Det sipprar...
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Det sipprar...

    ..sen igår, kom på att jag kanske skulle kolla upp det med förlossningen och de vill att vi kommer in på en koll. Men det liksom bara sipprar, så det räknas väl inte som att vattnet "gått"?
    Jaja, jag kommer nog snart tillbaks hem igen. Vill inte alls ha bebis idag då vår ena katt opererades igår. Vill ju vara hemma och ta hand om henne
    Dålig tajming!
  2. 1
    Det sipprar... ..sen igår, kom på att jag kanske skulle kolla upp det med förlossningen och de vill att vi kommer in på en koll. Men det liksom bara sipprar, så det räknas väl inte som att vattnet "gått"?
    Jaja, jag kommer nog snart tillbaks hem igen. Vill inte alls ha bebis idag då vår ena katt opererades igår. Vill ju vara hemma och ta hand om henne
    Dålig tajming!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2

    Ring in

    de vill säkert att du kommer på kontroll.
    Jag var ju inne i måndags och då sa de att om det är fostervatten så vill de sätta igång omföderskor inom ett dygn.
  4. 2
    Ring in de vill säkert att du kommer på kontroll.
    Jag var ju inne i måndags och då sa de att om det är fostervatten så vill de sätta igång omföderskor inom ett dygn.
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3
    Jodå, sippring räknas också, så ring in du och åk upp på en koll. Jag har alltid bara sipprat, aldrig någon "riktig" vattenavgång. Det behöver ju inte betyda att du kommer att föda idag, men de vill nog ha lite koll på dig och ev planera in igångsättning ifall det inte drar igång av sig själv.
  6. 3
    Jodå, sippring räknas också, så ring in du och åk upp på en koll. Jag har alltid bara sipprat, aldrig någon "riktig" vattenavgång. Det behöver ju inte betyda att du kommer att föda idag, men de vill nog ha lite koll på dig och ev planera in igångsättning ifall det inte drar igång av sig själv.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Hemma igen, det syntes förstås inget när vi kom in, de kunde i se i trosskyddet som var helt nytt att det var fostervatten. Och bebben är så djupt fixerad att det antagligen täpper till. Jobbigt om de kommer vilja sätta igång inom ett dygn!!! Vill absolut inte bli igångsatt
    Jag var mjuk, men livmodertappen var inte helt bort, och jag är inte öppen alls. Min kropp vill vänta!

    Jaja, hemma hos Solis nu iaf, vi kommer själva kunna ge henne medicin första ggn åtminstone.
    Trist bara att åka som en jojo till Danderyd, när jag fyller nästa trosskydd kommer de ju ant säga att jag skall in igen och visa upp det
    Gnäll, gnäll. Måste måla upp bebbe-bilden framför mig nu, lite positiva tankar skulle inte skada
  8. 4
    Hemma igen, det syntes förstås inget när vi kom in, de kunde i se i trosskyddet som var helt nytt att det var fostervatten. Och bebben är så djupt fixerad att det antagligen täpper till. Jobbigt om de kommer vilja sätta igång inom ett dygn!!! Vill absolut inte bli igångsatt
    Jag var mjuk, men livmodertappen var inte helt bort, och jag är inte öppen alls. Min kropp vill vänta!

    Jaja, hemma hos Solis nu iaf, vi kommer själva kunna ge henne medicin första ggn åtminstone.
    Trist bara att åka som en jojo till Danderyd, när jag fyller nästa trosskydd kommer de ju ant säga att jag skall in igen och visa upp det
    Gnäll, gnäll. Måste måla upp bebbe-bilden framför mig nu, lite positiva tankar skulle inte skada

Liknande trådar

  1. va f-n är det som sipprar??
    By NollKoll in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 21:43
  2. det sipprar...
    By akkih in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 08:20
  3. Vattnet sipprar!
    By mli.m.Malva&Leo in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 15:20
  4. Sipprar fostervatten
    By anne med 2an in forum _0606 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 18:29
  5. Vatten som sipprar
    By Irma in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 16:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar