Låthjälp!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Låthjälp!

    Dottern berättade precis i matbordet att de ska få presentera sina favoritlåtar i skolan och idag så hade två av pojkarna visat upp sina val. Den ena grabben hade spelat upp en låt som handlade om skateboard och då kom vi direkt med sångraden "ner ner ner, ner för backen ner" - en gammal låt med andra ord. Men vad tusan heter artisten?????
    varken jag eller sambon kunde komma på något namn, men däremot trodde han att låten heter just skateboad.

    Kommer någon ihåg artisten och heter låten skateboard?
    Bian
  2. 1
    Låthjälp! Dottern berättade precis i matbordet att de ska få presentera sina favoritlåtar i skolan och idag så hade två av pojkarna visat upp sina val. Den ena grabben hade spelat upp en låt som handlade om skateboard och då kom vi direkt med sångraden "ner ner ner, ner för backen ner" - en gammal låt med andra ord. Men vad tusan heter artisten?????
    varken jag eller sambon kunde komma på något namn, men däremot trodde han att låten heter just skateboad.

    Kommer någon ihåg artisten och heter låten skateboard?
  3. Quentin
    #2
    Magnum Bonum.
  4. 2
    Magnum Bonum.
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    Japp där har vi det! tackar så stort
  6. 3
    Japp där har vi det! tackar så stort
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Jag har singeln - konvolutet går i grönt och det är en skateboardkille på framsidan och texten är skriven på baksidan. Magnum Bonum hette gruppen och Skateboard hette låten. De hade även en annan hit, som jag köpte på singel: Hög hatt och låga skor.
  8. 4
    Jag har singeln - konvolutet går i grönt och det är en skateboardkille på framsidan och texten är skriven på baksidan. Magnum Bonum hette gruppen och Skateboard hette låten. De hade även en annan hit, som jag köpte på singel: Hög hatt och låga skor.
  9. Quentin
    #5
  10. Quentin
    #6
    Vassego
  11. 6
    Vassego

Liknande trådar

  1. Låthjälp!!
    By Karen m 3 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-03-06, 19:22
  2. Låthjälp jag med...
    By Sniffo in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 09:58
  3. Låthjälp?
    By tee_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-09, 20:41
  4. låthjälp
    By toktroll in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 22:10
  5. Låthjälp...
    By Sux in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 08:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar