Storleken
Kärlek & relationer
  1. Glad!
    #1

    Storleken

    Sportbil frågar på "sex och erotik" tror jag det heter, om storleken på snoppen har betydelse för oss kvinnor...Jag vågar faktiskt inte svara där för jag vill vara anonym...Men jag kan svara här!
    Ja, storleken har betydelse i mina ögon. Visst känner jag mer sexuell attraktion om inte snoppen är en liiiiiten miniprinskorv...och visst känns det lite bättre att "fyllas ut", tycker JAG! En gång hade jag en (kort) relation med en kille (190 cm lång!) och när vi älskade första gången undrade jag "vad hände???" för plötsligt rann det någon smetigt mellan mina ben och på hans beteende förstod jag att det "hänt något"... Men jag hade inte ens märkt att han stoppade in den! För den var det minsta jag sett! Och DET förhållandet kunde bara inte hålla! Tyvärr, men så är det.
    Min syster däremot, gillar små snoppar...så vi är olika vi kvinnor också!
  2. 1
    Storleken Sportbil frågar på "sex och erotik" tror jag det heter, om storleken på snoppen har betydelse för oss kvinnor...Jag vågar faktiskt inte svara där för jag vill vara anonym...Men jag kan svara här!
    Ja, storleken har betydelse i mina ögon. Visst känner jag mer sexuell attraktion om inte snoppen är en liiiiiten miniprinskorv...och visst känns det lite bättre att "fyllas ut", tycker JAG! En gång hade jag en (kort) relation med en kille (190 cm lång!) och när vi älskade första gången undrade jag "vad hände???" för plötsligt rann det någon smetigt mellan mina ben och på hans beteende förstod jag att det "hänt något"... Men jag hade inte ens märkt att han stoppade in den! För den var det minsta jag sett! Och DET förhållandet kunde bara inte hålla! Tyvärr, men så är det.
    Min syster däremot, gillar små snoppar...så vi är olika vi kvinnor också!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Varför måste du vara anonym då? Det är väl inget att skämmas för att man har fladdermus?
  4. 2
    Varför måste du vara anonym då? Det är väl inget att skämmas för att man har fladdermus?
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    asg!
  6. 3
    asg!
  7. Glad!
    #4
    ...så när man tycker om en, stor så har man "fladdermus"? Okey. Dåså. Då vet jag nivån på "ärligheten" här....
  8. 4
    ...så när man tycker om en, stor så har man "fladdermus"? Okey. Dåså. Då vet jag nivån på "ärligheten" här....
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Humor?!
  10. 5
    Humor?!
  11. Oxå glad
    #6

    Stor, tack

    Vill oxå ha en större modell men vill heller inte skriva med avatar som alla kan se. Nu har jag inget att vara besviken på för min kille har stor och jag är skitnöjd med den.
  12. 6
    Stor, tack Vill oxå ha en större modell men vill heller inte skriva med avatar som alla kan se. Nu har jag inget att vara besviken på för min kille har stor och jag är skitnöjd med den.
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Jag ska svara, och inte anonymt! Smal ár det vársta som finns! Mán bara tánker pà lángden men glómmer bort tjockleken...
  14. 7
    Jag ska svara, och inte anonymt! Smal ár det vársta som finns! Mán bara tánker pà lángden men glómmer bort tjockleken...
  15. Medlem sedan
    Apr 2003
    #8
    Jag kan också säga att jag inte gillar små och smala om jag får välja!
  16. 8
    Jag kan också säga att jag inte gillar små och smala om jag får välja!
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9
    *suck* Jag tycker verkligen att alla sorters penisar är helt fascinerande eftersom jag inte har någon själv. För övrigt skulle jag kunna komma med hjälp av en blyertspenna om så vore.
  18. 9
    *suck* Jag tycker verkligen att alla sorters penisar är helt fascinerande eftersom jag inte har någon själv. För övrigt skulle jag kunna komma med hjälp av en blyertspenna om så vore.
  19. Puddinge
    #10

    Helt naturligt

    Det är väl i så fall bara naturligt. Naturen kan väl ändå inte ha tänkt att vackra kvinnor ska behöva hålla till godo med små!?
  20. 10
    Helt naturligt Det är väl i så fall bara naturligt. Naturen kan väl ändå inte ha tänkt att vackra kvinnor ska behöva hålla till godo med små!?
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Ungefär som jag...

    *suck* Jag tycker verkligen att alla sorters penisar är helt fascinerande eftersom jag inte har någon själv. För övrigt skulle jag kunna komma med hjälp av en blyertspenna om så vore.
    känner med bröst då - tur man inte har egna för då skulle jag sitta och leka med dom hela dagarna som Woody Allen sa
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    Ungefär som jag...
    *suck* Jag tycker verkligen att alla sorters penisar är helt fascinerande eftersom jag inte har någon själv. För övrigt skulle jag kunna komma med hjälp av en blyertspenna om så vore.
    känner med bröst då - tur man inte har egna för då skulle jag sitta och leka med dom hela dagarna som Woody Allen sa
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    Jodå...

    Det är väl i så fall bara naturligt. Naturen kan väl ändå inte ha tänkt att vackra kvinnor ska behöva hålla till godo med små!?
    vad du än antyder så finns det en för alla...vare sig storlek eller utseende.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  24. 12
    Jodå...
    Det är väl i så fall bara naturligt. Naturen kan väl ändå inte ha tänkt att vackra kvinnor ska behöva hålla till godo med små!?
    vad du än antyder så finns det en för alla...vare sig storlek eller utseende.
  25. Medlem sedan
    Oct 2001
    #13
    Dessutom har jag inte alls frågat om storleken har betydelse. Jag VET att den har betydelse för vissa kvinnor men inte för alla. Däremot frågade jag vilken storlek man föredrar om man får välja - det är en viss skillnad.
  26. 13
    Dessutom har jag inte alls frågat om storleken har betydelse. Jag VET att den har betydelse för vissa kvinnor men inte för alla. Däremot frågade jag vilken storlek man föredrar om man får välja - det är en viss skillnad.
  27. Medlem sedan
    Jan 2007
    #14
    Ja, det ár ju en mycket viktigare faktor VEM den sitter pà.
  28. 14
    Ja, det ár ju en mycket viktigare faktor VEM den sitter pà.
  29. Medlem sedan
    Jan 2007
    #15
    I centimeter?? Ingen aning.
  30. 15
    I centimeter?? Ingen aning.
  31. Medlem sedan
    Sep 2006
    #16
    Beklämmande att starta snack som hör hemma någon annan stans. Förstår inte varför ni andra uppmuntrar henne.
  32. 16
    Beklämmande att starta snack som hör hemma någon annan stans. Förstår inte varför ni andra uppmuntrar henne.
  33. Medlem sedan
    Apr 2003
    #17
    Får man inte prata om sånt här? Vad är beklämmande?
  34. 17
    Får man inte prata om sånt här? Vad är beklämmande?
  35. Medlem sedan
    Apr 2003
    #18
    Haha! Det citatet hade inte jag hört!
  36. 18
    Haha! Det citatet hade inte jag hört!
  37. Medlem sedan
    Sep 2006
    #19
    Att skriva typiska SoE-inlägg här.
  38. 19
    Att skriva typiska SoE-inlägg här.
  39. Medlem sedan
    May 1999
    #20
    Jo, men det finns ju ett snack där sex-relaterade grejjer passar SÅ mycket bättre... men, visstja... där kan man ju inte vara anonym..
    Hursomhelst.. i detta snack ska det pratas mer känsla än kropp, var det meningen.
  40. 20
    Jo, men det finns ju ett snack där sex-relaterade grejjer passar SÅ mycket bättre... men, visstja... där kan man ju inte vara anonym..
    Hursomhelst.. i detta snack ska det pratas mer känsla än kropp, var det meningen.
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur har ni det med storleken?
    By matildas_mamma in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 10:51
  2. Storleken
    By Oxå mamma in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 14:21
  3. Det där m storleken...
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 18:49
  4. Nån som vet hur storleken...
    By K in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 14:49
  5. Hur är GAP i storleken?
    By wallina in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar