Me and I snack?
Småbarn
  1. Paddel
    #1

    Me and I snack?

    Ibland känns det som det är det enda märket...

    Skulle ni som är inne på det vilja ha ett eget snack där ni kan känna er fria att verkligen hylla det?

    Alltså jag är inte ironisk! Jag förstår om man tycker om saker och tycker de är fina.
    Man vill kanske prata om detaljer som andra oinvigda inte förstår?

    Jag dissar inte Me and I, jag tycker bara det är många som är väldigt förtjusta i märket härinne!

    Det är jättekul att man hittar något som gör en glad!
  2. 1
    Me and I snack? Ibland känns det som det är det enda märket...

    Skulle ni som är inne på det vilja ha ett eget snack där ni kan känna er fria att verkligen hylla det?

    Alltså jag är inte ironisk! Jag förstår om man tycker om saker och tycker de är fina.
    Man vill kanske prata om detaljer som andra oinvigda inte förstår?

    Jag dissar inte Me and I, jag tycker bara det är många som är väldigt förtjusta i märket härinne!

    Det är jättekul att man hittar något som gör en glad!
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Äh, det där går ju i perioder

    och det gäller ju inte bara MeandI...det är likadant när Pop har rea, när deras vårkläder kommer ut etc. Jag tycker det är bra att vi pratar om många olika märken, det jag inte orkar läsa hoppar jag över. Men ett eget snack för just MeandI -nä - trååååkigt
  4. 2
    Äh, det där går ju i perioder och det gäller ju inte bara MeandI...det är likadant när Pop har rea, när deras vårkläder kommer ut etc. Jag tycker det är bra att vi pratar om många olika märken, det jag inte orkar läsa hoppar jag över. Men ett eget snack för just MeandI -nä - trååååkigt
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Nej tack..

    ..tror inte det är en bra ide i praktiken. Tycker det är roligt när det rör på sig på detta snacket även om det är ämnen som man personligen inte alltid tycker det är kul att läsa om. Är inte själv så intresserad av gnejs eller tradera (som det skrevs otroligt mycket om för några år sedan) men det är ju så lätt att hoppa över...Att hitta klädmärken och diskussioner som _alla_ gillar är ju helt omöjligt så mitt tips är att skriva om sånt som intresserar dig istället för ökad mångfald Gläds åt att det är fart på sidan istället även om det för dig är totalt ointressant hur måtten är på godisråttan eller prickblomman *s*

    Precis som Svammelmamma skriver ovan så kommer det snart att lägga sig, om några veckor diskusteras något annat. Nu har meandikollektionen precis släppts och detta är nyhetens behag.
  6. 3
    Nej tack.. ..tror inte det är en bra ide i praktiken. Tycker det är roligt när det rör på sig på detta snacket även om det är ämnen som man personligen inte alltid tycker det är kul att läsa om. Är inte själv så intresserad av gnejs eller tradera (som det skrevs otroligt mycket om för några år sedan) men det är ju så lätt att hoppa över...Att hitta klädmärken och diskussioner som _alla_ gillar är ju helt omöjligt så mitt tips är att skriva om sånt som intresserar dig istället för ökad mångfald Gläds åt att det är fart på sidan istället även om det för dig är totalt ointressant hur måtten är på godisråttan eller prickblomman *s*

    Precis som Svammelmamma skriver ovan så kommer det snart att lägga sig, om några veckor diskusteras något annat. Nu har meandikollektionen precis släppts och detta är nyhetens behag.
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    det går ju i vågor hela tiden..ett tag var det bara GNEIS och jag är inte ett dugg intresserad av dessa kläder.
    Det är rätt trist när varenda inlägg handlar om Gneis..men nu är det över och nu är det meandi som gäller då deras nya kollektion kommit ut...självklart vill man prata om det då.

    Nästa gång är det kanske väldigt många pop inlägg då de kanske kommit ut med nåt nytt...

    inte kan vi väl ha ett gneis snack, ett pop snack, ett meandi snack?
  8. 4
    det går ju i vågor hela tiden..ett tag var det bara GNEIS och jag är inte ett dugg intresserad av dessa kläder.
    Det är rätt trist när varenda inlägg handlar om Gneis..men nu är det över och nu är det meandi som gäller då deras nya kollektion kommit ut...självklart vill man prata om det då.

    Nästa gång är det kanske väldigt många pop inlägg då de kanske kommit ut med nåt nytt...

    inte kan vi väl ha ett gneis snack, ett pop snack, ett meandi snack?
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    men det var ju inte längesedan allt handlade om Molo
    De något mindre märkena har svårt att synas iom att det blir sådan uppståndelse när de stora släpper nya kollektioner...tråkigt i viss mån jag hade gärna sett att en del andra märken hade fått mer av den uppståndelsen men då gäller det väl att själv försöka lyfta fram dem. Exvis som mitt halvtjatande om Urban Elk tex, ingen säger något om dem och jag tycker kvalitén är super så då försöker jag lyfta fram dem så andra ser...och så tar jag till mig när andra skriver om andra märken. Så det handlar om att ge och ta och faktiskt skriva om de andra märkena lyfta fram dem helt enkelt

    Och för mig gör inte kläderna mig glad alls...men barnens lysande ögon när de får dem...DET gör mig glad
  10. 5
    men det var ju inte längesedan allt handlade om Molo
    De något mindre märkena har svårt att synas iom att det blir sådan uppståndelse när de stora släpper nya kollektioner...tråkigt i viss mån jag hade gärna sett att en del andra märken hade fått mer av den uppståndelsen men då gäller det väl att själv försöka lyfta fram dem. Exvis som mitt halvtjatande om Urban Elk tex, ingen säger något om dem och jag tycker kvalitén är super så då försöker jag lyfta fram dem så andra ser...och så tar jag till mig när andra skriver om andra märken. Så det handlar om att ge och ta och faktiskt skriva om de andra märkena lyfta fram dem helt enkelt

    Och för mig gör inte kläderna mig glad alls...men barnens lysande ögon när de får dem...DET gör mig glad
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Tror inte det funkar med eget Me&I snack. Det blir ju extra mycket när en kollektion släpps, sedan avtar det, och det är inte alls lika mycket snack om det här inne. De flesta är duktiga på att skriva Me&I i ämnesraden och då är det ju bara att hoppa över om man inte vill läsa det.

    Tycker det är bra som det är!
  12. 6
    Tror inte det funkar med eget Me&I snack. Det blir ju extra mycket när en kollektion släpps, sedan avtar det, och det är inte alls lika mycket snack om det här inne. De flesta är duktiga på att skriva Me&I i ämnesraden och då är det ju bara att hoppa över om man inte vill läsa det.

    Tycker det är bra som det är!
  13. Paddel
    #7
    Tack för nya synvinklar!


    Såklart det är som ni säger, jag tänkte nog inte till bara :-)

    Jag får hoppa över de trådarna mentalt hahhahah
  14. 7
    Tack för nya synvinklar!


    Såklart det är som ni säger, jag tänkte nog inte till bara :-)

    Jag får hoppa över de trådarna mentalt hahhahah
  15. Medlem sedan
    Nov 2000
    #8
    Jag gilar Me & I och nu snackas det ju pga nya kollektionen. Jag har dock insett at deras priser är såpass höga att jag likagärna kan köpa molo som är mitt favorit märke...
  16. 8
    Jag gilar Me & I och nu snackas det ju pga nya kollektionen. Jag har dock insett at deras priser är såpass höga att jag likagärna kan köpa molo som är mitt favorit märke...

Liknande trådar

  1. Alltså snack olika snack
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 21:57
  2. GI-snack?
    By Ann m.H,H&A in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 18:52
  3. Fel snack
    By Wilmaida in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 07:34
  4. msn -sex- snack..
    By Sexlös men... in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 19:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar