Tunga, tunga ögonlock...
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Tunga, tunga ögonlock...

    hur tidigt kan man gå och lägga sig en fredag egentligen. Jag hade lätt kunnat somna nu men är rädd att jag skulle vakna kl 1 och inte kunna somna efter det.
  2. 1
    Tunga, tunga ögonlock... hur tidigt kan man gå och lägga sig en fredag egentligen. Jag hade lätt kunnat somna nu men är rädd att jag skulle vakna kl 1 och inte kunna somna efter det.
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Hörrudu, kl 21 är helt ok att lägga sig en fredag. Det har jag gjort en massa gånger, och jag sover lätt hela natten. Ett eller ett par glas vin och så däckar jag i soffan. Nästan varje fredag. Idag är jag pigg enbart därför att jag varit ledig. (Usch, det låter för sorgligt.)
  4. 2
    Hörrudu, kl 21 är helt ok att lägga sig en fredag. Det har jag gjort en massa gånger, och jag sover lätt hela natten. Ett eller ett par glas vin och så däckar jag i soffan. Nästan varje fredag. Idag är jag pigg enbart därför att jag varit ledig. (Usch, det låter för sorgligt.)

Liknande trådar

  1. Tunga ögonlock?
    By ludviga in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-13, 08:32
  2. Tunga, tunga ögonlock
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-02, 19:13
  3. Tunga ögonlock
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 18:29
  4. Tunga ögonlock
    By anonymt namn in forum Kroppsideal
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 13:50
  5. Någon mer med tunga ögonlock?
    By Åsa m. A o L + bf.17/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 10:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar