lukta alkohol?
Mammasnack
  1. intida
    #1

    lukta alkohol?

    Vad krävs för att man ska lukta alkohol så att andra känner det vid tex dagislämning? Jag menar, om det är sånt som gör folk misstänksamma så kanske ett glas vin till middagen en vanlig onsdag leder till onödiga funderingar och kanske skvaller?

    Luktar man illa/alkohol nästa dag efter ett glas vin? Eller är det mer om man dricker sprit?
  2. 1
    lukta alkohol? Vad krävs för att man ska lukta alkohol så att andra känner det vid tex dagislämning? Jag menar, om det är sånt som gör folk misstänksamma så kanske ett glas vin till middagen en vanlig onsdag leder till onödiga funderingar och kanske skvaller?

    Luktar man illa/alkohol nästa dag efter ett glas vin? Eller är det mer om man dricker sprit?
  3. Börjar undra
    #2
    Men det är inte en sådan misstänksamhet jag känner. Detta handlar om dagligt ( troligtvis) öldrickande.( Du kanske tycker jag överdriver men jag har fog för det jag tror.)det är också skillnad på gammfylla, dvs lukten, och färsk fylla. Lukten alltså.
  4. 2
    Men det är inte en sådan misstänksamhet jag känner. Detta handlar om dagligt ( troligtvis) öldrickande.( Du kanske tycker jag överdriver men jag har fog för det jag tror.)det är också skillnad på gammfylla, dvs lukten, och färsk fylla. Lukten alltså.
  5. Medlem sedan
    Jun 1998
    #3
    Det blir en särskilt lukt när man dricker regelbundet - gammfylla. Och det är inte bara ur munnen man luktar då utan genom porerna.
  6. 3
    Det blir en särskilt lukt när man dricker regelbundet - gammfylla. Och det är inte bara ur munnen man luktar då utan genom porerna.
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Det ska mer till än ett glas vin på kvällen.., det blir en speciell kroppslukt när alkoholen aldrig hinner brytas ner ordentligt för att det ständigt fylls på mer. Ungefär som om ngn är riktigt bakis.
  8. 4
    Det ska mer till än ett glas vin på kvällen.., det blir en speciell kroppslukt när alkoholen aldrig hinner brytas ner ordentligt för att det ständigt fylls på mer. Ungefär som om ngn är riktigt bakis.

Liknande trådar

  1. När börjar de lukta?
    By Bibblan in forum Stora barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-18, 11:18
  2. Lukta gott?
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-08-14, 11:50
  3. lukta rosor..??
    By phio in forum _0705 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-21, 21:33
  4. Hur ska papaya lukta?
    By -Pixie- in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 19:59
  5. kul å lukta
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 11:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar