Börjat jobba
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Börjat jobba

    Nu har jag börjat jobba. Ska jobba i 3 månader då sambon ska vara hemma och sen ska jag vara hemma över sommaren. Det är riktigt roligt att jobba och vara ute och träffa vuxna att prata med. Och så längtar jag jättemycket efter familjen när jag är på väg hem. Då vill jag bara gosa med barnen i flera timmar.

    Alvin är 8,5 månad och går omkring längs möblerna. Han släpper gärna taget en stund och står helt fritt innan han sätter sig ner. Han har varit lite kinkig sista dagarna då förkylning, feber och tänder varit på G.

    Hoppas ni får en trevlig helg.

    kram
    Att i motvind kunna glädjas åt andras medvind är stort.
  2. 1
    Börjat jobba Nu har jag börjat jobba. Ska jobba i 3 månader då sambon ska vara hemma och sen ska jag vara hemma över sommaren. Det är riktigt roligt att jobba och vara ute och träffa vuxna att prata med. Och så längtar jag jättemycket efter familjen när jag är på väg hem. Då vill jag bara gosa med barnen i flera timmar.

    Alvin är 8,5 månad och går omkring längs möblerna. Han släpper gärna taget en stund och står helt fritt innan han sätter sig ner. Han har varit lite kinkig sista dagarna då förkylning, feber och tänder varit på G.

    Hoppas ni får en trevlig helg.

    kram
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Precis så gjorde vi med storasyster, när hon var 8 mån jobbade jag i 3 månader för att sedan vara hemma över sommaren och ta hand om inskolning innan jag började jobba på "riktigt". Funkade toppenbra!
    Denna gång har vi ingen möjlighet att göra så utan det blit några veckor här och där istället.

    kram
  4. 2
    Precis så gjorde vi med storasyster, när hon var 8 mån jobbade jag i 3 månader för att sedan vara hemma över sommaren och ta hand om inskolning innan jag började jobba på "riktigt". Funkade toppenbra!
    Denna gång har vi ingen möjlighet att göra så utan det blit några veckor här och där istället.

    kram

Liknande trådar

  1. börjat jobba
    By maja med s och i in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 17:57
  2. Börjat jobba!!
    By Therese o,, Jacob in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 19:32
  3. Ni som börjat jobba?!
    By Skrynklan in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 16:34
  4. Börjat jobba
    By Annci m. E&H&D in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 11:45
  5. Börjat jobba
    By cathrined in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 10:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar