Hej alla!!(längesedan)
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Hej alla!!(längesedan)

    Hej! Jag har varit från AFF en period men har nu hittat tillbaka(D

    Hoppas att ni alla har de bra och att era 3 åringar mår bra, för nu har väl de flesta fyllt år.
    Min pojke kom ju lite tidigt, så han hade sin födelsedag i oktober.
    Men han mår kanonbra och är en pojke med stark vilja. Idagarna har han slutat med blöja och napp. Mycket skönt.

    Jag har inte mått så bra under en period. Har haft en del att hämta igen efter allt vi varit med om, men känner att livet har vänt nu och att jag har funnit styrka. Dessutom har jag fått en nytt jobb. Jag jobbar på BB och förlossningen här i umeå och tycker att de är världens bästa jobb!

    Hur har ni de?
    Har inte riktigt hängt med, men vilka har fått syskon efter dec 04?

    Kram till er alla med önskan om ett GOTT NYTT ÅR!
  2. 1
    Hej alla!!(längesedan) Hej! Jag har varit från AFF en period men har nu hittat tillbaka(D

    Hoppas att ni alla har de bra och att era 3 åringar mår bra, för nu har väl de flesta fyllt år.
    Min pojke kom ju lite tidigt, så han hade sin födelsedag i oktober.
    Men han mår kanonbra och är en pojke med stark vilja. Idagarna har han slutat med blöja och napp. Mycket skönt.

    Jag har inte mått så bra under en period. Har haft en del att hämta igen efter allt vi varit med om, men känner att livet har vänt nu och att jag har funnit styrka. Dessutom har jag fått en nytt jobb. Jag jobbar på BB och förlossningen här i umeå och tycker att de är världens bästa jobb!

    Hur har ni de?
    Har inte riktigt hängt med, men vilka har fått syskon efter dec 04?

    Kram till er alla med önskan om ett GOTT NYTT ÅR!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Hej!

    Vad tråkigt att höra att du inte mått så bra, men skönt att det nu känns bättre, och GRATTIS till ditt nya jobb! Låter som ett underbart roligt jobb, min dröm f.ö. att arbeta på förlossning/BB! :-)

    Här är allt bra! Izabelle fyller 3 den 1 januari så jag har precis idag handlat inför kalaset, för att slippa flänga iväg imorrn på nyårsafton! Jag arbetar som dagmamma numera och trivs jättebra! Izabelles storebror går i förskoleklass!

    Sköt om dig och gott nytt 2008!

    Kram Madde
  4. 2
    Hej! Vad tråkigt att höra att du inte mått så bra, men skönt att det nu känns bättre, och GRATTIS till ditt nya jobb! Låter som ett underbart roligt jobb, min dröm f.ö. att arbeta på förlossning/BB! :-)

    Här är allt bra! Izabelle fyller 3 den 1 januari så jag har precis idag handlat inför kalaset, för att slippa flänga iväg imorrn på nyårsafton! Jag arbetar som dagmamma numera och trivs jättebra! Izabelles storebror går i förskoleklass!

    Sköt om dig och gott nytt 2008!

    Kram Madde
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Hej!
    Kul att höra från dig och att du mår bättre nu. Tänk vad stora våra barn har blivit, t om din lilla pys som var så liten först! Elvira fyllde tre 9/12 och har en lillebror som heter August som är född juli 2006. Så det är full fart här... Elvira har ju varit lugn som en filbunke sen hon kom ut men lillebror vet hur man river ett hus.
  6. 3
    Hej!
    Kul att höra från dig och att du mår bättre nu. Tänk vad stora våra barn har blivit, t om din lilla pys som var så liten först! Elvira fyllde tre 9/12 och har en lillebror som heter August som är född juli 2006. Så det är full fart här... Elvira har ju varit lugn som en filbunke sen hon kom ut men lillebror vet hur man river ett hus.
  7. Medlem sedan
    Feb 2004
    #4

    Hej!!

    Verkligen kul o se dig oxå!
    Vi är inne i en tuff period, men är på väg tillbaka efter separation här i somras, det går åt rätt håll nu igen

    Kramar
  8. 4
    Hej!! Verkligen kul o se dig oxå!
    Vi är inne i en tuff period, men är på väg tillbaka efter separation här i somras, det går åt rätt håll nu igen

    Kramar

Liknande trådar

  1. Hej alla, det var längesedan! (långt)
    By StintanLinnea in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-24, 20:49
  2. Oj, längesedan jag var här :-D!
    By bossemor in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-04, 18:20
  3. vet ni vad som var längesedan?
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 20:34
  4. längesedan...
    By ilotta in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 20:32
  5. 3+3 var längesedan..
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 10:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar