Nu får ni gissa!
_0610 Oktoberbarn
  1. Ett hjärtebarn till
    #1

    Nu får ni gissa!

    Äh! Nu pallar jag inte vara jättehemlig längre!!

    I går var vi och såg myran för tredje gången och hjärtat tickade fortfarande och allt såg bra ut. Risken att ngt ska hända nu är väldigt liten och händer, det så händer det och är lika ledsamt om jag outat mig eller inte!!
    Jag går in i vecka 10 på söndag.

    Så! Fram med gissningar nu! Den som prickar rätt vinner en..... ballong?
  2. 1
    Nu får ni gissa! Äh! Nu pallar jag inte vara jättehemlig längre!!

    I går var vi och såg myran för tredje gången och hjärtat tickade fortfarande och allt såg bra ut. Risken att ngt ska hända nu är väldigt liten och händer, det så händer det och är lika ledsamt om jag outat mig eller inte!!
    Jag går in i vecka 10 på söndag.

    Så! Fram med gissningar nu! Den som prickar rätt vinner en..... ballong?
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Gissar vilt

    att det antingen är Adrian eller Nike som ska få syskon... men jag brukar ju väldigt sällan gissa rätt då...
  4. 2
    Gissar vilt att det antingen är Adrian eller Nike som ska få syskon... men jag brukar ju väldigt sällan gissa rätt då...
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Jag hakar på Linas gissningar! Har ju haft rätt en gång förut men nu vet man ju aldrig...
  6. 3
    Jag hakar på Linas gissningar! Har ju haft rätt en gång förut men nu vet man ju aldrig...
  7. Ett hjärtebarn till
    #4
    Ok *antecknat*
    Får se vad de andra gissar!
  8. 4
    Ok *antecknat*
    Får se vad de andra gissar!
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    oh, vilda gissningar. (hoppas nu ingen tar illa upp)

    av baserat på ditt sätt att skriva vill jag gissa... nike ska kanske bli storasyster, adrian är en liten chans, ellie kanske? (kanske helt ute o seglar)

    rätta mig gärna om jag har fel, eller ge fler ledtrådar.

    grattis igen till myran!
  10. 5
    oh, vilda gissningar. (hoppas nu ingen tar illa upp)

    av baserat på ditt sätt att skriva vill jag gissa... nike ska kanske bli storasyster, adrian är en liten chans, ellie kanske? (kanske helt ute o seglar)

    rätta mig gärna om jag har fel, eller ge fler ledtrådar.

    grattis igen till myran!
  11. Medlem sedan
    Apr 2005
    #6
    Funderar så det knakar, men har bestämt mig för att inte uttala min gissning här. Är rädd för att det kan vara rätt känsligt för den person som jag tror att det är, om det visar sig att jag gissar fel...

    3 VUL redan? Härligt att få se hjärtat, visst är det hur tufft som helst!
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  12. 6
    Funderar så det knakar, men har bestämt mig för att inte uttala min gissning här. Är rädd för att det kan vara rätt känsligt för den person som jag tror att det är, om det visar sig att jag gissar fel...

    3 VUL redan? Härligt att få se hjärtat, visst är det hur tufft som helst!
  13. Ett hjärtebarn till
    #7
    Ja första var rutin, andra var pga blödning och tredje var en uppföljning

    Jag kan ju slänga ut en ledtråd till:

    Jag fick en flicka sist!
  14. 7
    Ja första var rutin, andra var pga blödning och tredje var en uppföljning

    Jag kan ju slänga ut en ledtråd till:

    Jag fick en flicka sist!
  15. Medlem sedan
    Dec 2000
    #8
    Jag tycker att jag brukar vara bra på att gissa men nu står det rätt stilla Jag gissar på att Nike eller Natalie ska bli storasyster?
  16. 8
    Jag tycker att jag brukar vara bra på att gissa men nu står det rätt stilla Jag gissar på att Nike eller Natalie ska bli storasyster?
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    ja, där åkte en stor del av mina gissningar.

    som vi har sagt innan, det är inte jag som är sherlock i detta gänget.
  18. 9
    ja, där åkte en stor del av mina gissningar.

    som vi har sagt innan, det är inte jag som är sherlock i detta gänget.
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10
    Ja då får jag ju stryka min ena gissning, hoppas att den andra är rätt!
  20. 10
    Ja då får jag ju stryka min ena gissning, hoppas att den andra är rätt!
  21. Medlem sedan
    Jan 2007
    #11
    Gör som "LisaMarie" och behåller mina gissningar för mig själv.
    Men självklart ett STORT GRATTIS
  22. 11
    Gör som "LisaMarie" och behåller mina gissningar för mig själv.
    Men självklart ett STORT GRATTIS
  23. Medlem sedan
    Mar 2007
    #12
    Marmelad!
  24. 12
    Marmelad!
  25. Ett hjärtebarn till
    #13
    Tack vännen! Och skickar så klart ett stort fång kramar till dig med tanke på inlägget ovan..
  26. 13
    Tack vännen! Och skickar så klart ett stort fång kramar till dig med tanke på inlägget ovan..
  27. Ett hjärtebarn till
    #14
    Haha äh ni suger ju!
    Inte ett endaste rätt

    Vi vänder på steken då, vilka tror ni INTE att det är, ni får ju inte nämna er själva
  28. 14
    Haha äh ni suger ju!
    Inte ett endaste rätt

    Vi vänder på steken då, vilka tror ni INTE att det är, ni får ju inte nämna er själva
  29. Medlem sedan
    Oct 2002
    #15

    Nu blev det svårt...

    Jag känner mig ganska säker på att det inte är Cissi, inte HannaE och och inte någon som redan är gravid eller fick en pojke senast. Det vore ju logiskt att gissa på någon med bara ett barn sedan innan (tex Mandahh eller bolinnina) men bara för att du skrev sådär så kankse det är någon jätteoväntad... Kanske Skrynklan eller Junipingla känner för en 5.a?? Eller YoCheri? Shit nu har jag väl ändå nämnt varenda kotte på stället så mina gissningar känns ju inte direkt kvalificerade. Mer ledtrådar tack!
  30. 15
    Nu blev det svårt... Jag känner mig ganska säker på att det inte är Cissi, inte HannaE och och inte någon som redan är gravid eller fick en pojke senast. Det vore ju logiskt att gissa på någon med bara ett barn sedan innan (tex Mandahh eller bolinnina) men bara för att du skrev sådär så kankse det är någon jätteoväntad... Kanske Skrynklan eller Junipingla känner för en 5.a?? Eller YoCheri? Shit nu har jag väl ändå nämnt varenda kotte på stället så mina gissningar känns ju inte direkt kvalificerade. Mer ledtrådar tack!
  31. Medlem sedan
    Aug 2002
    #16
    Jag tror att det är en liten stjärna som ska bli storasyster, kan det stämma?
  32. 16
    Jag tror att det är en liten stjärna som ska bli storasyster, kan det stämma?
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    oh... bra gissning som jag ställer mig bakom!
  34. 17
    oh... bra gissning som jag ställer mig bakom!
  35. Medlem sedan
    Oct 2002
    #18

    Ja den var inte dum!

    Så kan det mycket väl vara!
  36. 18
    Ja den var inte dum! Så kan det mycket väl vara!
  37. Medlem sedan
    Feb 2006
    #19
    Lina m Meja&Love halkade ju in där så jag får väl kora henne som vinnare
    Här väntas det en femma! GULP, inte trodde jag att jag skulle bli fembarnsmamma inte, var inte direkt det som stod på min önskelista som tonåring men nu är jag så glad att det blev så! Hastigt och lustigt bestämdes det en vecka innan ägglossning.

    4 oktober är neddimpningsdags om allt går som det ska!

    P&K på er!
  38. 19
    Lina m Meja&Love halkade ju in där så jag får väl kora henne som vinnare
    Här väntas det en femma! GULP, inte trodde jag att jag skulle bli fembarnsmamma inte, var inte direkt det som stod på min önskelista som tonåring men nu är jag så glad att det blev så! Hastigt och lustigt bestämdes det en vecka innan ägglossning.

    4 oktober är neddimpningsdags om allt går som det ska!

    P&K på er!
  39. Medlem sedan
    Feb 2006
    #20
    Slänger in en gissning jag också! Och jag håller med övriga; min första tanke var att det är Nike som ska bli storasyster men även Adrian (dock inte som storasyster utan som storebror) ligger högt på min lista!
  40. 20
    Slänger in en gissning jag också! Och jag håller med övriga; min första tanke var att det är Nike som ska bli storasyster men även Adrian (dock inte som storasyster utan som storebror) ligger högt på min lista!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. gissa vad!!
    By abc123 in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 07:27
  2. Gissa vad jag gör nu...
    By blixten80 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 08:43
  3. Gissa vad!!!
    By Smila in forum Försöker bli med barn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 21:53
  4. Gissa om jag
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 12:14
  5. Gissa vad Ida går med nu?
    By johanna73 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 08:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar