Vilken flax!
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Vilken flax!

    Sambon skulle besikta min bil idag. Eftersom två lampor var trasiga så bytte han dem igår. När vi skulle prova så kom han inte ut ur bilen, den gick inte att öppna inifrån. Låset på bilen gick sönder. Vad är oddsen för det 21:30 på kvällen dagen före besiktning kl 07:00? Murpheys lag?! Han får besikta bilen ändå sa vi.
    När han kommer till bilprovningen och ska anmäla sig får han klättra ur bilen (skulle jag vilja ha sett). När han kör in i hallen tänker han att han provar att öppna iaf. Då funkar låset igen! Bilen gick igenom utan anmärkning! Nu ska den säljas....
  2. 1
    Vilken flax! Sambon skulle besikta min bil idag. Eftersom två lampor var trasiga så bytte han dem igår. När vi skulle prova så kom han inte ut ur bilen, den gick inte att öppna inifrån. Låset på bilen gick sönder. Vad är oddsen för det 21:30 på kvällen dagen före besiktning kl 07:00? Murpheys lag?! Han får besikta bilen ändå sa vi.
    När han kommer till bilprovningen och ska anmäla sig får han klättra ur bilen (skulle jag vilja ha sett). När han kör in i hallen tänker han att han provar att öppna iaf. Då funkar låset igen! Bilen gick igenom utan anmärkning! Nu ska den säljas....
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Vilken otur. Hade varit roligt att se.... Tur att bilen gick igenom så att ni kan sälja den...
  4. 2
    Vilken otur. Hade varit roligt att se.... Tur att bilen gick igenom så att ni kan sälja den...

Liknande trådar

  1. Vad är flax seeds??
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2020-12-20, 16:54
  2. Vilken klan tillhör du? Vilken stam?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-06-22, 19:22
  3. Flax på vägen söderut!
    By -Milou- in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 07:45
  4. Flax
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 15:03
  5. Snacka om flax
    By Hello bf 8/9 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 11:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar