Bra sätt att se vem som
Hitta nya vänner
  1. anonymt namn
    #1

    Bra sätt att se vem som

    verkligen är ens vänner, dvs bryr sig även när det krisar har jag kommit på. Jag skrev i mitt info på MSN att jag mår skit. Mina riktiga vänner frågade naturligtvis direkt vad som hänt och bryr sig, de andra gick offline direkt. Ja där ser man...
  2. 1
    Bra sätt att se vem som verkligen är ens vänner, dvs bryr sig även när det krisar har jag kommit på. Jag skrev i mitt info på MSN att jag mår skit. Mina riktiga vänner frågade naturligtvis direkt vad som hänt och bryr sig, de andra gick offline direkt. Ja där ser man...
  3. anonymt namn
    #2
    Förstår inte msn. Är det där man har sina vänner?????? Är inte förvånad.
  4. 2
    Förstår inte msn. Är det där man har sina vänner?????? Är inte förvånad.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Men kära nån! Då hade alltså jag blivit utplockad! För jag hade nog inte noterat det ens...trodde inte man skrev "viktiga" saker där, utan mer lite "lajban-roliga" saker...Men jag får kanske tänka om då...
  6. 3
    Men kära nån! Då hade alltså jag blivit utplockad! För jag hade nog inte noterat det ens...trodde inte man skrev "viktiga" saker där, utan mer lite "lajban-roliga" saker...Men jag får kanske tänka om då...
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Ehhh
    jag kan ha dator igång i flera timmar å va inloggad på msn....sen bara stänga av datorn för att jag ska göra nåt annat...inte troligt att jag kollar vilka som e på msn då....eller om de skrivit nåt på sin info....
  8. 4
    Ehhh
    jag kan ha dator igång i flera timmar å va inloggad på msn....sen bara stänga av datorn för att jag ska göra nåt annat...inte troligt att jag kollar vilka som e på msn då....eller om de skrivit nåt på sin info....
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    utan att jag sitter vid datorn alltså...så kan den va på lääääänge
  10. 5
    utan att jag sitter vid datorn alltså...så kan den va på lääääänge
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6

    msn

    e inget man läser elelr noterar vad folk har för överskrift, i varjefall inte jag har en hel hög med folk på msn jag klanske pratar med enstaka gånger.

    Mina vänner har jag irl o kan prata med om jag mår dåligt.
  12. 6
    msn e inget man läser elelr noterar vad folk har för överskrift, i varjefall inte jag har en hel hög med folk på msn jag klanske pratar med enstaka gånger.

    Mina vänner har jag irl o kan prata med om jag mår dåligt.
  13. Anonym
    #7
    Den måttstocken hade jag inte litat på! En del kanske bara intresserar sig för att se om de kan vinna något. Lyft blicken från tangentbordet och se människorna IRL runt omkring dig. Förmodligen är de de personerna som älskar dig mest
  14. 7
    Den måttstocken hade jag inte litat på! En del kanske bara intresserar sig för att se om de kan vinna något. Lyft blicken från tangentbordet och se människorna IRL runt omkring dig. Förmodligen är de de personerna som älskar dig mest
  15. Medlem sedan
    Mar 2008
    #8
    ja det gjorde jag med. Och hör och häpna, INGEN hörde av sig. Hur ensam känner man sig då?
  16. 8
    ja det gjorde jag med. Och hör och häpna, INGEN hörde av sig. Hur ensam känner man sig då?

Liknande trådar

  1. Ok, sätt er ner...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-12-23, 10:07
  2. Två sätt: mitt och fel sätt.
    By Ben Dover in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-11-12, 22:40
  3. Ny på mer än ett sätt
    By anonymt namn in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 10:54
  4. Sätt på TV4
    By KAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 21:56
  5. Är ens sätt
    By Tjatmoster in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 08:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar