också februaribarn.
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    också februaribarn.

    Är inne och läse hos er ibland, men håller mest till vid allergi och astma snacket. Jag tycker det är så kul att läsa om era bebisars framsteg. Min lilla har varit sjuk mycket så motoriken hänger inte med. Han sitter stadigt men mycket mer är det inte. Men häromdagen vinkade han faktiskt, flera gånger. Just nu väger han 8900 gram och är 73 cm lång, fyller 1år, 5 februari. Ville bara säga hej till alla goa som snart är ettåringar.
    man är inte mer än människa...
  2. 1
    också februaribarn. Är inne och läse hos er ibland, men håller mest till vid allergi och astma snacket. Jag tycker det är så kul att läsa om era bebisars framsteg. Min lilla har varit sjuk mycket så motoriken hänger inte med. Han sitter stadigt men mycket mer är det inte. Men häromdagen vinkade han faktiskt, flera gånger. Just nu väger han 8900 gram och är 73 cm lång, fyller 1år, 5 februari. Ville bara säga hej till alla goa som snart är ettåringar.
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Hej!
    Vad roligt att du tittade in.
    Vad tråkigt att din lilla varit sjuk.Han kommer säkert att ta igen det och komma ikapp!
    Hoppas du snart tittar in igen!
    Kram
  4. 2
    Hej!
    Vad roligt att du tittade in.
    Vad tråkigt att din lilla varit sjuk.Han kommer säkert att ta igen det och komma ikapp!
    Hoppas du snart tittar in igen!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Hej! Va kul med nya "ansikten"! Hoppas din lille prins får vara frisk i fortsättningen och precis som Linda skriver så brukar ju de flesta komma i kapp!
    Kram
  6. 3
    Hej! Va kul med nya "ansikten"! Hoppas din lille prins får vara frisk i fortsättningen och precis som Linda skriver så brukar ju de flesta komma i kapp!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Välkommen! Själv har jag en liten prins som är född nästan två månader för tidigt så han hänger inte riktigt med han heller. Han sitter även han stadigt på rumpan och snackar en massa...
    Gabriel blir ett den 4 feb och är ca 71 cm lång och väger ca 7400g.
  8. 4
    Välkommen! Själv har jag en liten prins som är född nästan två månader för tidigt så han hänger inte riktigt med han heller. Han sitter även han stadigt på rumpan och snackar en massa...
    Gabriel blir ett den 4 feb och är ca 71 cm lång och väger ca 7400g.

Liknande trådar

  1. Februaribarn?
    By xena83 in forum Gravidsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-07-21, 09:14
  2. Februaribarn?
    By happy_me in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-09, 17:16
  3. Ett till februaribarn!
    By Ronya med 3 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 22:32
  4. Vad ska era februaribarn
    By Bjorna_B in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 08:52
  5. Februaribarn = vinterbarn?
    By MagiskSnövit in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar