Roliga sätt att berätta?
_0810 Oktoberbarn
  1. Bellan
    #1

    Roliga sätt att berätta?

    Har börjat fundera på hur man ska berätta för omgivningen att man är gravid, mina föräldrar, vänner, arbetskamrater osv... Skulle vara kul att hitta på något annorlunda!
    Nu är det ju många veckor kvar tills jag tänkt berätta (om jag kan hålla mig) men jag har börjat klura redan nu!

    Hade varit kul att skicka en bild på positivt gravtest med posten, eller t o m en bild från UL (men så länge kan jag aldrig hålla mig)!

    Hur ska ni berätta?
  2. 1
    Roliga sätt att berätta? Har börjat fundera på hur man ska berätta för omgivningen att man är gravid, mina föräldrar, vänner, arbetskamrater osv... Skulle vara kul att hitta på något annorlunda!
    Nu är det ju många veckor kvar tills jag tänkt berätta (om jag kan hålla mig) men jag har börjat klura redan nu!

    Hade varit kul att skicka en bild på positivt gravtest med posten, eller t o m en bild från UL (men så länge kan jag aldrig hålla mig)!

    Hur ska ni berätta?
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    ja vi tänkte skicka dottern till mormor(mina föräldrar) för övernattning med en tröja på sig där det står
    JAG SKA BLI STORASYSTER.
  4. 2
    ja vi tänkte skicka dottern till mormor(mina föräldrar) för övernattning med en tröja på sig där det står
    JAG SKA BLI STORASYSTER.
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Vi skickade en bild på testet till mina och hans föräldrar och våra syskon. Dom fick det idag! Och alla har ringt och varit överlyckliga =)
  6. 3
    Vi skickade en bild på testet till mina och hans föräldrar och våra syskon. Dom fick det idag! Och alla har ringt och varit överlyckliga =)
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    hihi, jag har köpt en liten sån där "present-påse" av papper ni vet.. Och ska göra ett fint kort där det står "Grattis farmor!" på och lägga i och ge till svärmor. Bara räcka över den och säga "grattis" och se hennes min
  8. 4
    hihi, jag har köpt en liten sån där "present-påse" av papper ni vet.. Och ska göra ett fint kort där det står "Grattis farmor!" på och lägga i och ge till svärmor. Bara räcka över den och säga "grattis" och se hennes min
  9. Bellan
    #5
    Det är bra idéer ni har! Kul med lite inspiration. Får se vad man hittar på...har några veckor på mig att klura
  10. 5
    Det är bra idéer ni har! Kul med lite inspiration. Får se vad man hittar på...har några veckor på mig att klura

Liknande trådar

  1. Roliga sätt att träna matte
    By Akleja in forum Skolbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-09-19, 22:36
  2. Elaka eller roliga sätt att dumpa?
    By alle in forum Ordet är fritt
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2010-06-04, 21:00
  3. Förslag på skojigt sätt att berätta?
    By marybary in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-07, 09:11
  4. Olika sätt att berätta
    By evinrude in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-15, 12:55
  5. Olika sätt att berätta... :-)
    By C@ttis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 20:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar