Ensam
_0704 Aprilbarn
  1. jenny 72
    #1

    Ensam

    Fast ändå inte, med tanke på min stora familj. Annars är det tyst.
    Var på jobbet en sväng igår, hälften har slutat, skittrist, dålig stämning. Vill jag tillbaka dit? Härhemma görs det framsteg, Linus ska stå upp mot allting, drar sig själv upp till stående, och" Linus nej, nej Linus!" är ord som ekar inom dessa fyra väggar nuförtiden. Annars är jag väldigt ensam om dagarna, och behöver nog komma ut lite, håller på att bryta ihop av alla vardagsbestyr, tristess av att aldrig ha andra vuxna att umgås med på dagarna. Sover till kl 10:30 varje dag, sen kan ni ju räkna ut resten...:
    Ja, Linus sover oxo till då, en morgontrött kille.
  2. 1
    Ensam Fast ändå inte, med tanke på min stora familj. Annars är det tyst.
    Var på jobbet en sväng igår, hälften har slutat, skittrist, dålig stämning. Vill jag tillbaka dit? Härhemma görs det framsteg, Linus ska stå upp mot allting, drar sig själv upp till stående, och" Linus nej, nej Linus!" är ord som ekar inom dessa fyra väggar nuförtiden. Annars är jag väldigt ensam om dagarna, och behöver nog komma ut lite, håller på att bryta ihop av alla vardagsbestyr, tristess av att aldrig ha andra vuxna att umgås med på dagarna. Sover till kl 10:30 varje dag, sen kan ni ju räkna ut resten...:
    Ja, Linus sover oxo till då, en morgontrött kille.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Samma här, men David vaknar betydligt tidigare! Kom över till mig! eller så kan jag komma till dig, vi bor ju så nära varandra, Jag träffas gärna.det är bara att hojta till.
  4. 2
    Samma här, men David vaknar betydligt tidigare! Kom över till mig! eller så kan jag komma till dig, vi bor ju så nära varandra, Jag träffas gärna.det är bara att hojta till.

Liknande trådar

  1. Leva ensam eller ensam
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 20:17
  2. Ensam gravid/ensam förälder som bloggar?
    By Apelito in forum Ensamförälder
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 12:54
  3. Ensam
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 22:21
  4. Ensam hemma, heeelt ensam!
    By Winnertaco in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 14:09
  5. ensam
    By marija in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar