hallå igen för tredje gången
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    hallå igen för tredje gången

    Är så himmla glad nu har vi tagit bort skenan. och hon är som en helt ny bäbis mjuk och go, bättre kan det inte bli
    jippi jippi
  2. 1
    hallå igen för tredje gången Är så himmla glad nu har vi tagit bort skenan. och hon är som en helt ny bäbis mjuk och go, bättre kan det inte bli
    jippi jippi
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Vad kul! Hur blev det, tog ni bort den lite tidigare eller inte?
  4. 2
    Vad kul! Hur blev det, tog ni bort den lite tidigare eller inte?
  5. Anonym
    #3
    Har du barn med höftluxationer också?
    Jag skriver med tanke på att du inte verkar ha läst infona i snacken. Eller så har du barn med väldigt många handikapp. Frågar i all välmening och du behöver naturligtvis inte svara om du inte vill.
  6. 3
    Har du barn med höftluxationer också?
    Jag skriver med tanke på att du inte verkar ha läst infona i snacken. Eller så har du barn med väldigt många handikapp. Frågar i all välmening och du behöver naturligtvis inte svara om du inte vill.
  7. Anonym
    #4
    Snälla Lorena, läs snackinfot. På autism berättade du att du INTE har barn eller på annat sätt tillhör gruppen ändå gick du ut och ifrågasatte andra medlemmars rätt att vara i DEN gruppen. Du tar dig rätten att ifrågasätta andra men tål inte själv att bli ifrågasatt på samma sätt?
    Anmäl på du bara om det känns bättre.
  8. 4
    Snälla Lorena, läs snackinfot. På autism berättade du att du INTE har barn eller på annat sätt tillhör gruppen ändå gick du ut och ifrågasatte andra medlemmars rätt att vara i DEN gruppen. Du tar dig rätten att ifrågasätta andra men tål inte själv att bli ifrågasatt på samma sätt?
    Anmäl på du bara om det känns bättre.
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Jag har inte sagt att jag inte har barn med autism. Och jag har inte ifrágasatt andra medlemmars rátt att vara dár. Jag har FóRSVARAT en medlem, det ár skillnad. Du fàr ifràgasátta mig hur mycket du vill men jag tánker inte svara dig. Om du var seriós skulle du sluta hoppa omkring pà alla Lorenas inlágg och skóta ditt eget istállet och hàlla dig till snackámnena som du hàller sà kár. Och, du skulle inte vara anonym.
  10. 5
    Jag har inte sagt att jag inte har barn med autism. Och jag har inte ifrágasatt andra medlemmars rátt att vara dár. Jag har FóRSVARAT en medlem, det ár skillnad. Du fàr ifràgasátta mig hur mycket du vill men jag tánker inte svara dig. Om du var seriós skulle du sluta hoppa omkring pà alla Lorenas inlágg och skóta ditt eget istállet och hàlla dig till snackámnena som du hàller sà kár. Och, du skulle inte vara anonym.
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    Sluta sóka bràk.
  12. 6
    Sluta sóka bràk.
  13. Anonym
    #7
    Jag söker inte bråk. Men jag BLIR upprörd över att du så öppet ljuger. Varför kan du inte stå för det du skriver?
    Hör du hemma i denna grupp?
  14. 7
    Jag söker inte bråk. Men jag BLIR upprörd över att du så öppet ljuger. Varför kan du inte stå för det du skriver?
    Hör du hemma i denna grupp?
  15. Medlem sedan
    Jan 2007
    #8
    Du fàr inget svar av mig. Sluta sóka bràk. Om du har ett problem sà tycker jag att du ska kontakta várd eller redax.
  16. 8
    Du fàr inget svar av mig. Sluta sóka bràk. Om du har ett problem sà tycker jag att du ska kontakta várd eller redax.
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9

    Vänligen Respektera

    communityreglerna. Skriv med respekt för övriga tack. Ditt inlägg bryter mot cr 1

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  18. 9
    Vänligen Respektera communityreglerna. Skriv med respekt för övriga tack. Ditt inlägg bryter mot cr 1

    /marib *värd*
  19. Medlem sedan
    Apr 2007
    #10
    vi tog bort den en dag tidigare. hon är överlycklig så gosig utan skena
    kramis
  20. 10
    vi tog bort den en dag tidigare. hon är överlycklig så gosig utan skena
    kramis
  21. Medlem sedan
    Apr 2007
    #11
    ureaeaeaaadfadrxcbfaraaaaaaahg vccccccccccccccccccccccccccccc cccccccccccccch
  22. 11
    ureaeaeaaadfadrxcbfaraaaaaaahg vccccccccccccccccccccccccccccc cccccccccccccch
  23. Anonym
    #12
    Vad roligt! Och jag som undrade hur det gått! Visst blir de så mjuka och sköna utan skenan. När ska ni göra en kontrollröntgen?
  24. 12
    Vad roligt! Och jag som undrade hur det gått! Visst blir de så mjuka och sköna utan skenan. När ska ni göra en kontrollröntgen?
  25. Medlem sedan
    Apr 2007
    #13
    det gjorde vi den 26 mars men får svar från den den 3 april då vi ska på läkarbesök. Känner mig skit skraj att det inte ska vara bra och är det inte det kommer jag att bryta i hop vill inte ha ett hårt paket igen. men man ska inte måla faan på väggen. kommer medela er när läkar besöket är avklarat
    kramis
  26. 13
    det gjorde vi den 26 mars men får svar från den den 3 april då vi ska på läkarbesök. Känner mig skit skraj att det inte ska vara bra och är det inte det kommer jag att bryta i hop vill inte ha ett hårt paket igen. men man ska inte måla faan på väggen. kommer medela er när läkar besöket är avklarat
    kramis
  27. Anonym
    #14
    När vi gjorde kontrollröntgen sa läkaren med fullt synbar glädje att vår flicka blivit 100% normal, hoppas att det händer er också!
  28. 14
    När vi gjorde kontrollröntgen sa läkaren med fullt synbar glädje att vår flicka blivit 100% normal, hoppas att det händer er också!
  29. Medlem sedan
    Apr 2007
    #15
    ja det får vi hoppas det känns som en evighet tills dess
    men jag undrar blir dom friskskrivna då eller är det efter kontrollen som dom lärt sig att gå. för man har väl ett läkarbesök efter att dom lärt sig gå
    kramis
  30. 15
    ja det får vi hoppas det känns som en evighet tills dess
    men jag undrar blir dom friskskrivna då eller är det efter kontrollen som dom lärt sig att gå. för man har väl ett läkarbesök efter att dom lärt sig gå
    kramis
  31. Anonym
    #16
    Det stämmer, sista kontrollen var vid ett år. Och läkaren kan då yttra sig helt säkert om resultatet, men jag minns inte vid vilket av de två besöken som läkaren var glädjestrålande, det är så länge sedan nu.
  32. 16
    Det stämmer, sista kontrollen var vid ett år. Och läkaren kan då yttra sig helt säkert om resultatet, men jag minns inte vid vilket av de två besöken som läkaren var glädjestrålande, det är så länge sedan nu.

Liknande trådar

  1. Tredje gången
    By Stellaris in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-19, 19:53
  2. Min diagnos igen... (tredje gången typ)
    By Piilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-08-18, 10:47
  3. Tredje gången.....
    By Linda M in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 15:36
  4. Tredje gången...
    By selmar in forum Hem & fritid
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-10-14, 20:49
  5. Hos BVC för tredje gången!
    By Finafiffi in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 09:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar