va f-n är det som sipprar??
_0802 Februaribarn
  1. NollKoll
    #1

    va f-n är det som sipprar??

    Ni talar om proppar & sipprar fostervatten....senaste dagarna sipprar jag mkt svagt gulfärgat eller gul ton är ju inte helt klart och genomskinligt,så det är väl urin då fast utblandat för det luktar inte som urin. har kladdiga flytningar som nu varit värre en tidigare,dom är oxå åt mycket svagt i gul ton färgat. så fort man får småvärkar eller den lilla rör sig eller trycker ner så sipprar det......har ju trosskydd dygnet runt nu!
  2. 1
    va f-n är det som sipprar?? Ni talar om proppar & sipprar fostervatten....senaste dagarna sipprar jag mkt svagt gulfärgat eller gul ton är ju inte helt klart och genomskinligt,så det är väl urin då fast utblandat för det luktar inte som urin. har kladdiga flytningar som nu varit värre en tidigare,dom är oxå åt mycket svagt i gul ton färgat. så fort man får småvärkar eller den lilla rör sig eller trycker ner så sipprar det......har ju trosskydd dygnet runt nu!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Ja du, jag vet inte riktigt vad det kan vara. Men aldrig sniffar man väl så mycket på sina flytningar som när man är gravid. Hehe. Jag inbillar mig med jämna mellanrum att det är fostervatten som sipprar, och hur lätt är det att bedöma om det luktar hav liksom?? Nej, det är inte lätt att veta, och man är ju rätt bra på att noja...
    /Anna m Tim+
  4. 2
    Ja du, jag vet inte riktigt vad det kan vara. Men aldrig sniffar man väl så mycket på sina flytningar som när man är gravid. Hehe. Jag inbillar mig med jämna mellanrum att det är fostervatten som sipprar, och hur lätt är det att bedöma om det luktar hav liksom?? Nej, det är inte lätt att veta, och man är ju rätt bra på att noja...
    /Anna m Tim+
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Ingen aning! Novis vad gäller sådant!
  6. 3
    Ingen aning! Novis vad gäller sådant!
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    Om jag var du skulle jag ta på mig en binda och sippra lite i den, sedan låta bm få lukta. Känns kanske inte så roligt, men det är ju bra att kolla upp om det verkligen är fostervatten man läcker.

    Om de kladdiga flytningarna är i seg form, s.a.s, som äggula - då kan det vara slemmisen som börjat släppa.
  8. 4
    Om jag var du skulle jag ta på mig en binda och sippra lite i den, sedan låta bm få lukta. Känns kanske inte så roligt, men det är ju bra att kolla upp om det verkligen är fostervatten man läcker.

    Om de kladdiga flytningarna är i seg form, s.a.s, som äggula - då kan det vara slemmisen som börjat släppa.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Jag skulle kolla upp det om jag vore du - för att försäkra mig om att det inte är fostervatten.

    När jag sipprade för någon månad sedan var det inflammation i slemhinnorna som gjorde att det blev extremt vattniga flytningar.

    /kram
    Mamma till småkillar födda -02, -04, -08 och mars -12.
    Gifter mig i januari 2013

    Viktminskar (74.7 - 71.8 - 65)
  10. 5
    Jag skulle kolla upp det om jag vore du - för att försäkra mig om att det inte är fostervatten.

    När jag sipprade för någon månad sedan var det inflammation i slemhinnorna som gjorde att det blev extremt vattniga flytningar.

    /kram

Liknande trådar

  1. Det sipprar...
    By 2prinsar in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 12:45
  2. det sipprar...
    By akkih in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 08:20
  3. Vattnet sipprar!
    By mli.m.Malva&Leo in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 15:20
  4. Sipprar fostervatten
    By anne med 2an in forum _0606 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 18:29
  5. Vatten som sipprar
    By Irma in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 16:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar