vi ska bli 6!!
_0401 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    vi ska bli 6!!

    haahahah
    den ni.
    Egentligen var tanken att vi skulle bli fem först och sen sex (vilket vi ju förhoppningsvis blir men förmodligen lite snabbare än tänkt ;-) )

    Någon påpekade att med barnen i magen - ja de är två där inne- blir det 4 barn på 4 år och några månader, beroende på hur länge de vill hålla sig kvar där inne.
    Lite skrämmande nästan när man tänker på det på det viset.

    Känslorna svallar, magen växer och nu väntar vi på jul och sen UL i januari. Kram till er alla och må så gott i julstöket.

    johanna tvåbarnspannan med Cecilia och Zakarias och två i magen.
  2. 1
    vi ska bli 6!! haahahah
    den ni.
    Egentligen var tanken att vi skulle bli fem först och sen sex (vilket vi ju förhoppningsvis blir men förmodligen lite snabbare än tänkt ;-) )

    Någon påpekade att med barnen i magen - ja de är två där inne- blir det 4 barn på 4 år och några månader, beroende på hur länge de vill hålla sig kvar där inne.
    Lite skrämmande nästan när man tänker på det på det viset.

    Känslorna svallar, magen växer och nu väntar vi på jul och sen UL i januari. Kram till er alla och må så gott i julstöket.

    johanna tvåbarnspannan med Cecilia och Zakarias och två i magen.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    åh stort grattis!! Vad spännande!

    lycka till och hoppas ni får en underbar julhelg och gott nytt år!

    Kram Mitzie! /Modestie
  4. 2
    åh stort grattis!! Vad spännande!

    lycka till och hoppas ni får en underbar julhelg och gott nytt år!

    Kram Mitzie! /Modestie
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Ett dubbelt GRATTIS!!

    Vad trevligt med fler som väntar smått. Jag tillhör numara också ank april-08.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  6. 3
    Ett dubbelt GRATTIS!! Vad trevligt med fler som väntar smått. Jag tillhör numara också ank april-08.
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    Grattis och lycka till! Vad spännande det måste vara
  8. 4
    Grattis och lycka till! Vad spännande det måste vara
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Grattis!!
  10. 5
    Grattis!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6
    Men vad läckert!

    Dubbelt upp med allt Stort grattis till tillöningen. Rapportera in hur det går. När är det dags?
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  12. 6
    Men vad läckert!

    Dubbelt upp med allt Stort grattis till tillöningen. Rapportera in hur det går. När är det dags?
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7

    i juni..

    Känns som en evighet dit men jag försöker se det som att vi är i v 17 nu så då känns det lite mindre drygt, det är ju för sjuttsingen snart halvtid. (och ser man att de kanske kommer itdigt så är det ju ännu mer halvtid snart)

    Hoppas att den sura lilla fröknen *pekar uppåt* snart försvinner, de kan vara kinkiga i perioder, hoppas att hon inte lyckas förpesta tillvaron allt för mycket.
  14. 7
    i juni.. Känns som en evighet dit men jag försöker se det som att vi är i v 17 nu så då känns det lite mindre drygt, det är ju för sjuttsingen snart halvtid. (och ser man att de kanske kommer itdigt så är det ju ännu mer halvtid snart)

    Hoppas att den sura lilla fröknen *pekar uppåt* snart försvinner, de kan vara kinkiga i perioder, hoppas att hon inte lyckas förpesta tillvaron allt för mycket.
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8

    tack!

    och hoppas att ni får ett gott 2008
  16. 8
    tack! och hoppas att ni får ett gott 2008
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9

    men åh

    tänk vad det springer iväg. Snart är det ju april och ni är en till och sen är det maj och d är det nästan vår tur.

    kram!
  18. 9
    men åh tänk vad det springer iväg. Snart är det ju april och ni är en till och sen är det maj och d är det nästan vår tur.

    kram!
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10

    japp

    fast lite kaos i hjärnan blev det altl när jag fick veta.

    spännande är det dock, typ nästan det enda man tänker på.
  20. 10
    japp fast lite kaos i hjärnan blev det altl när jag fick veta.

    spännande är det dock, typ nästan det enda man tänker på.
  21. Medlem sedan
    Jun 2007
    #11

    tack!

    hpopas att ni alla har det bra och att ni får ett bra 2008.
  22. 11
    tack! hpopas att ni alla har det bra och att ni får ett bra 2008.
  23. Medlem sedan
    May 2000
    #12
    Grattis här också! jag har inte riktigt fattat det än. Tycker det är så fränt Du är den första kompisen som ska ha tvillingar. Synd att vi bor så långt ifrån varandra.

    Kram
  24. 12
    Grattis här också! jag har inte riktigt fattat det än. Tycker det är så fränt Du är den första kompisen som ska ha tvillingar. Synd att vi bor så långt ifrån varandra.

    Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar