Sova en gång om dagen?
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Sova en gång om dagen?

    Någre bebbar som redan skippat fm sovpasset? Molly verkar vara på väg, somnade efter lunch idag, men sov så pass kort att jag var tvungen att lägga henne igen.
  2. 1
    Sova en gång om dagen? Någre bebbar som redan skippat fm sovpasset? Molly verkar vara på väg, somnade efter lunch idag, men sov så pass kort att jag var tvungen att lägga henne igen.
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Mollan sover max en timme per dag, oftast uppdelat på två pass. Men igår när vi var hos Jess skippade hon fm passet och sov 50 min vid ett-snåret. Hinner knappt andas mellan passen

    Hur mår du?
  4. 2
    Mollan sover max en timme per dag, oftast uppdelat på två pass. Men igår när vi var hos Jess skippade hon fm passet och sov 50 min vid ett-snåret. Hinner knappt andas mellan passen

    Hur mår du?
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Jag snorar, och är tjock i halsen, än så länge är det OK, vi får se om ett par veckor

    Molly sover ju inte heller så länge, problemet är att när hon somnar såhär sent dock kan hon sova länge.
  6. 3
    Jag snorar, och är tjock i halsen, än så länge är det OK, vi får se om ett par veckor

    Molly sover ju inte heller så länge, problemet är att när hon somnar såhär sent dock kan hon sova länge.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Nä, vi försöker få in mer sömn på dagen istället. Vi har länge haft det som sarale beskriver men nu blir det med lite tur upp mot en timmes sömn varje gång. Oftast en gång vid 10.30-12-tiden och sen 14-16-tiden.
  8. 4
    Nä, vi försöker få in mer sömn på dagen istället. Vi har länge haft det som sarale beskriver men nu blir det med lite tur upp mot en timmes sömn varje gång. Oftast en gång vid 10.30-12-tiden och sen 14-16-tiden.
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Ja ibland. Det verkar som att det är på väg. Han är inte alls så lätt att söva på fm längre.
  10. 5
    Ja ibland. Det verkar som att det är på väg. Han är inte alls så lätt att söva på fm längre.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Samma här, hon är hur pigg som helst fram till lunch
  12. 6
    Samma här, hon är hur pigg som helst fram till lunch
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Jamenprecis, och sen så sover han en timme och så blir han trött på kvällen.

    Det var bättre när han sov en timme på fm och en timme på em. Men man vänjer sig väl. Han börjar ju bli stor.
  14. 7
    Jamenprecis, och sen så sover han en timme och så blir han trött på kvällen.

    Det var bättre när han sov en timme på fm och en timme på em. Men man vänjer sig väl. Han börjar ju bli stor.
  15. Medlem sedan
    Feb 2007
    #8
    ja, det är lite på väg ditåt. Fast om vi ska någonstans så sover Elis oftast. Vi har svårt att få in lunchvila, Elis vill ofta inte sova då. Vissa dagar sover han på eftermiddagen när vi ska hämta Ella. Men oftast rör det sig om korta pass 30 min/ gång.
  16. 8
    ja, det är lite på väg ditåt. Fast om vi ska någonstans så sover Elis oftast. Vi har svårt att få in lunchvila, Elis vill ofta inte sova då. Vissa dagar sover han på eftermiddagen när vi ska hämta Ella. Men oftast rör det sig om korta pass 30 min/ gång.

Liknande trådar

  1. Sova en gång om dagen?
    By ~Frida~ in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 12:21
  2. Sova bara en gång om dagen
    By CarolinaK in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 15:41
  3. sova en gång om dagen
    By Mama Chaka in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-14, 12:42
  4. Sova bara en gång på dagen
    By Leyse in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 14:32
  5. Sova 1 gång på dagen?
    By Maria m tvåan 8/3 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 17:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar