Nu gick sista gästen...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Nu gick sista gästen...

    Astrid fyller 1 år idag och nu har vi haft en hektisk kväll med gäster från det att jag satte min fot innanför dörren efter jobbet (vikarierade i spanska idag) tills ganska nyss... Hann med att slänga på ett marsipanlock på en tårta jag förberedde igår kväll, men mycket mer än så blev det inte - tack & lov för Findus bulltillverkare!!

    Faktum är att det blev en väldigt modest presenthög till Astrid - lite Duplo av oss, en docka av mormor och morfar samt några plastbilar (i tjejfärger - gu'nås!). Ett par av gästerna hade med sig ett presentkort på en hundralapp på lokala leksaksaffären istället för en present och det kändes som ett jättebra alternativ... Då kan vi ju välja något "matnyttigt" framöver

    För den som vill se en nykläckt ettåring finns det bilder i albumet...
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Nu gick sista gästen... Astrid fyller 1 år idag och nu har vi haft en hektisk kväll med gäster från det att jag satte min fot innanför dörren efter jobbet (vikarierade i spanska idag) tills ganska nyss... Hann med att slänga på ett marsipanlock på en tårta jag förberedde igår kväll, men mycket mer än så blev det inte - tack & lov för Findus bulltillverkare!!

    Faktum är att det blev en väldigt modest presenthög till Astrid - lite Duplo av oss, en docka av mormor och morfar samt några plastbilar (i tjejfärger - gu'nås!). Ett par av gästerna hade med sig ett presentkort på en hundralapp på lokala leksaksaffären istället för en present och det kändes som ett jättebra alternativ... Då kan vi ju välja något "matnyttigt" framöver

    För den som vill se en nykläckt ettåring finns det bilder i albumet...
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2
    Men så sööt!
  4. 2
    Men så sööt!

Liknande trådar

  1. Årets sista lopp gick såhär
    By Nugga in forum Träning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-10-10, 09:49
  2. Första gästen i lägenheten!
    By NiniLA in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-28, 19:08
  3. Vad får ett bröllop kosta för gästen?
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 113
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 11:22
  4. Gästen har åkt
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 06:43
  5. Gick till sista sidan
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 11:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar