Seriösa Mammor/Vänner!
Hitta nya vänner
  1. Mia-70
    #1

    Seriösa Mammor/Vänner!

    Jag är en tjej på 37 år som söker fler nya brevvänner. Jag älskar att skriva brev om vad som händer i vardagslivet. Lika kul, spännande och intressant är det att läsa om ditt liv!

    Jag har två barn som är 7 och 5 år . Våran barn som förgyller mitt och min mans liv. Andra intessen utöver familjen är just brevskrivning, läsa skönlitteratur, promenera, träffa vänner....

    Jag hoppas på nya brevvänner som gillar att skriva traditionella brev och som vill ge det hela en chans och inte ger upp efter de första två breven eller så.

    För övrigt så bor vi 3 mil söder om Ljungby i eget hus. Var du bor spelar ingen roll. Alltid kul att höra hur folk har det på andra platser i vårt land. Vill ni har min E-mailadrees så får ni fråga så skick jag dien privat.

    Väl mött!
  2. 1
    Seriösa Mammor/Vänner! Jag är en tjej på 37 år som söker fler nya brevvänner. Jag älskar att skriva brev om vad som händer i vardagslivet. Lika kul, spännande och intressant är det att läsa om ditt liv!

    Jag har två barn som är 7 och 5 år . Våran barn som förgyller mitt och min mans liv. Andra intessen utöver familjen är just brevskrivning, läsa skönlitteratur, promenera, träffa vänner....

    Jag hoppas på nya brevvänner som gillar att skriva traditionella brev och som vill ge det hela en chans och inte ger upp efter de första två breven eller så.

    För övrigt så bor vi 3 mil söder om Ljungby i eget hus. Var du bor spelar ingen roll. Alltid kul att höra hur folk har det på andra platser i vårt land. Vill ni har min E-mailadrees så får ni fråga så skick jag dien privat.

    Väl mött!
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Hej
    Skulle gärna skriva brev till dig.
    Har tre barn i ålder 9, 7 och 2 år.

    Hör gärna av dig

    kram
  4. 2
    Hej
    Skulle gärna skriva brev till dig.
    Har tre barn i ålder 9, 7 och 2 år.

    Hör gärna av dig

    kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Hej där!

    Jag heter Camilla och är 35 år. Är gift och har två töser födda -98 och -00, en 3:a på G..är i v 12!
    Vi kommer från Jönköping men bor sedan sju år i Värnamo. Jag är positiv och glad och har många intressen, tycker om att umgås med familj, vänner, träna, läsa och skriva brev, både vanliga och mejl.
    Vore kul att lära känna dig!
    Hälsningar!/Camilla
  6. 3
    Hej där!

    Jag heter Camilla och är 35 år. Är gift och har två töser födda -98 och -00, en 3:a på G..är i v 12!
    Vi kommer från Jönköping men bor sedan sju år i Värnamo. Jag är positiv och glad och har många intressen, tycker om att umgås med familj, vänner, träna, läsa och skriva brev, både vanliga och mejl.
    Vore kul att lära känna dig!
    Hälsningar!/Camilla
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Hej, våra barn är nästan lika gammla mina är födda 99 och 02, själv är jag 34 år, sambo sedan 10 år med samma gubbe, vill du svara är min mejl [email protected]. Hoppas vi hörs!
  8. 4
    Hej, våra barn är nästan lika gammla mina är födda 99 och 02, själv är jag 34 år, sambo sedan 10 år med samma gubbe, vill du svara är min mejl [email protected]. Hoppas vi hörs!
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5

    Hej!

    Vi bor också i Värnamo. Ha en tjej som snart bli 5 år och en liten tjej som bli 4 månader snart. Kan kanske ses någon gång??
  10. 5
    Hej! Vi bor också i Värnamo. Ha en tjej som snart bli 5 år och en liten tjej som bli 4 månader snart. Kan kanske ses någon gång??
  11. Milles mamma
    #6
    Hejsan! är en glad mamma till fyra barn. Skulle gärna vilja vara med i ert lilla skrivar-gäng.
    Bor i ett ganska litet samhälle som heter Alvesta.
    Hör gärna av er!
  12. 6
    Hejsan! är en glad mamma till fyra barn. Skulle gärna vilja vara med i ert lilla skrivar-gäng.
    Bor i ett ganska litet samhälle som heter Alvesta.
    Hör gärna av er!
  13. Medlem sedan
    Nov 2007
    #7
    Hello!

    Hej Camilla!

    Jag heter Kat och kommer från Kanada. Har bott här i Sveirge i över 15 år. Jag är 36 och har 2 bussiga barn född oo och 02. Jag är oxå gravid i v 11. Är lite nervös denna gången.

    Hör av dig

    Hälsningar Kat
  14. 7
    Hello!

    Hej Camilla!

    Jag heter Kat och kommer från Kanada. Har bott här i Sveirge i över 15 år. Jag är 36 och har 2 bussiga barn född oo och 02. Jag är oxå gravid i v 11. Är lite nervös denna gången.

    Hör av dig

    Hälsningar Kat
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8
    Hej, här är en likadan brevvänsfantast på 35 år, boendes i Lund. Maila mig så får du veta mera! kram annette
  16. 8
    Hej, här är en likadan brevvänsfantast på 35 år, boendes i Lund. Maila mig så får du veta mera! kram annette
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #9
    Hej!
    Vad kul att du skriver! Har inte varit inne här på ett bra tag. Är du hemma på dagarna med töserna?
    Bor ni i stan eller utanför Vmo?
    Vore kul att ses, ska ju oxå vara mammaledig om ett tag! Hälsningar!/Camilla
  18. 9
    Hej!
    Vad kul att du skriver! Har inte varit inne här på ett bra tag. Är du hemma på dagarna med töserna?
    Bor ni i stan eller utanför Vmo?
    Vore kul att ses, ska ju oxå vara mammaledig om ett tag! Hälsningar!/Camilla
  19. Mia-70
    #10
    Vi bor Utan för Ljugby ,Hör gär av av dig via maiken,
  20. 10
    Vi bor Utan för Ljugby ,Hör gär av av dig via maiken,
  21. Medlem sedan
    Dec 2008
    #11
    Hej, här är en likadan brevvänsfantast på 35 år, boendes i Lund. Maila mig så får du veta mera! kram annette
    var bor du?
  22. 11
    Hej, här är en likadan brevvänsfantast på 35 år, boendes i Lund. Maila mig så får du veta mera! kram annette
    var bor du?

Liknande trådar

  1. Seriösa Vänner Sökes!
    By CoolMammis in forum Utsatta barn & familjehem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-07, 16:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar