orolig för operation
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    orolig för operation

    Jag är en orolig mamma till en flicka född i vecka 27 (tre mån för tidigt) med isolerad gomspalt. Jag undrar om någon har liknande erfarenhet från operation av isolerad spalt
    undrar om det gör mycket ont efteråt och hur länge det kan vara problem med maten efteråt? Är orolig eftersom hon föddes med hjärtfel och ska bli sövd inför op.
  2. 1
    orolig för operation Jag är en orolig mamma till en flicka född i vecka 27 (tre mån för tidigt) med isolerad gomspalt. Jag undrar om någon har liknande erfarenhet från operation av isolerad spalt
    undrar om det gör mycket ont efteråt och hur länge det kan vara problem med maten efteråt? Är orolig eftersom hon föddes med hjärtfel och ska bli sövd inför op.
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Hej! Min dotter ska snart på op (hårda gommmen) Hon har en enkelsidig total spalt.
    Är det er 1:a op? Har ingen erfarenhet av isolerad spalt men delar gärna med mig om tips.
    Lycka till
    Cina /göteborg
  4. 2
    Hej! Min dotter ska snart på op (hårda gommmen) Hon har en enkelsidig total spalt.
    Är det er 1:a op? Har ingen erfarenhet av isolerad spalt men delar gärna med mig om tips.
    Lycka till
    Cina /göteborg
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Hej! Ja det är första operationen (och förhoppningsvis enda) Vi har problem med maten, hon vill inte äta så mycket. Har ni haft det problemet med?blir det bättre efter op. tro?
    Ha det bra
  6. 3
    Hej! Ja det är första operationen (och förhoppningsvis enda) Vi har problem med maten, hon vill inte äta så mycket. Har ni haft det problemet med?blir det bättre efter op. tro?
    Ha det bra

Liknande trådar

  1. Orolig eller över-orolig?
    By Otis in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 08:28
  2. Orolig, min pappa ligger på operation nu
    By sargit in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-11-26, 09:54
  3. operation
    By evany in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-28, 23:24
  4. orolig för operation
    By lotusmaya in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 17:37
  5. Operation
    By petrapeps in forum _99 Alla barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 11:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar