min trötta gravidhjärna!

    Fem barn, det är ju riktigt coolt ju!
  15. Medlem sedan
    Dec 1999
    #8

    Ähh!

    det gör inget.
    Femma?!!! Känns konstigt för vi är ju ingen stor familj eller?!!
    Ha en riktigt god Jul!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  16. 8
    Ähh! det gör inget.
    Femma?!!! Känns konstigt för vi är ju ingen stor familj eller?!!
    Ha en riktigt god Jul!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar