Morrig
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Morrig

    Alltså hamnat i ett litet dilemma... Har en sak som jag verkligen skulle behöva få input och bolla tankar om å sedan kommer problemet att detta är ett så öppet forum och det inte är helt svårt att klura ut vem jag är :-(( Alltså fy bubblan suttit och funderat på omskrivningar i flera dagar nu och det går banne mig inte... Känns pisseruttet då det finns så många kloka tänkare och funderare härinne att bolla med ... så nu surar jag att jag inte kan bolla med er...

    Annars kan jag bara berätta för er som inte vet att morotspuré verkar förstoppande för små lösa magar... För magar som INTE är förstoppade så resulterar det i ett litet mkt ledset barn som försöker få ut golfbollar (lite lätt överdrivet)... Så nu när vi hittat en grönsak Vera gillar så ska vi nog inte ge henne mer ... tss...
  2. 1
    Morrig Alltså hamnat i ett litet dilemma... Har en sak som jag verkligen skulle behöva få input och bolla tankar om å sedan kommer problemet att detta är ett så öppet forum och det inte är helt svårt att klura ut vem jag är :-(( Alltså fy bubblan suttit och funderat på omskrivningar i flera dagar nu och det går banne mig inte... Känns pisseruttet då det finns så många kloka tänkare och funderare härinne att bolla med ... så nu surar jag att jag inte kan bolla med er...

    Annars kan jag bara berätta för er som inte vet att morotspuré verkar förstoppande för små lösa magar... För magar som INTE är förstoppade så resulterar det i ett litet mkt ledset barn som försöker få ut golfbollar (lite lätt överdrivet)... Så nu när vi hittat en grönsak Vera gillar så ska vi nog inte ge henne mer ... tss...
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Jobbigt att inte kunna bolla med oss!!! Annars kan du ju alltid skicka ett privat mess om du vill..

    Jobbigt att Vera blev så hård i magen av morot, för Charlie har det inte varit några problem att äta morot, hans mage verkar klara det mesta i matväg!

    Kram kram!
  4. 2
    Jobbigt att inte kunna bolla med oss!!! Annars kan du ju alltid skicka ett privat mess om du vill..

    Jobbigt att Vera blev så hård i magen av morot, för Charlie har det inte varit några problem att äta morot, hans mage verkar klara det mesta i matväg!

    Kram kram!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Synd att du känner så!Jag lyssnar gärna om du vill skicka privat meddelande!Jag känner att jag kan bolla men det är väl en smaksak.....
  6. 3
    Synd att du känner så!Jag lyssnar gärna om du vill skicka privat meddelande!Jag känner att jag kan bolla men det är väl en smaksak.....
  7. Medlem sedan
    Jun 2001
    #4
    Säger som de andra, jag är en bra lyssnare så jag bollar gärna vis privat mess eller msn.
    Förstår att det måste kännas jobbigt att vilja ventilera men känna att det inte är lämpligt.

    Kram
  8. 4
    Säger som de andra, jag är en bra lyssnare så jag bollar gärna vis privat mess eller msn.
    Förstår att det måste kännas jobbigt att vilja ventilera men känna att det inte är lämpligt.

    Kram
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Här får du en kram iaf och du får gärna skicka privat meddelande! Hoppas det löser sig.
  10. 5
    Här får du en kram iaf och du får gärna skicka privat meddelande! Hoppas det löser sig.
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Jobbigt... jag känner ibland att jag skrivit lite för personliga saker... lite kluven där, skönt att skriva av sig, men ibland kommer man på i efterhand att alla inte behöver veta ALLT...
    Men jag lyssnar och svarar gärna om du vill
  12. 6
    Jobbigt... jag känner ibland att jag skrivit lite för personliga saker... lite kluven där, skönt att skriva av sig, men ibland kommer man på i efterhand att alla inte behöver veta ALLT...
    Men jag lyssnar och svarar gärna om du vill
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    Tack allihop ~stora kramar på er~ ska knåpa ihop något imorgon så blir ni alla trackasserade

    ... Tycker bara det är trist när det finns ett så bra forum man inte kan använda .... fördelen med att skriva här är ju att man inte bara får medhåll utan man oxå kan få andra reaktioner... iofs gillar jag att alltid ha rätt och inte så förtjust i när folk säger att jag har fel ;-D men tänker man efter så kan just sådant var det mest givande för att man måste reflektera...
  14. 7
    Tack allihop ~stora kramar på er~ ska knåpa ihop något imorgon så blir ni alla trackasserade

    ... Tycker bara det är trist när det finns ett så bra forum man inte kan använda .... fördelen med att skriva här är ju att man inte bara får medhåll utan man oxå kan få andra reaktioner... iofs gillar jag att alltid ha rätt och inte så förtjust i när folk säger att jag har fel ;-D men tänker man efter så kan just sådant var det mest givande för att man måste reflektera...
  15. Medlem sedan
    Mar 2006
    #8
    Tråkigt att du känner att du inte vill skriva ut allt här, men jag förstår dig för ibland är det saker som man vill skriva men som känns alldeles för privat eller som man inte vill att alla ska veta.. Skriv gärna till mig, jag lyssnar gärna och ger mina råd om jag har några, men jag förstår om du inte vill dela med dig..
    Kram!
  16. 8
    Tråkigt att du känner att du inte vill skriva ut allt här, men jag förstår dig för ibland är det saker som man vill skriva men som känns alldeles för privat eller som man inte vill att alla ska veta.. Skriv gärna till mig, jag lyssnar gärna och ger mina råd om jag har några, men jag förstår om du inte vill dela med dig..
    Kram!
  17. Medlem sedan
    Jan 2007
    #9
    Hmm ja för mig får du bolla på om du vill.. Ted älskar morot och bajsar på som vanligt ändå...
  18. 9
    Hmm ja för mig får du bolla på om du vill.. Ted älskar morot och bajsar på som vanligt ändå...

Liknande trådar

  1. Har en morrig tjej på 12,5 år
    By AnonymPäron in forum Tonåringar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-15, 12:14
  2. Morrig
    By Glupp in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 07:48
  3. Känner jag mig "morrig" (OT)
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 07:20
  4. Morrig på jobbet!
    By majja in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 07:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar