Antikroppar
Kropp & hälsa
  1. Antikroppen
    #1

    Antikroppar

    har varit och lämnat blodprov, de ringde och sa att jag bildade antikroppar mot mitt egna blod,, vad menas med det? lämnade prov inför en operation,,, och nu måste de få ordning på mitt blod innan sa de,,,,är det någon som vet nåt om det?
  2. 1
    Antikroppar har varit och lämnat blodprov, de ringde och sa att jag bildade antikroppar mot mitt egna blod,, vad menas med det? lämnade prov inför en operation,,, och nu måste de få ordning på mitt blod innan sa de,,,,är det någon som vet nåt om det?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Kan det vara så att det innebär att kroppen bryter ner vissa delar av det blod (t-lymfozyter/blodplättar , röda blodkroppar eller liknande) så att det skapar risk för ökad blödning eller annan fara vid operation?

    Om det är pga blödningsrisk kommer du säkert få göra ett koagulationstest av blodet innan. Det är lätt och snabbt gjort. Mer än så kan jag inte...
  4. 2
    Kan det vara så att det innebär att kroppen bryter ner vissa delar av det blod (t-lymfozyter/blodplättar , röda blodkroppar eller liknande) så att det skapar risk för ökad blödning eller annan fara vid operation?

    Om det är pga blödningsrisk kommer du säkert få göra ett koagulationstest av blodet innan. Det är lätt och snabbt gjort. Mer än så kan jag inte...

Liknande trådar

  1. Antikroppar
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-03-17, 15:21
  2. Antikroppar
    By Kolibrin in forum _0906 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 13:22
  3. Antikroppar
    By Hojhoj in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 10:38
  4. Antikroppar ??
    By saraj in forum Komplikationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 22:13
  5. Antikroppar
    By Smiltjej in forum Komplikationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 23:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar