Tebaks från doktorn
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Tebaks från doktorn

    jag har tydligen fått "weather-toe"...... arthritis i stortån vilket då i runda slängar innebär att varje gång det blir väderomslag så kommer min fot att sprängvärka. Så den lilla tåflisan som slogs bort har alltså blivit kroniskt som jag var orolig för. Kul...not!

    Fick steroider nu så förhoppningsvis hjälper det några månader ialla fall och så skulle jag då få återkomma för ny spruta regelbundet för att åtminstone slippa den värsta värken......
    *suckar*
    ~Allt går med lite god vilja och fantasi~

    Min bludder-låda :

    http://witchypooscorner.blogspot.com/

    Min blog på engelska :
    http://from-mycorner.blogspot.com/
  2. 1
    Tebaks från doktorn jag har tydligen fått "weather-toe"...... arthritis i stortån vilket då i runda slängar innebär att varje gång det blir väderomslag så kommer min fot att sprängvärka. Så den lilla tåflisan som slogs bort har alltså blivit kroniskt som jag var orolig för. Kul...not!

    Fick steroider nu så förhoppningsvis hjälper det några månader ialla fall och så skulle jag då få återkomma för ny spruta regelbundet för att åtminstone slippa den värsta värken......
    *suckar*
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Usch och fy vad tråkigt!

    Hoppas att sprutan hjälper.
  4. 2
    Usch och fy vad tråkigt!

    Hoppas att sprutan hjälper.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Men dubbelsuck så tråkigt!!
    Hoppas verkligen det är snabbt övergående!
  6. 3
    Men dubbelsuck så tråkigt!!
    Hoppas verkligen det är snabbt övergående!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Men aj då, det var ju trist att det är kroniskt! Hoppas du får slippa ont nu med steroider...
  8. 4
    Men aj då, det var ju trist att det är kroniskt! Hoppas du får slippa ont nu med steroider...
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Ja, hoppas jag med.... men där ser man vad ett litet felsteg kan ställa till med.....
  10. 5
    Ja, hoppas jag med.... men där ser man vad ett litet felsteg kan ställa till med.....
  11. Medlem sedan
    Apr 2007
    #6
    det är ju tyvärr det som det inte var, jag kommer att få leva med det här.... jag kan bara hoppas på mycket sol och lite lågtryck för att slippa ha ont i foten..... så maken får väl som han vill antar jag... blir nog New Mexico trots allt om jag ska slippa de värsta köldomslagen..
  12. 6
    det är ju tyvärr det som det inte var, jag kommer att få leva med det här.... jag kan bara hoppas på mycket sol och lite lågtryck för att slippa ha ont i foten..... så maken får väl som han vill antar jag... blir nog New Mexico trots allt om jag ska slippa de värsta köldomslagen..
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Usch så tråkigt.
  14. 7
    Usch så tråkigt.
  15. Medlem sedan
    Apr 2007
    #8
    jadu... jag var ju orolig för det då jag läste på om komplikationer häromkvällen.... tyvärr visade det sig då att jag naturligtvis ska tillhöra skaran som åkte på det där.
    Men men .... man får la lära sig å leva med det också.
  16. 8
    jadu... jag var ju orolig för det då jag läste på om komplikationer häromkvällen.... tyvärr visade det sig då att jag naturligtvis ska tillhöra skaran som åkte på det där.
    Men men .... man får la lära sig å leva med det också.
  17. Medlem sedan
    Apr 2007
    #9
    ja... det var inte direkt det jag hade hoppats på att läkaren skulle säga. Man är ju så beroende av en fungerande fot också.
  18. 9
    ja... det var inte direkt det jag hade hoppats på att läkaren skulle säga. Man är ju så beroende av en fungerande fot också.
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Nä, fy vad trist! Tänk vilka problem man kan få av en tåflisa. Jag hoppas steroiderna hjälper!
  20. 10
    Nä, fy vad trist! Tänk vilka problem man kan få av en tåflisa. Jag hoppas steroiderna hjälper!
  21. Medlem sedan
    Apr 2007
    #11
    ja, fy ja.... hade jag vetat det så hade jag låtit bli att hämta upp julklapparna.

    Men ja, hjälper steroiderna så finns det ju åtminstone lindring att få....
  22. 11
    ja, fy ja.... hade jag vetat det så hade jag låtit bli att hämta upp julklapparna.

    Men ja, hjälper steroiderna så finns det ju åtminstone lindring att få....
  23. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12
    Maximal otur, du far forsoka se det som ett kannbart tecken pa att flytt till varmare breddgrader ar ratt, hoppas att cortisonet hjalper.
  24. 12
    Maximal otur, du far forsoka se det som ett kannbart tecken pa att flytt till varmare breddgrader ar ratt, hoppas att cortisonet hjalper.
  25. Medlem sedan
    May 2000
    #13
    Åh nej. Fy vilken otur. Jag hoppas att sprutan hjälper så att du slipper ha ont mer!
  26. 13
    Åh nej. Fy vilken otur. Jag hoppas att sprutan hjälper så att du slipper ha ont mer!
  27. Medlem sedan
    Apr 2007
    #14
    ja, maken såg ju glad ut ialla fall då läkaren starkt rekommenderade just NM.... hmm....

    Jag vill till östkusten och han till öknen....
    men det kanske blir öknen ialla fall då...
  28. 14
    ja, maken såg ju glad ut ialla fall då läkaren starkt rekommenderade just NM.... hmm....

    Jag vill till östkusten och han till öknen....
    men det kanske blir öknen ialla fall då...
  29. Medlem sedan
    Apr 2007
    #15
    hoppas jag med... åtminstone så det lindrar något så man åtminstone kan gå någorlunda normalt.
    Men det där med pumps lär väl bli ännu mer uteslutet i framtiden här. Jädrans tåelände!
  30. 15
    hoppas jag med... åtminstone så det lindrar något så man åtminstone kan gå någorlunda normalt.
    Men det där med pumps lär väl bli ännu mer uteslutet i framtiden här. Jädrans tåelände!
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    åh nej vilken otur! hoppas att spruta håller ett tag framöver.
  32. 16
    åh nej vilken otur! hoppas att spruta håller ett tag framöver.
  33. Medlem sedan
    Apr 2007
    #17
    ja, hoppas jag med. Sen omlokalisering om ett par år till varmare trakter så kanske det blir lättare att leva med.
    Inte klokt vad handikappad man blir när inte foten funkar som den ska....
  34. 17
    ja, hoppas jag med. Sen omlokalisering om ett par år till varmare trakter så kanske det blir lättare att leva med.
    Inte klokt vad handikappad man blir när inte foten funkar som den ska....
  35. Medlem sedan
    May 2018
    #18
    Du hittar några av deras ingredienser i andra viktminskningsprodukter. Men det är den unika blandningen av dessa i kombination med deras vetenskapligt bevisade https://jbhnews.com/basta-steroider-...#12305;/40828/, hemliga ingrediens som har gjort det möjligt för dem att skapa en starkare, kraftfullare produkt som ger dig långt överlägsna fettförstörande resultat jämfört med andra.
  36. 18
    Du hittar några av deras ingredienser i andra viktminskningsprodukter. Men det är den unika blandningen av dessa i kombination med deras vetenskapligt bevisade https://jbhnews.com/basta-steroider-...#12305;/40828/, hemliga ingrediens som har gjort det möjligt för dem att skapa en starkare, kraftfullare produkt som ger dig långt överlägsna fettförstörande resultat jämfört med andra.

Liknande trådar

  1. Tebaks från semestern! Glada nyheter!
    By AnnaHelena70 in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-20, 21:37
  2. Tebaks från bröstundersökning
    By Blomman in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 19:25
  3. Nu e ja tebaks från shoppingen
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 23:17
  4. Tebaks från fjällen
    By ViktoriaFE in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 07:13
  5. Hemkommen från doktorn.
    By Åsa med Ebba & Anna in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 13:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar