Helt förtvivlad!
Resesnack
  1. anonymt namn
    #1

    Helt förtvivlad!

    Minneskortet med nästan alla bilderna från resan är borta! När jag packar upp hemma ligger det inte kvar i kamerafodralet längre, och ingen annanstans heller, har bara bilder från sista en och en halv dagen på ett annat kort.
    JAG BARA GRÅTER!
    Ska kolla om hotellet hittat nåt, men kan inte förrän imorrn.

    Fatta!! Som jag kämpade för att ta dessa bilder!!! Och så glad jag var för dem. Så finns inte en enda bild från när vi badade vid stranden. INTE EN ENDA!!!!!! *GRÅTER*
  2. 1
    Helt förtvivlad! Minneskortet med nästan alla bilderna från resan är borta! När jag packar upp hemma ligger det inte kvar i kamerafodralet längre, och ingen annanstans heller, har bara bilder från sista en och en halv dagen på ett annat kort.
    JAG BARA GRÅTER!
    Ska kolla om hotellet hittat nåt, men kan inte förrän imorrn.

    Fatta!! Som jag kämpade för att ta dessa bilder!!! Och så glad jag var för dem. Så finns inte en enda bild från när vi badade vid stranden. INTE EN ENDA!!!!!! *GRÅTER*
  3. Cattie68
    #2
    Usch vad tråkigt! Jag lider med dig. Hoppas verkligen att du hittar det eller att det finns kvar på hotellet. Håller tummarna....
  4. 2
    Usch vad tråkigt! Jag lider med dig. Hoppas verkligen att du hittar det eller att det finns kvar på hotellet. Håller tummarna....
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3

    Usch, vad tråkigt!

    Förstår att du är ledsen. har själv sabbat filmrullar rån resor och det är ledsamt.
    Några kompisar till oss var i Thailand nyss och av någon anledning så raderades allt som var på minneskortet från den första veckan.....Det var då de hade gjort alla roliga saker och varit på fina stränder.

    Håller tummarna för att ni hittar det!
  6. 3
    Usch, vad tråkigt! Förstår att du är ledsen. har själv sabbat filmrullar rån resor och det är ledsamt.
    Några kompisar till oss var i Thailand nyss och av någon anledning så raderades allt som var på minneskortet från den första veckan.....Det var då de hade gjort alla roliga saker och varit på fina stränder.

    Håller tummarna för att ni hittar det!
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4
    Nej vad hemskt! Det där är ju en mardröm - åh, vad jag tycker synd om dig! Hoppas du hittar det lilla kortet någonstans i ett litet krypinhål i resväskan.

    I mina ungdomsdagar arbetade jag på snabbfotolabb och där hände det ibland att maskinen laddades fel eller tuggade upp negativen under framkallningen. Inte kul att stå inför förväntansfulla kunder som ska hämta sina semesterbilder. Minns speciellt en kvinna som had solglasögon på sig, tårarna började rinna efter hennes kinder...
  8. 4
    Nej vad hemskt! Det där är ju en mardröm - åh, vad jag tycker synd om dig! Hoppas du hittar det lilla kortet någonstans i ett litet krypinhål i resväskan.

    I mina ungdomsdagar arbetade jag på snabbfotolabb och där hände det ibland att maskinen laddades fel eller tuggade upp negativen under framkallningen. Inte kul att stå inför förväntansfulla kunder som ska hämta sina semesterbilder. Minns speciellt en kvinna som had solglasögon på sig, tårarna började rinna efter hennes kinder...

Liknande trådar

  1. Helt förtvivlad. Är det jag eller?
    By Anailil in forum Flerhandikapp
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-23, 09:04
  2. HELT FÖRTVIVLAD
    By Så trött.... in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 20:54
  3. Helt förtvivlad...
    By Ledsen mamma in forum Tonåringar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 18:14
  4. Malin är helt förtvivlad
    By Astrid med Malin & Selma in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 20:18
  5. Min söte N är helt förtvivlad för att
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 03:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar